Ergste nog van versnelling overslaan. Kon ie ook zelf proberenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doen
Ze gaven een setting aan, geen knopjequote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Om te finishen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ik denk dat er gevaar voor uitvallen was, dan is een tijdstraf pakken beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.quote:
Maakt ook niet uit, 5 of 10.quote:
nee joh niks met veiligheid te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ze gaven complete uitgebreide instructies over er doorheen schakelenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze gaven een setting aan, geen knopje
dat van de remmen mocht ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |