volgens Olav welquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Greys het volgende:
Volgens de Duitsers op de computer geen under investigation.
Voordeel voor Max dan denk ikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen contact meer inderdaad
geen tijdstraf?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, krijgt een diskwalificatie.
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
Zou raar zijn als dit mocht over de radio als dat met die remmen niet mocht.
Dit dus. Als dit mag dan snap ik niet waarom Ferrari destijds zo moeilijk deed.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
Zou raar zijn als dit mocht over de radio als dat met die remmen niet mocht.
Volgens Red Bull wel. Die zijn diegene die naar de leiding zijn gestapt lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Greys het volgende:
Volgens de Duitsers op de computer geen under investigation.
Als je maar een 5 sec penalty krijgt voor zulke zaken, hadden ze in Baku Hamilton ook wel geholpen. Dan loont het nog steeds.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Justevo het volgende:
Kan Ros 5 seconden straf krijgen voor dat radio dingetje?
Ergste nog van versnelling overslaan. Kon ie ook zelf proberenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doen
Ze gaven een setting aan, geen knopjequote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Om te finishen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ik denk dat er gevaar voor uitvallen was, dan is een tijdstraf pakken beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.quote:
Maakt ook niet uit, 5 of 10.quote:
nee joh niks met veiligheid te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ze gaven complete uitgebreide instructies over er doorheen schakelenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze gaven een setting aan, geen knopje
dat van de remmen mocht ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
voor maxquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, 5 of 10.
Ric komt nog niet bijna in de buurt....
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.quote:
denk wel dat het p2 wordtquote:
Dan had Force India de vorige race de remproblemen aan Perez mogen melden, en dat mocht niet. Zou dus raar zijn als dit wel mag.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
Ik ook maar als je die regel hebt moet je hem handhaven.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.
Het went snel.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef _DeMoN_ het volgende:
Lol iedereen 'best prima' - zijn 3e podium, 3 maanden terug was het nog een droom
Gaat juist nog strenger worden volgend jaarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.
Dat mag niet gezegd worden van Nattekat.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan... denkt er nog steeds iemsnd dat Max toeval is?
bijna 20quote:
Virtuele SC verneukte zijn race.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
RIC zal toch wel een pietsie de pest in hebben.
jij moet echt kappen met het pesten van Beach. Anders ga ik jou rapporterenquote:
Koppelingquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh niks met veiligheid te maken
Sla de 7e over
Jamaar hoe??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |