Bijna iedereen die dit EK heeft gezien vond het intens saai en slecht. Maar nee jij zal het wel beter weten omdat je geilt op de een na beste voetballer ter wereld.quote:
een na beste?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijna iedereen die dit EK heeft gezien vond het intens saai en slecht. Maar nee jij zal het wel beter weten omdat je geilt op de een na beste voetballer ter wereld.
heeft messi inmiddels al een Copa gewonnen?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Messi is nog altijd beter ja, daar doet zo'n EK winst niks aan af.
Altijdquote:Op maandag 11 juli 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Oh nu komt het EK verplassen met de Ronaldo-Messi discussie
Scorebord journalistiek. Hij leidde ze twee jaar terug naar de WK finale, en als die Higuain dan niet die levensgrote kansen verneukte had hij een WK achter zijn naam. Zegt allemaal niet zoveel.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft messi inmiddels al een Copa gewonnen?
ooit gaat je dat lukkenquote:Op maandag 11 juli 2016 00:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook een selfie met Ronaldo jongens.
Zo zinloosquote:
Wat ga je voor mij regelen dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
Later als ik rijk ben regel ik dat voor jullie Flip en jc
kayaquote:
Moet je in huwelijk stokenquote:
Ik meen het dat ik je dan zo ongelooflijk dankbaar zal zijnquote:Op maandag 11 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
Later als ik rijk ben regel ik dat voor jullie Flip en jc
hee gek alleen een fotoquote:
Jammer weerquote:
omgquote:Op maandag 11 juli 2016 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meen het dat ik je dan zo ongelooflijk dankbaar zal zijn
Ik was ooit zo dichtbij.Had hem echt misgelopen. Hij werd in AMC geopereerd en ging naar kinderafdeling en dat was een van de eerste dagen dat ik niet meer naar die afdeling ging.
dikke of dunnequote:Op maandag 11 juli 2016 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ooit die ene jakhals tegemoetkomen in het toilet van een hotel
ik heb de twee jakhalzen gezien bij de Giro vlak voordat ik de koning een hand gaf #memoriesquote:Op maandag 11 juli 2016 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ooit die ene jakhals tegemoetkomen in het toilet van een hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |