Niet onaardig. Ronaldo Per brancarde van het veld. Huilendquote:
Wiellager rechts achter vervangen van auto voor APK.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
Mooi zo eindelijk weer rust... Maandag rustdag
OK en die had je toch nog niet zo lang, Mazda was het toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wiellager rechts achter vervangen van auto voor APK.
Half jaar nu, moet verse APK op, gisteren op de brug gehad bij Armeense buurman in garage.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en die had je toch nog niet zo lang, Mazda was het toch?
Mooiquote:Op maandag 11 juli 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Half jaar nu, moet verse APK op, gisteren op de brug gehad bij Armeense buurman in garage.
1 wiellager vervangen en nieuwe olie enzo, voor 100 euro weer jaar rijden.
Ik zag gisteren een bericht over een treinconductrice in Friesland die toegetakeld was.. Moest aan je buurvrouw denken...quote:
Geen bericht gezien daarover?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een bericht over een treinconductrice in Friesland die toegetakeld was.. Moest aan je buurvrouw denken...
Ik had gisteren iets in de KSC iets gepost over lastig gevallen conducteurs door jongerenquote:Op maandag 11 juli 2016 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen bericht gezien daarover?
Ik heb haar gister nog niet voorbij zien lopen trouwens, maar dat kan natuurlijk ook aan die dichtzittende gordijnen liggen.
google weet van niksquote:Op maandag 11 juli 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets in de KSC iets gepost over lastig gevallen conducteurs door jongeren
Is van Arriva dus mogelijk is het een andere haar...quote:
Jeetje, Arriva wordt bijna nooit meer gecontroleerd en daardoor denken veel mensen er even makkelijk mee zwart te rijden. Ze zouden dus echt vaker moeten controleren en met tenminste 2 man/vrouw aanwezig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is van Arriva dus mogelijk is het een andere haar...
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-in-leeuwarden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |