daar heb je je actiequote:Op zondag 10 juli 2016 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee ik zal 2 uur van mij leven weggooien zeker. Godverdomme ik wil actie.
Voor veiligheid wel inderdaad.quote:
Nee, elk puntje voordeel voor die mongool op p1 is er een te veel.quote:
8, zoals op elk circuitquote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Djoetma het volgende:
Hoeveel versnellingen zijn er eigenlijk op dit circuit?
Sinds je moederquote:
Dit heeft toch niks met veiligheid te maken? Wat is er onveilig aan een verkeerde versnelling?quote:
hij moet snel op en terugschakelen, dus dubbelklik zeg maarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Met terugschakelen kan ie wel 7de selecteren?
Madquote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, elk puntje voordeel voor die mongool op p1 is er een te veel.
Om versnellingsbak niet stuk te laten gaan, dat is ook stukje veiligheid.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met veiligheid te maken? Wat is er onveilig aan een verkeerde versnelling?
"Max vol gas" zou voldoende moeten zijn qua info.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Justevo het volgende:
Mogen ze bij RBR tegen Max zeggen dat Ros problemen heeft?
Speelt op safequote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef Martinello het volgende:
Max komt niet overdreven snel dichtbij.
Van Hamilton word ik vrij mad ja.quote:
Ok, daar heb je een eeeeeh punt.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, elk puntje voordeel voor die mongool op p1 is er een te veel.
Het is niet alsof Rosberg hem zou inhalen. En een cadeautje 'weer'?? Heeft tot de vorige race alleen maar mechanische problemen gehad (met één keer de invloed van Bottas). En vorige race versloeg hij Rosberg in de laatste ronde. Het waren juist steeds cadeautjes voor Rosberg, de manier waarop hij aan de leiding van het WK is gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kadootje voor Lewis weer.
Ik word hier zo moe van.
Canada en de vorige race waren aardig cadeautjesquote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het is niet alsof Rosberg hem zou inhalen. En een cadeautje 'weer'?? Heeft tot de vorige race alleen maar mechanische problemen gehad (met één keer de invloed van Bottas). En vorige race versloeg hij Rosberg in de laatste ronde. Het waren juist steeds cadeautjes voor Rosberg, de manier waarop hij aan de leiding van het WK is gekomen.
Hij kan hem toch aan de kant zetten?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Om versnellingsbak niet stuk te laten gaan, dat is ook stukje veiligheid.
dat heb ik gehoord ja, maar na die boordradio giing die direct van 6 naar 8. En bij terug schakelen wel gewoon van 8 terug naar 7 en had ie gewoon drive.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
hij moet snel op en terugschakelen, dus dubbelklik zeg maar
Dan lag ie eruitquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Als Rosberg het zelf moest uitvogelen was Max er voorbij
Gewoon helemaal geen contact meer inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat radio gezeik vind ik sowieso belachelijk. wegwezen met die rotzooi.
idd jaquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Als Rosberg het zelf moest uitvogelen was Max er voorbij
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Justevo het volgende:
Kan Ros 5 seconden straf krijgen voor dat radio dingetje?
Hoeft ook niet, krijgt een diskwalificatie.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef zoem het volgende:
Rosberg rijdt wel weer goede tijden. Denk niet dat Max hem nog voorbij gaat.
volgens Olav welquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Greys het volgende:
Volgens de Duitsers op de computer geen under investigation.
Voordeel voor Max dan denk ikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen contact meer inderdaad
geen tijdstraf?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, krijgt een diskwalificatie.
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
Zou raar zijn als dit mocht over de radio als dat met die remmen niet mocht.
Dit dus. Als dit mag dan snap ik niet waarom Ferrari destijds zo moeilijk deed.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
Zou raar zijn als dit mocht over de radio als dat met die remmen niet mocht.
Volgens Red Bull wel. Die zijn diegene die naar de leiding zijn gestapt lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Greys het volgende:
Volgens de Duitsers op de computer geen under investigation.
Als je maar een 5 sec penalty krijgt voor zulke zaken, hadden ze in Baku Hamilton ook wel geholpen. Dan loont het nog steeds.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Justevo het volgende:
Kan Ros 5 seconden straf krijgen voor dat radio dingetje?
Ergste nog van versnelling overslaan. Kon ie ook zelf proberenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doen
Ze gaven een setting aan, geen knopjequote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Om te finishen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ik denk dat er gevaar voor uitvallen was, dan is een tijdstraf pakken beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.quote:
Maakt ook niet uit, 5 of 10.quote:
nee joh niks met veiligheid te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze gaven complete uitgebreide instructies over er doorheen schakelenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze gaven een setting aan, geen knopje
dat van de remmen mocht ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
voor maxquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, 5 of 10.
Ric komt nog niet bijna in de buurt....
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.quote:
denk wel dat het p2 wordtquote:
Dan had Force India de vorige race de remproblemen aan Perez mogen melden, en dat mocht niet. Zou dus raar zijn als dit wel mag.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
Ik ook maar als je die regel hebt moet je hem handhaven.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.
Het went snel.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef _DeMoN_ het volgende:
Lol iedereen 'best prima' - zijn 3e podium, 3 maanden terug was het nog een droom
Gaat juist nog strenger worden volgend jaarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.
Dat mag niet gezegd worden van Nattekat.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan... denkt er nog steeds iemsnd dat Max toeval is?
bijna 20quote:
Virtuele SC verneukte zijn race.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Greys het volgende:
RIC zal toch wel een pietsie de pest in hebben.
jij moet echt kappen met het pesten van Beach. Anders ga ik jou rapporterenquote:
Koppelingquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh niks met veiligheid te maken
Sla de 7e over
Jamaar hoe??
een betere reden dan FI had om te melden dat de remmen op totaal falen stonden?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk niet voor niks dat mensen zeiden dat vorig jaar en zijn eerste race bij Red Bull de leukste tijden warenquote:
Klopt, top 3 heeft optimaal kunnen profiteren met hun stop toen. Wonnen ze echt meer dan 10 seconden mee.quote:
Als dat zo is dan dsqquote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Tja mss nam Mercedes de penalty op de koop toe. Beter -5 seconden dan DNF.
Al zou penalty dus dan groter moeten zijn
Kun jij niet gewoon opdonderen jouw posts snoepen onnodig roaming mb's vette mongoolquote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef tjaptjoep het volgende:
Beach kunnen we je om advies vragen? We weten het ook niet meer
Bring it on. Ik haat NSB'ers.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
jij moet echt kappen met het pesten van Beach. Anders ga ik jou rapporteren
die eikels van de FP denken dat altijd ja....quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan... denkt er nog steeds iemand dat Max toeval is?
Ach.. natte poes pfffft!quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat mag niet gezegd worden van Nattekat.
Valt mee hoor, dat levert echt maar een seconde of 5 op bij zo'n korte pitstraat.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt, top 3 heeft optimaal kunnen profiteren met hun stop toen. Wonnen ze echt meer dan 10 seconden mee.
Waarom kijk je dan Mex?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja mensen die na 4 races zeiden dat Lewis geen kampioen zou worden en zeiden dat het kampioenschap spannend zou worden als Lewis meer zou winnen zijn weer goed op hun nummer gezet.Nog 3 overwinningen en het is weer niet eens spannend.
Nee zo werkt dat niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Word de straf uitgedeeld voor het podium?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, 5 of 10.
Ric komt nog niet bijna in de buurt....
Dat vraag ik mezelf ook weer steeds vaker af. Het is vrijwel nooit leuk of spannend.quote:
Lewis gaat aan het einde van het seizoen wel gridstraffen krijgen. Best kans dat dat er voor zorgt dat het redelijk spannend blijft tussen die twee.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja mensen die na 4 races zeiden dat Lewis geen kampioen zou worden en zeiden dat het kampioenschap spannend zou worden als Lewis meer zou winnen zijn weer goed op hun nummer gezet.Nog 3 overwinningen en het is weer niet eens spannend.
gezien de rondetijd voor en na was het echt 10 seconden. Je moet ook meenemen dat zij de ronde ervoor door konden knallen, dat is al extra voordeel tov degenen met VSCquote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt mee hoor, dat levert echt maar een seconde of 5 op bij zo'n korte pitstraat.
Neequote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Word de straf uitgedeeld voor het podium?
Sommige kenners hier op Fok! hadden het het voorspeld. Ik noem geen namen, anders worden ze weer boosquote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
In constructeursklassement?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Onnoman het volgende:
ricciardo 4e.. goed voor ploegprestatie.. wellicht zelfs nu 2e plek verroverd?
Dat duurt nog wel een paar uur.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef aapnoodmies het volgende:
wanneer is de uitslag van die investigation?
Natuurlijk wordt het spannender als Lewis een paar keer voor Rosberg eindigt. Rosberg had op een gegeven moment tientallen punten voorsprong. Dat is nu verkleint tot een paar punten. Dat betekent dat beide coureurs een goede stimulans hebben om elkaar uit te dagen (en elkaar van de baan te rijden?). Dat maakt het spannender.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind er ook geen kut aan. Alleen die laatste rondjes zijn vaak wel tof. Laat staan dat je dit 2 uur geconcentreerd zit te bekijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook weer steeds vaker af. Het is vrijwel nooit leuk of spannend.
binnen nu en een paar uur waarschijnlijk:)quote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef aapnoodmies het volgende:
wanneer is de uitslag van die investigation?
Zelfde als met Jos die 4e werd, maar na een straf van Schumi 3e was. Maar niet op het podium stondquote:
En dan Rosberg ook DSQ, Verstappen wint. Ik teken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat mag niet wat HAM doet, mag Parc ferme niet uit. DSQ
Rossi is ook een gek.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Meike26 het volgende:
Dan mag je een hekel hebben aan Hamilton, best. Maar dit doet hij toch wel tofRossi achtige praktijken
duurt een paar uurquote:
begint normaal te worden, podium voor maxquote:
#duurtlangquote:
lol dat zal wat wezen .... gratis plek 1 maxquote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Teamorders.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
Lekker sfeertje tussen Ham en Ros. Ben je 1 en 2,loop je elkaar zo te ontwijken
Echt he.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
Hoe kun je nou een spannend WK verwachten als de ene kanshebber de teamorder krijgt om de ander er voorbij te laten?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou finishen of uitvallen, dan weet ik t wel.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
een betere reden dan FI had om te melden dat de remmen op totaal falen stonden?
Als Rosberg hier geen straf gaat krijgen dan deugen de regels niet. Zo simpel is het.
Me dunkt dat falende remmen eind rechte stuk gevaarlijker zijn dan de vastslaande bak. Dan spin je en dat haalt een hoop snelheid al weg.
Vijfdequote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef luckass het volgende:
HAM en VES staan te lollen, ROS derde wiel aan de wagen
Max is een heldquote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef Greys het volgende:
Hahaha Max. "Op de intermediates was ik sneller dan jij, ghe" tegen Ham. Held.
Volgens mij lag HAM nog gewoon eerstequote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef aapnoodmies het volgende:
toen t nat was reed max hamilton helemaal zoek.
Ze moeten elkaar ontwijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
Zelfs geen oogcontact. Behoorlijk triest eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef De-Hamster het volgende:
Ligt het aan mij, of was dat net heeeel ongemakkelijk tussen Lewis en Nico. Ze ontlopen elkaar duidelijk.
Haha mooi manquote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef Greys het volgende:
Volgens mij werd Alonso al eens onderzocht toen 2012 na Valencia , toen ie z,n auto stil zette op de uitloopstrook en hij feest vierde met de fansquote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Sinister-D- het volgende:
ik zag al een parachute voorbij komenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:44 schreef Greys het volgende:
Even kijken of Moblo zo met haar bh staat te zwaaien voor het podium.
nee, hij zeii dat ie Rosberg had ingehaald op inters. Daar was HAM mee aan het lachen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk Belgiëquote:Op zondag 10 juli 2016 15:44 schreef franklop het volgende:
"from Holland"
Neeeeeeee 'The Netherlands'
Slipje het podium opquote:Op zondag 10 juli 2016 15:44 schreef Greys het volgende:
Even kijken of Moblo zo met haar bh staat te zwaaien voor het podium.
Zal wel bij de stewards worden geroepen eerst. Kan nog wel uurtje of anderhalf durenquote:
Mwoh, Max en Hamilton waren samen snelsten op de baan. Rest seconde langzamerquote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef aapnoodmies het volgende:
toen t nat was reed max hamilton helemaal zoek.
zal een paar uur durenquote:
tuurlijk, ik begrijp het ook wel hoor, maar dit kan NIET onbestraft blijven volgens de regels. Dus Max heeft hier gewoon een P2 in zn zak, dat durf ik wel aan hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou finishen of uitvallen, dan weet ik t wel.
Al leek t wel in dit geval dat ze t zeiden voordat ze t in de gaten hadden.
ja, lachen? Voetbalmentaliteit.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 15:45 schreef Greys het volgende:
Ric schrijft ondertussen Kvyat een brief dat hij hem zo mist.
Overleg met de team(s), coureur(s) en het bekijken van telemetrie + beelden.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar waarom moet het een paar uur duren? Lijkt me een duidelijke zaak toch?
He is from Belgium, daar is hij geboren. Dat klopt toch gewoon? Wees niet zo op je pik getrapt gek.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat weer. Onder welke vlag rijdt hij? Ok doei.
Daarna zei hij wel dat hij op Inter sneller was dan beide Mercedessen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, hij zeii dat ie Rosberg had ingehaald op inters. Daar was HAM mee aan het lachen.
Dan was Doornbos in de GP2 een Monagaskquote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat weer. Onder welke vlag rijdt hij? Ok doei.
Maar... Het is een Nederlander, en geen Belg. Wat is je punt?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
He is from Belgium, daar is hij geboren. Dat klopt toch gewoon? Wees niet zo op je pik getrapt gek.
Onder welke vlag rijdt hij? Wat wil je dan dat ze omroepen. Kansloos om dit eindeloos te blijven herhalen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
He is from Belgium, daar is hij geboren. Dat klopt toch gewoon? Wees niet zo op je pik getrapt gek.
Is wel vermakelijk hoe die 2 bij Mercedes een volledig clown team maken ja. Beuken elkaar constant van de baan. Kunnen niet fatsoenlijk in 1 ruimte met elkaar. Team #Rosberg die Ham iedere keer BOOOO't en team #Hamilton die hetzelfde doet bij Rosberg.quote:
Dubbele nationaliteit en Nederlandse licentie.quote:
Formeel woont hij in monaco.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:47 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Maar... Het is een Nederlander, en geen Belg. Wat is je punt?
Waarschijnlijk moet het een en ander gecommuniceerd worden. Mercedes moet een uitleg geven etc etc. En zo'n podium kan niet wachten ivm tv-tijd en dergelijke.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar waarom moet het een paar uur duren? Lijkt me een duidelijke zaak toch?
Dat veranderd wel als Verstappen Hamilton om de oren gaat rijden.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:47 schreef Joosie200 het volgende:
Rosberg en Ricardio moeten maar elkaars teammaatjes worden. Hamilton en Verstappen gaan goed samen. Ik zeg teamwissel
Ach ja, regels. Vorig jaar kon zelfs met te lage bandenspanning rijden onbestraft blijven.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
tuurlijk, ik begrijp het ook wel hoor, maar dit kan NIET onbestraft blijven volgens de regels. Dus Max heeft hier gewoon een P2 in zn zak, dat durf ik wel aan hoor
Hij is idd een Nederlander, maar from Belgium. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:47 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Maar... Het is een Nederlander, en geen Belg. Wat is je punt?
Dat kwam door onduidelijke regels. Hier zijn de regels duidelijk over.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ach ja, regels. Vorig jaar kon zelfs met te lage bandenspanning rijden onbestraft blijven.
Erger dan vorige week kan het niet imhoquote:Op zondag 10 juli 2016 15:48 schreef franklop het volgende:
Zal het bij de derde keer een fatsoenlijk podiuminterview worden voor Max?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |