Rustig aan, er valt momenteel weinig te streamen via R49...quote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop ergens in de vakantie Henk weer on air te krijgen
ik zag hetquote:Op zondag 10 juli 2016 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, er valt momenteel weinig te streamen via R49...
laatstveen paar gig midimeuk weggeflikkerdquote:Op zondag 10 juli 2016 23:10 schreef tailfox het volgende:
even nieuwe dingen testen.
#midimappingf4life
Vertaling Symphquote:Op zondag 10 juli 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatstveen paar gig midimeuk weggeflikkerd
gewoon mijn harde schijf opgeruimd en duizenden bites aan rommel die ik op mijn keyboardbkon afspelen handmatig verwijderdquote:
Hoeveel wedstrijden hebben ze dit toernooi binnen de reguliere speeltijd gewonnen? Eentje toch?quote:
geenquote:Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden hebben ze dit toernooi binnen de reguliere speeltijd gewonnen? Eentje toch?
Dat je 1 cue point hebt die je een halve noot kan verhogen of verlagen.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:15 schreef tailfox het volgende:
maar ik bedoel meer dat ik bezig ben met pitch cue points
Ze zijn Europees kampioen 2016.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden hebben ze dit toernooi binnen de reguliere speeltijd gewonnen? Eentje toch?
Ik had het de Belgen wel gegund, en de Duitsers of Wales ook.quote:
jaquote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat je 1 cue point hebt die je een halve noot kan verhogen of verlagen.
In plaats van meerdere aparte.
Men neme Ableton...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat je 1 cue point hebt die je een halve noot kan verhogen of verlagen.
In plaats van meerdere aparte.
Jammer, altijd fun, degene die hem mist is de lul, lammer dat Ronaldo eruit was, kon hij hem niet missen als het zover gekomen was.quote:
Er zijn er zoveel, Logic, Cubase, Reason, Ableton, Tracktion, Presonus, Motu, etc. etc...quote:
Het duurt zo lang allemaal dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, altijd fun, degene die hem mist is de lul, lammer dat Ronaldo eruit was, kon hij hem niet missen als het zover gekomen was.
Duitsland of Wales, zelfs Frankrijk...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het de Belgen wel gegund, en de Duitsers of Wales ook.
Had je nog iets anders dringend te doen dan.quote:
OK, ik neme Ableton...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, Logic, Cubase, Reason, Ableton, Tracktion, Presonus, Motu, etc. etc...
En FL Studio, vroeger Fruity Loops.
Een Yamaha PSS-680 PortaSound.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze nog liggen voor kleinzoon.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het ei was.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:28 schreef svann het volgende:
Je oma heeft zo te zien ooit eens een advocaatje omgegooid.
Vroeg me al af waar jullie het over hadden.
bitwigquote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, Logic, Cubase, Reason, Ableton, Tracktion, Presonus, Motu, etc. etc...
En FL Studio, vroeger Fruity Loops.
Vingerverf.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:28 schreef svann het volgende:
Je oma heeft zo te zien ooit eens een advocaatje omgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |