Gaat hij ook wel doen denk ik, zie hem niet na zijn actieve carriere ineens achter de geraniums zitten. Je kan veel van hem zeggen, maar hij is wel fanatiek.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je hem vandaag in dat trainersvak zag, zou me dat niets verbazen.
Ronaldo is een zieke held. Vind hem beter als Messi maar dat blijft altijd een discussie..quote:Op maandag 11 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij ook wel doen denk ik, zie hem niet na zijn actieve carriere ineens achter de geraniums zitten. Je kan veel van hem zeggen, maar hij is wel fanatiek.
Jij hebt hem er helemaal uitgelult zeker?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:31 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb een gesprek met Geert Wilders gehad, tijdens jeugddebat.
Ja, ik ben het daar wel mee oneens. En vind hem vaak ook ongelooflijk irritant. Maar heb wel respect voor hem als sportman en wat hij gepresteerd heeft.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ronaldo is een zieke held. Vind hem beter als Messi maar dat blijft altijd een discussie..
Nee was geen debat..quote:Op maandag 11 juli 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt hem er helemaal uitgelult zeker?
quote:
Uh okéquote:Op maandag 11 juli 2016 00:31 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb een gesprek met Geert Wilders gehad, tijdens jeugddebat.
Houd wel van die arrogantie.. Messi vind ik zo'n aangepaste autist. En Ronaldo heeft veel meer een uitstraling als Messi. Alleen die uitstraling al..quote:Op maandag 11 juli 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar wel mee oneens. En vind hem vaak ook ongelooflijk irritant. Maar heb wel respect voor hem als sportman en wat hij gepresteerd heeft.
blijft zeker zo daar? Hier morgen weer 22 gelukkigquote:Op maandag 11 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was ook 34 toen ik aankwam hier daarstraks lol
gelijk bij zusje op de kamer die airco gepakt
Dat zou wel baas zijnquote:
Ja ik let op voetbalkwaliteiten, en dan vind ik Messi veelzijdiger.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Houd wel van die arrogantie.. Messi vind ik zo'n aangepaste autist. En Ronaldo heeft veel meer een uitstraling als Messi. Alleen die uitstraling al..
nee wordt koud zakt naar 20quote:Op maandag 11 juli 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
blijft zeker zo daar? Hier morgen weer 22 gelukkig
Mwah ja ligt er ook aan.. aan welk soort type speler je houd he.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik let op voetbalkwaliteiten, en dan vind ik Messi veelzijdiger.
Mijn favoriete speler is geen van die twee, maar dat is Suarez. Dat vind ik echt een fenomeen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah ja ligt er ook aan.. aan welk soort type speler je houd he.
Suarez? Tja ik Zlatan natuurlijk maar Suarez is ook zo'n type waar je van moet houden. De een haat hem de andere vind hem een held.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete speler is geen van die twee, maar dat is Suarez. Dat vind ik echt een fenomeen.
Komt ook voor een deel natuurlijk omdat hij bij Ajax heeft gespeeld.
Ja ik snap best dat supporters van andere clubs hem haten, want hij is af en toe wel gewoon debiel. Maar ik vind het wel mooi om te zien dat hij steeds beter wordt als voetballer en eigenlijk overal kan aanhaken. Gewoon van Groningen naar Barcelona, dat is best knapquote:Op maandag 11 juli 2016 00:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Suarez? Tja ik Zlatan natuurlijk maar Suarez is ook zo'n type waar je van moet houden. De een haat hem de andere vind hem een held.
Komt natuurlijk allemaal door Groningen he, Robben en Suarez en natuurlijk Lindgrenquote:Op maandag 11 juli 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik snap best dat supporters van andere clubs hem haten, want hij is af en toe wel gewoon debiel. Maar ik vind het wel mooi om te zien dat hij steeds beter wordt als voetballer en eigenlijk overal kan aanhaken. Gewoon van Groningen naar Barcelona, dat is best knap
De broertjes Koemanquote:Op maandag 11 juli 2016 00:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk allemaal door Groningen he, Robben en Suarez en natuurlijk Lindgren
Rasmus Lindgren god. Ook zo'n huis, tuin en keukenvoetballer was datquote:Op maandag 11 juli 2016 00:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk allemaal door Groningen he, Robben en Suarez en natuurlijk Lindgren
Bij Groningen speelde die dit jaar prima.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rasmus Lindgren god. Ook zo'n huis, tuin en keukenvoetballer was daten toch vaak in de basis bij Ajax
Dit denk ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:51 schreef Fokker101 het volgende:
Robben komt volgend jaar misschien nog wel terug naar FC Groningen...
Zie hem dan eerder eerst teruggaan naar PSV. Kan hij nog meedoen om de prijzen.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:51 schreef Fokker101 het volgende:
Robben komt volgend jaar misschien nog wel terug naar FC Groningen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |