Moest je daar normaal wel naartoe dan? De kinderafdeling?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meen het dat ik je dan zo ongelooflijk dankbaar zal zijn
Ik was ooit zo dichtbij.Had hem echt misgelopen. Hij werd in AMC geopereerd en ging naar kinderafdeling en dat was een van de eerste dagen dat ik niet meer naar die afdeling ging.
Ja haha, baalde stiekem wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
omgecht kut als je zo je idool misloopt
Was er daarvoor 3 weken lang geweest. Rondom moment van zijn operatie was eerste moment waarbij ik niet in het ziekenhuis was.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je daar normaal wel naartoe dan? De kinderafdeling?
Moet je een keer naar Madrid gaan naar zo'n training.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was er daarvoor 3 weken lang geweest. Rondom moment van zijn operatie was eerste moment waarbij ik niet in het ziekenhuis was.
Dat is wel een idee jaquote:Op maandag 11 juli 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Madrid gaan naar zo'n training.
coolquote:Op maandag 11 juli 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit met Luke Shaw comagezopen.
#memories
Haha lul nietquote:Op maandag 11 juli 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit met Luke Shaw comagezopen.
#memories
was ook 34 toen ik aankwam hier daarstraks lolquote:
Ja, toen ie nog gewoon southampton speler was als 17-18 jarigequote:
Ah hij lust hem wel dusquote:Op maandag 11 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, toen ie nog gewoon southampton speler was als 17-18 jarige
Schiet maar op, voor je het weet is hij met pensioen.quote:
Dat is altijd vies duur jaquote:Op maandag 11 juli 2016 00:26 schreef Flippiee het volgende:
Ronaldo wel gezien met Ajax Real Madrid.![]()
Fucking dure kaartjes.
Als je hem vandaag in dat trainersvak zag, zou me dat niets verbazenquote:Op maandag 11 juli 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schiet maar op, voor je het weet is hij met pensioen.
Of hij gaat nog door als trainer, kan ook best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |