Onbekende mensen kun je het best nooit vertrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2016 02:01 schreef 0906 het volgende:
Maar hoe moet ik dit nu aanpakken, hoe leg ik in godsnaam contact met onbekende mensen?!
Behalve dan je grootouders.quote:Op maandag 11 juli 2016 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat familie en mensen die ja al uit jeugd kent het langst meegaan.
Uitzonderingen heb je altijd, de meeste mensen zijn net ratten.quote:Op maandag 11 juli 2016 03:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Behalve dan je grootouders.
Maar voor mij lijkt dit niet echt op te gaan wat familie betreft en het gros van de mensen waar ik nu al langer mee omga, ken ik pas sinds na m'n jeugd. Maar misschien ben ik gewoon meer een uitzondering wat dit betreft.
wat een extreem negatieve kijk.Hier zit vast een traumaatje achterquote:Op maandag 11 juli 2016 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je altijd, de meeste mensen zijn net ratten.
Op een waterfiets zeker?quote:Op maandag 11 juli 2016 08:25 schreef Mr.Ping het volgende:
Koop een fiets en ga erop uit!
Fietsers maken altijd met elkaar een praatje, en er zijn ook verenigingen waar je voor een paar euro in een B&B kan overnachten.
Maak een rondje Zeeland ofzo!
Hem in zijn eentje sturen naar festival of concert. Waar iedereen blij doet. Maar waar hijzelf niemand kent. Top suggestie. Werkelijk. NOT.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Kies een stad waar een festival of concert gaande is. Mocht je het moeilijk vinden aanspraak te krijgen, dan heb je in ieder geval nog iets om plezier aan te beleven. Je zou ook een groepsreis kunnen boeken naar een ander land om zo meer van de wereld te zien en contacten op te doen.
Of Pokemon Go.
Met die logica kun je bijna nergens naartoe. Zijn eerste doel is om het huis uit te komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:16 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hem in zijn eentje sturen naar festival of concert. Waar iedereen blij doet. Maar waar hijzelf niemand kent. Top suggestie. Werkelijk. NOT.
Ja serieus. Als je ergens makkelijk in gesprek raakt is het wel een festivalquote:Op maandag 11 juli 2016 09:16 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hem in zijn eentje sturen naar festival of concert. Waar iedereen blij doet. Maar waar hijzelf niemand kent. Top suggestie. Werkelijk. NOT.
Ik kan dit beamenquote:Op maandag 11 juli 2016 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je een camera hebt zijn er een heleboel mooie plekken in Nederland om bijvoorbeeld foto's te maken. Ik denk dat het helpt om ergens met een bepaald doel heen te gaan.
Dat niet, meer de verbazing dat ik altijd thuiszit en nooit een keertje buiten de provincie of omgeving kom.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Kies een stad waar een festival of concert gaande is. Mocht je het moeilijk vinden aanspraak te krijgen, dan heb je in ieder geval nog iets om plezier aan te beleven.
Hoe leg ik contact als ik daar in m'n uppie ben en iedereen is daar met 2 of meer bij elkaar, lijkt me zo ongemakkelijk en moeilijk omdat ik van mezelf al moeilijk contact leg.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:16 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat komt iets te geforceerd over, en bovendien voldoe ik ook niet aan hun profiel want ik ben niet hoogopgeleid.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:25 schreef DoubleDip het volgende:
NMLK? Dan kom je andere mensen tegen die ook op zoek zijn naar contacten.
Vaak is dat niet zo moeilijk als je jezelf maar open opstelt dus niet verdiept in een boek of je mobiel en vooral geen oortjes in doen.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:05 schreef 0906 het volgende:
Hoe leg ik contact als ik daar in m'n uppie ben en iedereen is daar met 2 of meer bij elkaar, lijkt me zo ongemakkelijk en moeilijk omdat ik van mezelf al moeilijk contact leg.
Wellicht misschien een dagje Amsterdam doen maar ook daar, hoe leg ik als eenling contact met vreemde mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |