abonnement Unibet Coolblue
pi_163979805
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Sorry hoor, er staat een deadline. Die staat er voor de tour al en voorafgaand aan de etappe.
Voorheen werd er altijd gesteld dat te laat te laat is.

De deadline is gemist en dat is t. Anders geen deadline plaatsen en gewoon melden dat t ok is als t maar voorafgaand aan de start is.
Jammer maar helaas.
Er stond gewoon in de OP dat hij niet meetelde als hij gepost was na de start van de etappe. En die was nog niet geweest, beste marsan.
  zondag 24 juli 2016 @ 18:18:42 #102
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163979858
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Er stond gewoon in de OP dat hij niet meetelde als hij gepost was na de start van de etappe. En die was nog niet geweest, beste marsan.
Je speelt het spel lang genoeg om te weten waarom de deadlines worden gepost.
Je mist de deadline, en meer dan dat is er niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163979893
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:18 schreef marsan het volgende:

[..]

Je speelt het spel lang genoeg om te weten waarom de deadlines worden gepost.
Je mist de deadline, en meer dan dat is er niet.
Jawel, daarom is de OP nu ook aangepast.
  zondag 24 juli 2016 @ 18:22:05 #104
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163979963
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jawel, daarom is de OP nu ook aangepast.
Je hebt de deadline toch gemist?

Die staat er niet voor de lol steeds. Jij neemt de gok om laat te posten.
Je mist vervolgens de deadline. Jammer maar helaas.


En in t verleden is de deadline ook vaker gemist op enkele minuten. Toen was t ook steeds jammer maar helaas. Ik zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163980253
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Je hebt de deadline toch gemist?

Die staat er niet voor de lol steeds. Jij neemt de gok om laat te posten.
Je mist vervolgens de deadline. Jammer maar helaas.

En in t verleden is de deadline ook vaker gemist op enkele minuten. Toen was t ook steeds jammer maar helaas. Ik zou niet weten waarom dat nu anders zou moeten.
De deadline was in dit geval niet gelijk aan de start.

Zoals ook in dit geval bijvoorbeeld:
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef BVO het volgende:
Eens kijken of ik mijn achterstand door vergeten prono's nog kan goed maken.

Klöden.
Di Luca.
Ricco.
Simoni.
Contador.

Als de edit te laat is (we zijn nog niet begonnen hoor, maar 10:00 was vastgesteld, begint chter pas 15:30 geloof ik), moet Vaduz m'n slechte eerste lijstje maar terughalen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2008 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

No problemo, voor de start posten is altijd goed. Welke andere tijd er ook eerder als richtlijn gegeven is.

Voor 15.30/ 16.00 uur nog iets plaatsen/veranderen kan, mag.
  zondag 24 juli 2016 @ 18:55:38 #106
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163981039
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

De deadline was in dit geval niet gelijk aan de start.

Zoals ook in dit geval bijvoorbeeld:

[..]


[..]




http://www.letour.fr/le-tour/2016/us/stage-21.html

Schema was 16:35.

Al blijft dat bijzaak omdat je de deadline gewoon mist.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163981431
quote:


Realiteit was 16:50

quote:
Al blijft dat bijzaak omdat je de deadline gewoon mist.
Al blijft dat bijzaak omdat ik keurig op tijd was voor de start, die genoemd werd als maatstaf voor het wel of niet meetellen.
  zondag 24 juli 2016 @ 19:16:52 #108
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163981569
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 19:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Realiteit was 16:50

[..]

Al blijft dat bijzaak omdat ik keurig op tijd was voor de start, die genoemd werd als maatstaf voor het wel of niet meetellen.
Schema is waar we vanuit gaan neem ik aan. We pakken naderhand ook geen dopinguitslagen mee om de standen aan te passen. Al is dat naderhand wel de uitslag zoals die in de realiteit is.


En feit blijft dat je de deadline mist.
Er staat al weken een deadline. Jij wil zo laat mogelijk posten. jij mist de deadline. Jammer maar helaas.
Je uitslag hoort niet te tellen.


Maar regels worden aangepast dus feliciteer ik je maar alvast.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163982264
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 19:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Schema is waar we vanuit gaan neem ik aan. We pakken naderhand ook geen dopinguitslagen mee om de standen aan te passen. Al is dat naderhand wel de uitslag zoals die in de realiteit is.

En feit blijft dat je de deadline mist.
Er staat al weken een deadline. Jij wil zo laat mogelijk posten. jij mist de deadline. Jammer maar helaas.
Je uitslag hoort niet te tellen.

Maar regels worden aangepast dus feliciteer ik je maar alvast.
Ik kijk naar de regels en ik kijk naar de tv. Vervolgens plaats ik mijn voorspelling voor de start. Wat ik precies mis ontgaat me dan even.
  zondag 24 juli 2016 @ 19:57:24 #110
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163982484
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 19:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik kijk naar de regels en ik kijk naar de tv. Vervolgens plaats ik mijn voorspelling voor de start. Wat ik precies mis ontgaat me dan even.
Je mist de deadline die er al meer dan 1 maal gepost is.

Maar jij ontkent dat de deadline er met een reden is.
In dat geval heb je niets gemist. En dat is spelen met de regels.
Ik vind t best en feliciteer je dus alvast bij deze.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163982632
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 19:57 schreef marsan het volgende:

[..]

Je mist de deadline die er al meer dan 1 maal gepost is.

Maar jij ontkent dat de deadline er met een reden is.
In dat geval heb je niets gemist. En dat is spelen met de regels.
Ik vind t best en feliciteer je dus alvast bij deze.
Begrijpend lezen is schijnbaar toch ook een kunst. Start ≠ deadline.

Maar goed, lever je de twee punten die je hier met Henao gekregen hebt nog even in trouwens? Ik kan hier niet uit opmaken of je Sergio Henao of Sebastian Henao bedoelde.

quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 03:21 schreef marsan het volgende:
1 A Contador
2 N Quintana
3 S Henao
4 T Pinot
5 J Rodriguez
  zondag 24 juli 2016 @ 20:05:29 #112
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163982664
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is schijnbaar toch ook een kunst. Start ≠ deadline.

Maar goed, lever je de twee punten die je hier met Henao gekregen hebt nog even in trouwens? Ik kan hier niet uit opmaken of je Sergio Henao of Sebastian Henao bedoelde.

[..]

Geef eens een definitie van een deadline?

En ja hoor ik lever ze in. Lever jij je score van de laatste etappe ook in?
Je was gewoon te laat.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163982709
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Geef eens een definitie van een deadline?

Deadline: tijd die genoemd wordt door de organisatie
Start: tijd waarop de koers daadwerkelijk begint

quote:
En ja hoor ik lever ze in. Lever jij je score van de laatste etappe ook in?
Je was gewoon te laat.
Dat is klasse! Ik lever ze niet in omdat ik keurig op tijd was.
  zondag 24 juli 2016 @ 20:09:48 #114
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163982756
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Deadline: tijd die genoemd wordt door de organisatie
Start: tijd waarop de koers daadwerkelijk begint

[..]

Dat is klasse! Ik lever ze niet in omdat ik keurig op tijd was.
Deadline:
Een deadline is de tijdslimiet die aan een bepaalde werkzaamheid of een aan een proces is gesteld, of de uiterste datum waarop die werkzaamheid of dat proces moet zijn afgerond. Er wordt ook wel gesproken van fatale datum of fataal tijdstip, en daarmee wordt benadrukt dat er daarna in het geheel niets meer kan worden gedaan.

De deadline voor de voorspellingen was 16:35.
Jij post 16:43 en dus te laat.


Je was niet keurig op tijd. Je was 9 minuten later dan de deadline. De deadline die al voor de tour gepost was en van de week nog eens gepost is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_163983322
Wimderon, deadline is deadline. Dat geldt voor iedereen, ook voor jou. Als je je er niet aan hoeft te houden en de regels anders zijn in het regelement waarom dan uberhaupt een deadline gebruiken? Je mag toch over de deadline heen. Ofja, in sommige gevallen mag het van de organisatie ook niet. Hoe krom is dat! Jij was te laat dus mag het niet mee tellen. Jij neemt de gok om zo laat mogelijk te posten dan moet je ook de consequenties kunnen dragen als het mis gaat ipv met smoesjes komen over starttijden en wat er in het regelement staat. Deadline is deadline. Te laat is te laat of de etappe nu al gestart is of niet. De uitslag is anders als jouw post niet mee telt en dat weet jij en de organistatie ook. Of is dit vriendjespolitiek?

Baggerbaas, regels midden in een spel/seizoen veranderen kan echt niet. Zeker niet in overleg met de spelers. Waar slaat dat op? Te laat gepost is te laat gepost! Deadline is deadline. Zo simpel is het.

Ik ga hier iig niet mee akkoord! Post al het hele seizoen netjes op tijd en ga er van uit dat het spel eerlijk gespeeld wordt! Nu is het nadelig voor mij en een aantal andere spelers. Voor mij gaat de lol er zo wel vanaf en het vertrouwen de organistatie ook. Want soms is het a en soms weer b. Terwijl de regels toch vrij duidelijk zijn.

Zoek anders het woord deadline eens op in het woordenboek!
pi_163984590
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:30 schreef gomeli het volgende:
Wimderon, deadline is deadline. Dat geldt voor iedereen, ook voor jou. Als je je er niet aan hoeft te houden en de regels anders zijn in het regelement waarom dan uberhaupt een deadline gebruiken? Je mag toch over de deadline heen. Ofja, in sommige gevallen mag het van de organisatie ook niet. Hoe krom is dat! Jij was te laat dus mag het niet mee tellen. Jij neemt de gok om zo laat mogelijk te posten dan moet je ook de consequenties kunnen dragen als het mis gaat ipv met smoesjes komen over starttijden en wat er in het regelement staat. Deadline is deadline. Te laat is te laat of de etappe nu al gestart is of niet. De uitslag is anders als jouw post niet mee telt en dat weet jij en de organistatie ook. Of is dit vriendjespolitiek?

Baggerbaas, regels midden in een spel/seizoen veranderen kan echt niet. Zeker niet in overleg met de spelers. Waar slaat dat op? Te laat gepost is te laat gepost! Deadline is deadline. Zo simpel is het.

Ik ga hier iig niet mee akkoord! Post al het hele seizoen netjes op tijd en ga er van uit dat het spel eerlijk gespeeld wordt! Nu is het nadelig voor mij en een aantal andere spelers. Voor mij gaat de lol er zo wel vanaf en het vertrouwen de organistatie ook. Want soms is het a en soms weer b. Terwijl de regels toch vrij duidelijk zijn.

Zoek anders het woord deadline eens op in het woordenboek!
Zoek anders eens op wat er in de OP stond onder het kopje deadline!
pi_163984849
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zoek anders eens op wat er in de OP stond onder het kopje deadline!
Dus wimderon als de bus om 15.00 komt ga je om 15.09 bij de halte staan?

Deadline is deadline!
pi_163984864
maak je niet zo druk allemaal, het is een spelletje.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_163985091
'Deadline Voor elke prono wordt in het topic een deadline geplaatst, de starttijd van de wedstrijd. Als je na deze deadline je prono plaatst, wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.'

Deze keer was de deadline niet de starttijd. Deze keer was de deadline eerder. Dat is al weken bekent. De deadline was nu 16.35 en je was niet 1 minuut maar 9 minuten te laat! Op tijd zijn geldt voor iedereen. Dat het nu niet de starttijd is is mijn probleem niet. Daar heeft de organisatie voor gekozen en nu jij te laat bent passen ze het opeens aan. Dat is te krom voor woorden! Deadline is deadline ondanks de starttijd. Waarom is er anders uberhaupt n deadline!?
pi_163985177
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:16 schreef komrad het volgende:
maak je niet zo druk allemaal, het is een spelletje.
Het gaan om het principe Komrad! Ik speel het spel volgens de regels en ben nu benadeeld voor de nummer 1 plek omdat de regels opeens uit het niks veranderen. Dat slaat nergens op. Voor mij is de lol er zo wel vanaf.
pi_163985198
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:23 schreef gomeli het volgende:
'Deadline Voor elke prono wordt in het topic een deadline geplaatst, de starttijd van de wedstrijd. Als je na deze deadline je prono plaatst, wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.'

Deze keer was de deadline niet de starttijd. Deze keer was de deadline eerder. Dat is al weken bekent. De deadline was nu 16.35 en je was niet 1 minuut maar 9 minuten te laat! Op tijd zijn geldt voor iedereen. Dat het nu niet de starttijd is is mijn probleem niet. Daar heeft de organisatie voor gekozen en nu jij te laat bent passen ze het opeens aan. Dat is te krom voor woorden! Deadline is deadline ondanks de starttijd. Waarom is er anders uberhaupt n deadline!?
Ja, er stond eerst dus wat anders :')
pi_163985484
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, er stond eerst dus wat anders :')
Wat dan?
pi_163985738
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:36 schreef gomeli het volgende:

[..]

Wat dan?
Voor elke prono wordt een deadline geplaatst, dit is de starttijd van de wedstrijd. Als je na de start je prono plaatst wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.
  zondag 24 juli 2016 @ 21:46:53 #124
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163985825
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:16 schreef komrad het volgende:
maak je niet zo druk allemaal, het is een spelletje.
Klopt, maar te laat is gewoon te laat. Dat is altijd zo geweest en ik zie niet in waarom nu ineens niet.

T gaat mij om t principe.
De deadline wordt altijd gepost en te laat is te laat.
Jammer maar helaas, moet hij maar eerder posten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 24 juli 2016 @ 21:48:24 #125
261630 marsan
"D'oh!"
pi_163985871
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:44 schreef wimderon het volgende:

[..]

Voor elke prono wordt een deadline geplaatst, dit is de starttijd van de wedstrijd. Als je na de start je prono plaatst wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.
De start stond voor vandaag overigens ook gewoon aangekondigd voor 16:35.


Je zit gewoon te zoeken naar een reden om je post mee te laten tellen terwijl je dondersgoed weet dat de deadline altijd gepost wordt en dat dat niet voor jan lul is.


Wees gewoon een vent en geef toe dat je te laat was.

[ Bericht 5% gewijzigd door marsan op 24-07-2016 21:53:34 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')