Gaat juist nog strenger worden volgend jaarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.
Dat mag niet gezegd worden van Nattekat.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan... denkt er nog steeds iemsnd dat Max toeval is?
bijna 20quote:
Virtuele SC verneukte zijn race.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
RIC zal toch wel een pietsie de pest in hebben.
jij moet echt kappen met het pesten van Beach. Anders ga ik jou rapporterenquote:
Koppelingquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh niks met veiligheid te maken
Sla de 7e over
Jamaar hoe??
een betere reden dan FI had om te melden dat de remmen op totaal falen stonden?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Natuurlijk niet voor niks dat mensen zeiden dat vorig jaar en zijn eerste race bij Red Bull de leukste tijden warenquote:
Klopt, top 3 heeft optimaal kunnen profiteren met hun stop toen. Wonnen ze echt meer dan 10 seconden mee.quote:
Als dat zo is dan dsqquote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Tja mss nam Mercedes de penalty op de koop toe. Beter -5 seconden dan DNF.
Al zou penalty dus dan groter moeten zijn
Kun jij niet gewoon opdonderen jouw posts snoepen onnodig roaming mb's vette mongoolquote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef tjaptjoep het volgende:
Beach kunnen we je om advies vragen? We weten het ook niet meer
Bring it on. Ik haat NSB'ers.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
jij moet echt kappen met het pesten van Beach. Anders ga ik jou rapporteren
die eikels van de FP denken dat altijd ja....quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan... denkt er nog steeds iemand dat Max toeval is?
Ach.. natte poes pfffft!quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat mag niet gezegd worden van Nattekat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |