http://www.telegraaf.nl/b(...)aters_in_Goor__.htmlquote:GOOR - Dierenbeulen hebben in het Twentse Goor gebakken sponzen neergelegd. Als honden hier van eten, zetten de sponzen uit in hun maag, waarna de dieren een gruwelijke dood sterven.
Volgens een politiewoordvoerder zijn de sponzen neergelegd in de bossen rond Goor, met name op plekken waar veel hondenbezitters hun viervoeter uitlaten. De politie heeft de sponzen in beslag genomen voor nader onderzoek.
Tja, digibetenquote:Op maandag 11 juli 2016 14:16 schreef HulkHeld het volgende:
Zelfs kopiëren-plakken is te moeilijk voor TS, allejezus..
Sponzen gaan wat ver inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:52 schreef nietzman het volgende:
"Ik keur X heus niet goed maar let ook eens op Y!"
"Ik praat heus niets goed maar eigenlijk ook meteen weer wel!"
Pleurt op met je kutmening man.
Geen idee, misschien de boshomo?quote:Op maandag 11 juli 2016 14:55 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Worden deze uitgevoerd door de gay splintergroep van IS?
Dat is geen openbare ruimte.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat koeien eigenaren ook die ontlasting moeten opruimen ik liep laatst door een weiland allemaal koeienontlasting.
jawel hoor soms dan laten ze ze gewoon over de weg lopen....quote:
Inderdaad sponzen zijn ook gewoon levende wezens.quote:
Anderen juist hier weer van.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Persoonlijk wordt ik kotsmisselijk van die baggerende viervoeters
Zou dat helpen?quote:Op maandag 11 juli 2016 15:00 schreef naiipajiiau het volgende:
Wat is dit nou weer. Een verkapte "ik keur het vergiftigen van honden goed"?
Zeer slecht TS.. " dierenmishandeling is nooit goed te praten PUNT. Niet dat gemaar en gezeik over stront. Ts wil gewoon weer een reden om daarover te beginnen. Fijn dat jij daar last van hebt. Pak de drol op en deponeer hem in de brievenbus of postvak van de eigenaar. Dan bedenken ze zich wel.
Ook smerig...quote:Op maandag 11 juli 2016 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens ik vind ook dat katteneigenaars ook maar eens bewust van mogen worden dat veel katten zandbakken vervuilen.. en of ze dat ook even op willen ruimen. Ohja en ze binnen houden savonds!
Ohja en vogels mogen wat mij betreft ook wel met wat meer tact mikken.quote:
Hoe vaak mij dat al overkomen is. Denk je lekker een gratis snoepje in de tuin en dan kut.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
En konijnen met die dropvormige ontlasting
Die blijken een voorkeur te hebben voor rode auto's.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja en vogels mogen wat mij betreft ook wel met wat meer tact mikken.
Als het nou een type spons blijkt te zijn die alleen in de ambachtelijke sponzen winkel in zevenaardseveen te koop is en laat die persoon er nou net één van die kleur verkocht hebben aan iemand die geen geld bij zich had en toen een kopie van zijn rijbewijs achter gelaten heeft en later terug is gekomen voor de betaling. En dat de winkel bediende nog net in het oud papier van afgelopen woensdag dat kopietje terug kon vinden en zo de dader achterhaald is?quote:Op maandag 11 juli 2016 15:07 schreef Manke het volgende:
Sponzen meegenomen voor onderzoek, vraag me af wat ze hiermee kunnen ontdekken, een buurtonderzoek bereiken ze meer mee.
TS grijpt een bericht over sponzenleggers aan om een compleet niet gerelateerde zaak aan te halen. Nergens wordt duidelijk dat die sponzenleggers last hebben van hondenpoep. Misschien zijn het wel mensen die er een hekel aan hebben dat honden als ze een poot geven ze soms een beetje terughoudend zijn. Of mensen die vinden dat honden maar rare oren hebben en die niet thuis horen op deze planeet. Of hopen de sponzenleggers dat ze opgegeten worden door bevers....quote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe mensen altijd beter weten wat een ts bedoeld, dan wat hij daar zelf neerzet. TS zegt dierenmishandeling is nooit goed te praten, maar hij vindt honden toch wel stom, dus wil hij ze een marteldood laten sterven aldus de lezers.
Het meteen van gruwelijke moord willen plegen uitgaan bij alles wat stom is, zegt meer over de reaguurders dan over TS.
Dit.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe mensen altijd beter weten wat een ts bedoeld, dan wat hij daar zelf neerzet. TS zegt dierenmishandeling is nooit goed te praten, maar hij vindt honden toch wel stom, dus wil hij ze een marteldood laten sterven aldus de lezers.
Het meteen van gruwelijke moord willen plegen uitgaan bij alles wat stom is, zegt meer over de reaguurders dan over TS.
Ja, dat zal inderdaad de reden zijn dat het in acht verschillende gemeentes in Nederland nu voorkomt.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
TS grijpt een bericht over sponzenleggers aan om een compleet niet gerelateerde zaak aan te halen. Nergens wordt duidelijk dat die sponzenleggers last hebben van hondenpoep. Misschien zijn het wel mensen die er een hekel aan hebben dat honden als ze een poot geven ze soms een beetje terughoudend zijn. Of mensen die vinden dat honden maar rare oren hebben en die niet thuis horen op deze planeet. Of hopen de sponzenleggers dat ze opgegeten worden door bevers....
Zoveel onduidelijkheid in deze zaak....
Staat er op die sponzen "deze ponzen mogen alleen gegeten worden door honden" Ik neem aan dat als een meeuw van die spons eet hij net zo dood gaat als een hond.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zal inderdaad de reden zijn dat het in acht verschillende gemeentes in Nederland nu voorkomt.
Zal wel te duur zijn en zo'n spons blijft langer bruikbaar denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht trouwens dat een worst met gif erin de standaard methode was... Maar dat zal wel te moeilijk zijn.
Compleet gestoorde malloten.quote:
Nou het zal je kind maar wezen die zo'n ding in zijn mond stopt.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:19 schreef Copycat het volgende:
Mensen die tot dit soort barbaarse praktijken overgaan, mogen van mij van zelf een spongy maaltje nuttigen.
Of je hond.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou het zal je kind maar wezen die zo'n ding in zijn mond stopt.
Of je cavia.quote:
Een beetje spons lijkt wel op kaas....quote:Op maandag 11 juli 2016 15:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Werkt dit ook tegen muizen? Klinkt een stuk goedkoper dan gif.
Simon Tahamata of Sjakie Swart.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |