"Neem mijn auto dan maar even."quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
of hij is echt naïef geweest en heeft zich door neef voor karretje laten spannen om even boodschap door te geven.
Kom jij uit een of andere volksbuurt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 08:52 schreef ootjekatootje het volgende:
De familie's laten niet het achterste van de tong zien, laat het ze lekker uitzoeken dan...
D'r staat inderdaad dat hij spoorloos is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bedoelen ze hier nou dat Mohamed ook spoorloos is, of is het gewoon een ongelukkig geschreven stuk? De eerste zin lijkt dat namelijk wel te zeggen, maar icm met de rest van het bericht komt dat vreemd over.
Het lijkt me in ieder geval niet geheel onverstandig voor die Mohamed om nu ondergedoken te zitten als hij het doelwit was.
Zoals het zoeken naar de moordenaar van Dasha!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, om de politie te helpen om die jongens te zoeken.
Ik geloof dat de politie daar erg druk mee is.
Familie's die niet meewerken, dat kost extra tijd en geld.
Politie in Nederland kan zijn tijd beter besteden.
Misschien zeggen ze juist helemaal niets op aanraden van de politie. Beetje flauw om ze dat dan te verwijten vind je ook niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, om de politie te helpen om die jongens te zoeken.
Ik geloof dat de politie daar erg druk mee is.
Familie's die niet meewerken, dat kost extra tijd en geld.
Politie in Nederland kan zijn tijd beter besteden.
zo'n buurtje waar ze bij de kapper weten hoeveel hechtingen Mevr. de Wit had na de bevallingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom jij uit een of andere volksbuurt?
Lekker belangrijk waar ik woon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom jij uit een of andere volksbuurt?
Waar het hoogtepunt van de week wordt beleefd onder de coupe soleil.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:30 schreef FANN het volgende:
zo'n buurtje waar ze bij de kapper weten hoeveel hechtingen Mevr. de Wit had na de bevalling
Of een van de cold case zaken, of de overvallen op de AH om de hoek.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals het zoeken naar de moordenaar van Dasha!
*woon/woondequote:
Ja maar als je zou kiezen liever Dasha toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Of een van de cold case zaken, of de overvallen op de AH om de hoek.
Dat is toch wat er gezegd werd?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze juist helemaal niets op aanraden van de politie. Beetje flauw om ze dat dan te verwijten vind je ook niet?
Maar niet wat jij claimde.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is toch wat er gezegd werd?
Mogelijkheid is ook, in verband met het onderzoek doen we daar geen uitspraken over.
Voor een stel criminelen? Nee, daar heb ik weinig empathie voor, snel geld verdienen met drugs klinkt aantrekkelijk voor sommigen. Daar kleven grote risico's aan, dat weet elke jongen van 14 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*woon/woonde
Gewoon een nette manier om te laten bevestigen dat je fatsoen en empathie wat in gebreke blijven.
Alleen over de omgeving ja. Jij maakt daar gelijk de familie van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is toch wat er gezegd werd?
Mogelijkheid is ook, in verband met het onderzoek doen we daar geen uitspraken over.
Als het je niets zou doen dan getuigt het van fatsoen om je bloeddorstige onverschilligheid voor je te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Voor een stel criminelen? Nee, daar heb ik weinig empathie voor, snel geld verdienen met drugs klinkt aantrekkelijk voor sommigen. Daar kleven grote risico's aan, dat weet elke jongen van 14 tegenwoordig.
Vind het wel sneu voor die 21-jarige man, indien er sprake is van persoonsverwisseling.
Directe omgeving staat er.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen over de omgeving ja. Jij maakt daar gelijk de familie van.
Maar op deze manier verwijt je het de familie, terwijl het ook gewoon de vrienden kunnen zijn die niet praten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Directe omgeving staat er.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_onderzocht__.html
Directe omgeving zijn in mijn ogen inderdaad partner, familieleden en vrienden.
Want? Jij bepaald wat er geschreven mag worden?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het je niets zou doen dan getuigt het van fatsoen om je bloeddorstige onverschilligheid voor je te houden.
Het voegt vrij weinig toe, buiten een kijkje in een nogal primitieve geest.
Dat mag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar op deze manier verwijt je het de familie, terwijl het ook gewoon de vrienden kunnen zijn die niet praten.
Dat vind ik niet netjes en veel te voorbarig.
Ja altijd en in iedere case? Zo, zo. Lekkere generalisaties krijgt de familie op hun bord.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat mag.
Gebeurt precies hetzelfde als bij die Geene, de ontvoeringszaak in Breda.
Directe omgeving weet donders goed wat er speelt.
Nee, alleen in de drugsgerelateerde zaken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja altijd en in iedere case? Zo, zo. Lekkere generalisaties krijgt de familie op hun bord.
Fijn als iemand het verkeerde slachtoffer is, en degene die er wel wat van zou kunnen weten (een oom of neef) z'n mond houdt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, alleen in de drugsgerelateerde zaken.
Zonde van de tijd en het geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |