Dat zeggen ze allemaal. Opportunisten.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel op RTV noord was laatst nog een interview met hem. Dat hij graag weer terug komt naar FC Groningen en zijn carriere afsluit bij FC Groningen.
Dat zeggen al die oud-spelers.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel op RTV noord was laatst nog een interview met hem. Dat hij graag weer terug komt naar FC Groningen en zijn carriere afsluit bij FC Groningen.
Aan Robben heb je toch vrij weinig.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Suarez heeft ook al 15x gezegd dat hij terugkomt bij Ajax, maar zie ik ook niet gebeuren. Als het moment daar is dat de club hem dan wil hebben zal zo'n speler toch nog eerst een paar jaar in een goede competitie willen spelen. En als ze dan helemaal uitgeblust zijn hoeft de club hem niet meer.
Een Robben in zijn nadagen zonder snelheid heb je niet zoveel nee.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aan Robben heb je toch vrij weinig.
Hahahahaquote:Op maandag 11 juli 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Robben in zijn nadagen zonder snelheid heb je niet zoveel nee.
het is maandag ochtend, niet echt een tijdstip dat het normaal wel druk isquote:
hoe is het met de mondquote:Op maandag 11 juli 2016 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
het is maandag ochtend, niet echt een tijdstip dat het normaal wel druk is
ben net in het ziekenhuis geweest en ze heeft laten zien waar ik het moet spuiten. Vet raar aan de zijkant, maar ze zei dat het er goed uit zag en heb nog voor vijf dagen pijnstiller gekregen. Gaat nu ook wel beter.quote:
Gelukkig hoor sofjequote:Op maandag 11 juli 2016 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ben net in het ziekenhuis geweest en ze heeft laten zien waar ik het moet spuiten. Vet raar aan de zijkant, maar ze zei dat het er goed uit zag en heb nog voor vijf dagen pijnstiller gekregen. Gaat nu ook wel beter.
Jaquote:
Uitstekend.quote:
lekker hoor, wat lunch je in polen? Ik heb met een vriendin afgesproken vandaag, maar ze is nog niet wakker dus weet niet hoe laat ik haar ziequote:Op maandag 11 juli 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend.
Zit lekker op de veranda in het ZONNETJE. Zometeen lekker LUNCHEN
Vanalles.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker hoor, wat lunch je in polen? Ik heb met een vriendin afgesproken vandaag, maar ze is nog niet wakker dus weet niet hoe laat ik haar zie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |