Haha, nee maar het werkt voor mij wel, toen ik nog wél seks had slikte ik het ook alquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]maar er is geen c1000 meer, alleen maar jumbo en Albert hein
![]()
Beetje flauw, bij mij is het ook minder nu het minder gebeurt..
Ik bivakkeer alweer 15 min op de wc. Mijn lichaam besluit even de darmen te ledigen. Wat een dramadag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha, nee maar het werkt voor mij wel, toen ik nog wél seks had slikte ik het ook al
En sterkte met je kutdag
Sterkte bij de dokter, het is schildklierklachten dag vandaag..:{quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef sararaats het volgende:
Klein drama: er verdwijnen planten uit mijn bloembak en het regende binnen.
Verder alles in orde. Straks naar de huisarts met mijn oor en jeweetwel-bloedingen.
Ik denk eigenlijk dat het door mijn medicatie schildklier komt maar het is vreemd en ben er best 'ziek' van.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Sterkte bij de dokter, het is schildklierklachten dag vandaag..:{
Dat is geen drama.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef sararaats het volgende:
Klein drama: er verdwijnen planten uit mijn bloembak en het regende binnen.
Verder alles in orde. Straks naar de huisarts met mijn oor en jeweetwel-bloedingen.
Ik denk eigenlijk dat het door mijn medicatie schildklier komt maar het is vreemd en ben er best 'ziek' van.
Lijkt me niet te kloppenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Het is even abnormaal dat ik nu al een week bloedingen heb terwijl ik de pil slik.
Begon in Duitsland.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:
Ik mag volgende week trouwens weer op de fotoGezellig met de hele dialyse afdeling, moeten allemaal op het zelfde tijdstip bijna
Ik heb borstkanker gehad en zit nu met een stevig (oedeem) B-cupje rechts, en een hangende DD links.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nog op een leeftijd dat perfecte borsten heel belangrijk zijn? Dan hoop ik voor je dat je die borstverkleining krijgt. Succes met lijnen ook.
Operatie was borstsparend. Heb nog aardig wat over. Met iets minder lijf, past het goed bij me.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Gia, heb je een amputatie gehad? Is het dan niet mogelijk dat je een protese krijgt, of wil je dat niet?
gelukkig kan ik om 16u20 terecht bij de huisarts. ik ben er echt ziek van.quote:
Je kunt ook niet alles onthouden. Het is je vergeven hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedacht
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:
Ja mijn excuus, ik wist dat maar het was me weer helemaal ontschoten. Stom van me. Ik begrijp helemaal dat je daar iets aan wil doen, en wens je daar veel succes mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb borstkanker gehad en zit nu met een stevig (oedeem) B-cupje rechts, en een hangende DD links.
Vandaar de borstverkleining.
Gaat met niet om perfecte borsten.
Ben overigens weer ietsje aangekomen. Mooi weer, bbq, biertje teveel. Poeh, het zit er met die hormoontabletten ook meteen aan. Moet nu een week exact bijhouden wat ik eet en drink, en naar haar mailen. We gaan ervoor om voor de kerst klaar te zijn met die borst(en).
Nou je moet het meemaken om te begrijpen denk ik. Maar dat is anders dan begrip tonen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig kan ik om 16u20 terecht bij de huisarts. ik ben er echt ziek van.
soms denk ik bij mezelf: wat weten sommige mensen er nu van?
Succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou je moet het meemaken om te begrijpen denk ik. Maar dat is anders dan begrip tonen.
Ik moet 16:10u bij de huisarts (is al vet uitgelopen).
Snap ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Operatie was borstsparend. Heb nog aardig wat over. Met iets minder lijf, past het goed bij me.
Pff doodeng. Beetje bijgekomen inmiddels?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier was het weer zover.. heftige verlamming gehad vanmiddagDuurde voor mijn gevoel langer dan normaal en kon er ook met geen mogelijkheid uitkomen.
Gatver :/ Beetje bijgekomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Hier was het weer zover.. heftige verlamming gehad vanmiddagDuurde voor mijn gevoel langer dan normaal en kon er ook met geen mogelijkheid uitkomen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Pff doodeng. Beetje bijgekomen inmiddels?
Ja het gaat wel weerquote:
Morgen nuchter bloedprikken.quote:
Het lijkt me allebei erg naar. Doe je wel rustig aan? Goed dat het inmiddels weer beter met je gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja het gaat wel weerDeed vooral erg pijn, dat voel ik op dat moment ook echt. Alsof een betonblok bovenop me ging liggen om me weer in die verlamming te drukken. Vage omschrijving
![]()
Dan heb ik toch ''liever'' een hallucinatie, die duren veel korter, al is de nasleep wat langer.
Knuffie!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja het gaat wel weerDeed vooral erg pijn, dat voel ik op dat moment ook echt. Alsof een betonblok bovenop me ging liggen om me weer in die verlamming te drukken. Vage omschrijving
![]()
Dan heb ik toch ''liever'' een hallucinatie, die duren veel korter, al is de nasleep wat langer.
Is het ook, maar als ik dan mag kiezen tussen twee kwaden..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me allebei erg naar. Doe je wel rustig aan? Goed dat het inmiddels weer beter met je gaat.
Brrr klinkt echt doodeng.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mooi dat je serieus genomen wordt!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Morgen nuchter bloedprikken.
Volgende week terugkomen, ze gaat serieus op onderzoek.
Tja, het was bami vandaag. Heb nog wat over voor morgen. Dan eten de mannen hier pizza, dus voor mij kliekjesdag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, daar had ik helemaal niet aan gedacht
[..]
Ja mijn excuus, ik wist dat maar het was me weer helemaal ontschoten. Stom van me. Ik begrijp helemaal dat je daar iets aan wil doen, en wens je daar veel succes mee.
Succes ook met het noteren van wat je eet. Meestal is dat altijd ietsje meer dan je zou denken.
Als ik dit zo lees kun je een hele hoop laten staan en dat zou je op zich wel goede moed moeten geven dat je afvalt. Ik wens je er veel succes mee!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, het was bami vandaag. Heb nog wat over voor morgen. Dan eten de mannen hier pizza, dus voor mij kliekjesdag.
Och, het zit hem, denk ik, ook niet in het warm eten.
Heb besloten dat ik deze week in elk geval niets meer snaai. Geen chips, koek, chocola of roomijs. Hoewel ik dat toch al niet vaak neem. Geen zoete drank, alleen koffie, thee, water met citroensap en eventueel een droog wit wijntje. (Drink eigenlijk alleen bij gelegenheden of in het weekend) Maar ik dronk zoete witte of zoete rosé. Moet dus nu droog worden. Wordt wennen.
Als ik dan volgende week niet ben afgevallen, dan weet ik het niet meer. Ga in elk geval wel streng zijn voor mezelf en niet cheaten.
Je kunt het, als ik het kan kan jij het ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, het was bami vandaag. Heb nog wat over voor morgen. Dan eten de mannen hier pizza, dus voor mij kliekjesdag.
Heb besloten dat ik deze week in elk geval niets meer snaai. Geen chips, koek, chocola of roomijs. Hoewel ik dat toch al niet vaak neem. Geen zoete drank, alleen koffie, thee, water met citroensap en eventueel een droog wit wijntje. (Drink eigenlijk alleen bij gelegenheden of in het weekend) Maar ik dronk zoete witte of zoete rosé. Moet dus nu droog worden. Wordt wennen.
Als ik dan volgende week niet ben afgevallen, dan weet ik het niet meer. Ga in elk geval wel streng zijn voor mezelf en niet cheaten.
Dat geloof ik! Doe maar rustig aan. Het lijkt me doodeng.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is het ook, maar als ik dan mag kiezen tussen twee kwaden..
Ik ben nu vooral heel erg moe
Als je bovenstaande dingen doet komt het vast goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook al zit je met je schildklier, gezond eten en drinken doet al heel veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:20 schreef sararaats het volgende:
Het enige probleem bij het afvallen voor mij: schildklier.
Blijkbaar heb je dan problemen om gewicht te verliezen.
Ik voel me eigenlijk beter tegenover vanmorgen.
Zoals ik eerder zei, was het een doorbraakbloeding. Volgens de huisarts moet ik me geen zorgen maken.
Ben wel gestopt met pil voor een week.
Morgen werken en inkopen doen.
Ik ga zelf brood bakken in de oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer naar dat vrijwilligerswerk toeOfficieel kijken of ik het leuk vind
Hopelijk zijn morgen ook mijn darmen wat rustiger, want wordt er gek van.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Ik eet vooral flink slechtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:18 schreef Argo het volgende:
Ook schildklier problemen ben van 100 kilo naar 80 gezakt toen weer naar 95 en nu op 92 en still going... Nu maak ik het er ook vaak wel naar (eet flink.)
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:41 schreef LPFAN het volgende:
veel succes en plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer naar dat vrijwilligerswerk toeOfficieel kijken of ik het leuk vind
Hopelijk zijn morgen ook mijn darmen wat rustiger, want wordt er gek van.
Trusten allemaal
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Het zit 'm niet alleen in wat je eet, maar ook hoeveel je eet. Als je twee volle borden pasta eet (was bij mij vroeger meer regel dan uitzondering) dan kun je dieten wat je wilt, maar dan krijg je alsnog veel koolhydraten binnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:51 schreef Gia het volgende:
Heb besloten dat ik deze week in elk geval niets meer snaai.
Ik schep nooit tweemaal op.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het zit 'm niet alleen in wat je eet, maar ook hoeveel je eet. Als je twee volle borden pasta eet (was bij mij vroeger meer regel dan uitzondering) dan kun je dieten wat je wilt, maar dan krijg je alsnog veel koolhydraten binnen.
Als ik het goed begrepen heb gaat het nu goed met je.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:51 schreef Gia het volgende:
Nou, ik ben weer door de APK. Effe geouwehoerd met mijn cardioloog. Hij zei: We kennen elkaar nu al zolang, we kunnen niet meer zonder elkaar. Volgend jaar weer een afspraakje, zelfde dag, zelfde tijd. Haha. Charmeur.
Maar ga zo nog effe plat. Vannacht echt slecht geslapen vanwege die K muggen.
Gelukkig goedgekeurd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:51 schreef Gia het volgende:
Nou, ik ben weer door de APK. Effe geouwehoerd met mijn cardioloog. Hij zei: We kennen elkaar nu al zolang, we kunnen niet meer zonder elkaar. Volgend jaar weer een afspraakje, zelfde dag, zelfde tijd. Haha. Charmeur.
Ik heb ook eens nuchter bloedgeprikt, terwijl ik 's morgens vroeg 1 glaasje Fruity King op had.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
Kut ik moet nuchter bloedprikken, echter ik heb vannacht met mijn slaperige hoofd een bodempje water met suikervrije siroop op.
Mag ik nu wel of niet prikken nu al.
Ik schep altijd 2 keer op. Gister met macaroni zelfs 3 keer, zo lekker vond ik 'm.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het zit 'm niet alleen in wat je eet, maar ook hoeveel je eet. Als je twee volle borden pasta eet (was bij mij vroeger meer regel dan uitzondering) dan kun je dieten wat je wilt, maar dan krijg je alsnog veel koolhydraten binnen.
Welke opleiding?quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:00 schreef Argo het volgende:
Heb me aangemeld voor een opleiding weet niet of het iets gaat worden... Maar ook wel dankzij hier... De weg naar ambtenaar
Ik post het hier, omdat door mijn reuma ik veel tegenslag heb gehad en eigenlijk door mijn reuma naar speciaal onderwijs ben gestuurd waar ik vreselijk veel haat voor school heb gekregen en het vertrouwen in alles heb verloren.
Maar iets minder negatief uitlaten over ambtenaren zou wel mogen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:00 schreef Argo het volgende:
Heb me aangemeld voor een opleiding weet niet of het iets gaat worden... Maar ook wel dankzij hier... De weg naar ambtenaar
Ik post het hier, omdat door mijn reuma ik veel tegenslag heb gehad en eigenlijk door mijn reuma naar speciaal onderwijs ben gestuurd waar ik vreselijk veel haat voor school heb gekregen en het vertrouwen in alles heb verloren.
Dat weet ik, maar een vriend van mij is het ook en die zegt dat het vrij relaxed is. Denk dat het ook wel relaxed is. Vooral op mijn niveau. Het is niet dat ik me negatief over ze uitlaat, maar op lagere posities is het daar relaxter denk ik. In ieder geval de gebouwen etc zijn goed verzorgd waar je werkt en ik denk ook arbo technisch dat daar veel meer rekening mee wordt gehouden met dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Maar iets minder negatief uitlaten over ambtenaren zou wel mogen.
Het is niet zo dat ik geld krijg voor niks doen
Juridisch administratief medewerker of zo, mbo 4 maar, maar ach dan heb ik een diploma en ga ik gewoon werken en zie ik wel.quote:
Ik vind ditquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is niet dat ik me negatief over ze uitlaat,
anders best negatief. En eerdere reacties met "ambtenaar" & "quote:
Ik heb dezelfde opleiding.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Juridisch administratief medewerker of zo, mbo 4 maar, maar ach dan heb ik een diploma en ga ik gewoon werken en zie ik wel.
Goed te horen, altijd fijn als alles weer / nog OK isquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:51 schreef Gia het volgende:
knuffie terug.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:26 schreef LPFAN het volgende:
Ff snel een knuffel voor iedereen,
Priz heb je mogen prikken?
Fijn dat je goed gekeurd bent Gia!
Vrijwilligerswerk was leuk! Ga zo ff mailen dat ik het wil doen, ga het waarschijnlijk dan 2 keer in de week 2 uurtjes doen.
Dacht alleen vanmorgen dat ik me moest ziekmelden, Moest om de 5 minuten rennen naar de wcmaar goed het is goedgekomen!
Dat is niet alleen bij jou zo, bij heel veel functies tegenwoordig, en doordat de markt op zijn gat ligt, hebben de werkgevers het voor het uitzoeken..quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor functies die ik in het verleden uitvoerde met mijn MBO diploma vraagt men nu een HBO diploma.
Met mijn hartklep gaat het al jaren goed.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:02 schreef sararaats het volgende:
Als ik het goed begrepen heb gaat het nu goed met je.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Met mijn hartklep gaat het al jaren goed.
In oktober weer naar de chirurg en een mammo. Daar heb ik wel steeds de zenuwen voor.
'quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik vind dit
[..]
anders best negatief. En eerdere reacties met "ambtenaar" & "" ook. Alsof je geen hoge pet van ze op hebt/je boven hen staat.
Maar ik kan het mis hebben...
Aah wel klote, dat je nu overal een hbo ervoor nodig hebt, maja dat is altijd nog mogelijk. Geld is echter het probleem, maar goed geld... Als dat geen probleem was hoefde ik geen opleiding te doen. Overigens zal het wel goed komen, misschien zijn ergens doorgroei mogelijkheden etc, ondanks mijn reuma, hoef ik niet echt steeds uit te vallen of zo, ik kan wel niet zo gek lang typen, moet kleine pauzes hebben, maar ik kom daar wel uit. Denk ik... Zal wel goed komen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde opleiding.
Hierdoor heb ik o.m. 4 jaar bij Sociale Zaken gewerkt bij diverse gemeenten.
Helaas nu daar niet meer werkzaam, ik merk dat je op dit niveau niet meer zomaar bij gemeenten binnenkomt. Voor functies die ik in het verleden uitvoerde met mijn MBO diploma vraagt men nu een HBO diploma.
Ik wil je overigens niet ongerust maken.
Ik ben helaas na jaren in ander werk gerold en mijn eigen chronische beperkingen tegen gekomen waardoor ik nu met ondersteuning aan het werk ben in een andere functie, maar ik zou graag weer een functie vinden als destijds.
Dat is zeker zo, maar ach wat doe je eraan, vroeger in mijn ouders tijd was het niet vanzelfsprekend dat je ging leren... Grote gezinnen vaak geen geld, nu kan iedereen wel gaan leren. Vooral gezinnen die arm zijn krijgen nu ondersteuning.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij jou zo, bij heel veel functies tegenwoordig, en doordat de markt op zijn gat ligt, hebben de werkgevers het voor het uitzoeken..
Ik heb dankzij mijn chronische (K) lijf nu even geen werk, hopelijk straks weer wel. Kan er alleen niet van op aan, de ene dag kan ik veel meer doen dan de andere en zo lig ik een hele dag plat
Weet je hoe het komt?quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:19 schreef Adriane het volgende:
Ik ben weer zo ontzettend moe. Ik heb vanochtend gewerkt en heb totaal geen concentratie. Ik begin ergens aan en als ik afgeleid word, vergeet ik het af te maken. Met alle gevolgen van dien.ik ben er gewoon verdrietig van. Het lukt me niet.
Gedeeltelijk. Combinatie van pijn, zorgen, misschien nog bloedarmoede.quote:
Ik heb net ook nog even geslapen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef LPFAN het volgende:
Ben net wakker, ben in slaap gevallen rond een uur of 2, Had het nodig blijkbaar.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:27 schreef Adriane het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Combinatie van pijn, zorgen, misschien nog bloedarmoede.
Ik heb morgen weer een afspraak met mijn dokter.
Ik zal blij zijn als het vakantie is en als er een operatiedatum bekend is.
Zou kunnen idd. We missen vitamine D.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:28 schreef Disana het volgende:
Het lijkt wel alsof veel mensen last hebben van vermoeidheid de laatste tijd. Ik vraag me af of het slechte weer daarin een rol speelt; het wil maar niet vlotten met een beetje zomer. Zelf heb ik er in elk geval wel last van.
Tegen een operatie opkijken is zenuwslopend. Ik hoop dat de datum gauw bekend is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:27 schreef Adriane het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Combinatie van pijn, zorgen, misschien nog bloedarmoede.
Ik heb morgen weer een afspraak met mijn dokter.
Ik zal blij zijn als het vakantie is en als er een operatiedatum bekend is.
Jawel. Maar is bij mij aan de lage kant.quote:
Jij hebt dus meer zon nodig. Het zou binnenkort beter worden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jawel. Maar is bij mij aan de lage kant.
Ik hoop het ja, Zon maakt me nog niet eens zo veel uit maar die regen wordt je zo moe van. (Letterlijk blijkbaarquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt dus meer zon nodig. Het zou binnenkort beter worden.
Ja volgens mij ook, zeker als het beter weer hoort te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik hoop het ja, Zon maakt me nog niet eens zo veel uit maar die regen wordt je zo moe van. (Letterlijk blijkbaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |