Gelukkig voel je je wat beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dan is dat geen probleem inderdaad. Ieder nadeel heb zn voordeel zou Johan Cruyff zeggen.
Voel me wel een stukje beter.niet meer zo uitzinnig huilen.
Mn stiefvader nam de telefoon op, binnen twee seconden doorgegeven aan mijn moeder. Hij kon niks bakken van wat ik zei
Ben jij nog op een leeftijd dat perfecte borsten heel belangrijk zijn? Dan hoop ik voor je dat je die borstverkleining krijgt. Succes met lijnen ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:51 schreef Gia het volgende:
Ik mag vanmiddag weer naar de dietiste. Heb het gevoel dat ik wat dunner ben geworden. Of dat ook klopt met mijn gewicht is dat weer een stimulans om er deze zomer even flink aan te gaan trekken. Paar fikse wandelingen maken met de hond, gevolgd door een paar trappistjes op een terras. Elke week naar de tai chi, tenminste één keer per week en wat vaker op de wii. Ga ik zo ook effe doen. Misschien scheelt dat weer een onsje of zo.
Ik wil echt dit najaar die borstverkleining. Ziet er echt niet uit, de grote en de kleine. Bah.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Gia, heb je een amputatie gehad? Is het dan niet mogelijk dat je een protese krijgt, of wil je dat niet?
Ik had ook altijd blaasontstekingDoor de ''obvious'' redenen
Ik slik nu al tijden standaard een vitamine C1000 tablet en het is niet meer teruggekomen.
Maar goed, ik heb dan ook geen seks meer
Haha, nee maar het werkt voor mij wel, toen ik nog wél seks had slikte ik het ook alquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]maar er is geen c1000 meer, alleen maar jumbo en Albert hein
![]()
Beetje flauw, bij mij is het ook minder nu het minder gebeurt..
Ik bivakkeer alweer 15 min op de wc. Mijn lichaam besluit even de darmen te ledigen. Wat een dramadag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha, nee maar het werkt voor mij wel, toen ik nog wél seks had slikte ik het ook al
En sterkte met je kutdag
Sterkte bij de dokter, het is schildklierklachten dag vandaag..:{quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef sararaats het volgende:
Klein drama: er verdwijnen planten uit mijn bloembak en het regende binnen.
Verder alles in orde. Straks naar de huisarts met mijn oor en jeweetwel-bloedingen.
Ik denk eigenlijk dat het door mijn medicatie schildklier komt maar het is vreemd en ben er best 'ziek' van.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Sterkte bij de dokter, het is schildklierklachten dag vandaag..:{
Dat is geen drama.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef sararaats het volgende:
Klein drama: er verdwijnen planten uit mijn bloembak en het regende binnen.
Verder alles in orde. Straks naar de huisarts met mijn oor en jeweetwel-bloedingen.
Ik denk eigenlijk dat het door mijn medicatie schildklier komt maar het is vreemd en ben er best 'ziek' van.
Lijkt me niet te kloppenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Het is even abnormaal dat ik nu al een week bloedingen heb terwijl ik de pil slik.
Begon in Duitsland.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:
Ik mag volgende week trouwens weer op de fotoGezellig met de hele dialyse afdeling, moeten allemaal op het zelfde tijdstip bijna
Ik heb borstkanker gehad en zit nu met een stevig (oedeem) B-cupje rechts, en een hangende DD links.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nog op een leeftijd dat perfecte borsten heel belangrijk zijn? Dan hoop ik voor je dat je die borstverkleining krijgt. Succes met lijnen ook.
Operatie was borstsparend. Heb nog aardig wat over. Met iets minder lijf, past het goed bij me.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Gia, heb je een amputatie gehad? Is het dan niet mogelijk dat je een protese krijgt, of wil je dat niet?
gelukkig kan ik om 16u20 terecht bij de huisarts. ik ben er echt ziek van.quote:
Je kunt ook niet alles onthouden. Het is je vergeven hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedacht
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:
Ja mijn excuus, ik wist dat maar het was me weer helemaal ontschoten. Stom van me. Ik begrijp helemaal dat je daar iets aan wil doen, en wens je daar veel succes mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb borstkanker gehad en zit nu met een stevig (oedeem) B-cupje rechts, en een hangende DD links.
Vandaar de borstverkleining.
Gaat met niet om perfecte borsten.
Ben overigens weer ietsje aangekomen. Mooi weer, bbq, biertje teveel. Poeh, het zit er met die hormoontabletten ook meteen aan. Moet nu een week exact bijhouden wat ik eet en drink, en naar haar mailen. We gaan ervoor om voor de kerst klaar te zijn met die borst(en).
Nou je moet het meemaken om te begrijpen denk ik. Maar dat is anders dan begrip tonen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig kan ik om 16u20 terecht bij de huisarts. ik ben er echt ziek van.
soms denk ik bij mezelf: wat weten sommige mensen er nu van?
Succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou je moet het meemaken om te begrijpen denk ik. Maar dat is anders dan begrip tonen.
Ik moet 16:10u bij de huisarts (is al vet uitgelopen).
Snap ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Operatie was borstsparend. Heb nog aardig wat over. Met iets minder lijf, past het goed bij me.
Pff doodeng. Beetje bijgekomen inmiddels?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier was het weer zover.. heftige verlamming gehad vanmiddagDuurde voor mijn gevoel langer dan normaal en kon er ook met geen mogelijkheid uitkomen.
Gatver :/ Beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier was het weer zover.. heftige verlamming gehad vanmiddagDuurde voor mijn gevoel langer dan normaal en kon er ook met geen mogelijkheid uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |