













daar heb je je actiequote:Op zondag 10 juli 2016 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee ik zal 2 uur van mij leven weggooien zeker. Godverdomme ik wil actie.
Voor veiligheid wel inderdaad.quote:
Nee, elk puntje voordeel voor die mongool op p1 is er een te veel.quote:
8, zoals op elk circuitquote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Djoetma het volgende:
Hoeveel versnellingen zijn er eigenlijk op dit circuit?
Sinds je moederquote:
Dit heeft toch niks met veiligheid te maken? Wat is er onveilig aan een verkeerde versnelling?quote:
hij moet snel op en terugschakelen, dus dubbelklik zeg maarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Met terugschakelen kan ie wel 7de selecteren?
Madquote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, elk puntje voordeel voor die mongool op p1 is er een te veel.
Om versnellingsbak niet stuk te laten gaan, dat is ook stukje veiligheid.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met veiligheid te maken? Wat is er onveilig aan een verkeerde versnelling?
"Max vol gas" zou voldoende moeten zijn qua info.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Justevo het volgende:
Mogen ze bij RBR tegen Max zeggen dat Ros problemen heeft?
Speelt op safequote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef Martinello het volgende:
Max komt niet overdreven snel dichtbij.
Van Hamilton word ik vrij mad ja.quote:
Ok, daar heb je een eeeeeh punt.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, elk puntje voordeel voor die mongool op p1 is er een te veel.
Het is niet alsof Rosberg hem zou inhalen. En een cadeautje 'weer'?? Heeft tot de vorige race alleen maar mechanische problemen gehad (met één keer de invloed van Bottas). En vorige race versloeg hij Rosberg in de laatste ronde. Het waren juist steeds cadeautjes voor Rosberg, de manier waarop hij aan de leiding van het WK is gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kadootje voor Lewis weer.
Ik word hier zo moe van.
Canada en de vorige race waren aardig cadeautjesquote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het is niet alsof Rosberg hem zou inhalen. En een cadeautje 'weer'?? Heeft tot de vorige race alleen maar mechanische problemen gehad (met één keer de invloed van Bottas). En vorige race versloeg hij Rosberg in de laatste ronde. Het waren juist steeds cadeautjes voor Rosberg, de manier waarop hij aan de leiding van het WK is gekomen.
Hij kan hem toch aan de kant zetten?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Om versnellingsbak niet stuk te laten gaan, dat is ook stukje veiligheid.
dat heb ik gehoord ja, maar na die boordradio giing die direct van 6 naar 8. En bij terug schakelen wel gewoon van 8 terug naar 7 en had ie gewoon drive.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
hij moet snel op en terugschakelen, dus dubbelklik zeg maar
Dan lag ie eruitquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Als Rosberg het zelf moest uitvogelen was Max er voorbij
Gewoon helemaal geen contact meer inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat radio gezeik vind ik sowieso belachelijk. wegwezen met die rotzooi.
idd jaquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Als Rosberg het zelf moest uitvogelen was Max er voorbij
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Justevo het volgende:
Kan Ros 5 seconden straf krijgen voor dat radio dingetje?
Hoeft ook niet, krijgt een diskwalificatie.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef zoem het volgende:
Rosberg rijdt wel weer goede tijden. Denk niet dat Max hem nog voorbij gaat.
volgens Olav welquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Greys het volgende:
Volgens de Duitsers op de computer geen under investigation.
Voordeel voor Max dan denk ikquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen contact meer inderdaad
geen tijdstraf?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, krijgt een diskwalificatie.
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
Zou raar zijn als dit mocht over de radio als dat met die remmen niet mocht.
Dit dus. Als dit mag dan snap ik niet waarom Ferrari destijds zo moeilijk deed.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
Zou raar zijn als dit mocht over de radio als dat met die remmen niet mocht.
Volgens Red Bull wel. Die zijn diegene die naar de leiding zijn gestapt lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Greys het volgende:
Volgens de Duitsers op de computer geen under investigation.
Als je maar een 5 sec penalty krijgt voor zulke zaken, hadden ze in Baku Hamilton ook wel geholpen. Dan loont het nog steeds.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:30 schreef Justevo het volgende:
Kan Ros 5 seconden straf krijgen voor dat radio dingetje?
Ergste nog van versnelling overslaan. Kon ie ook zelf proberenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies. En het was niet alleen "Watch your gearbox" ofzo. Maar gewoon volledige instructie over een mode en wat wel en niet te doen
Ze gaven een setting aan, geen knopjequote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Om te finishen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ik denk dat er gevaar voor uitvallen was, dan is een tijdstraf pakken beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef caspervc het volgende:
Wel grappig dat Mercedes Rosberg wel het juiste knopje vertelt en Hamilton niet
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.quote:
Maakt ook niet uit, 5 of 10.quote:
nee joh niks met veiligheid te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me dat Mercedes wel een goede reden heeft waarom het mocht.
Ze gaven complete uitgebreide instructies over er doorheen schakelenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze gaven een setting aan, geen knopje
dat van de remmen mocht ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
voor maxquote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, 5 of 10.
Ric komt nog niet bijna in de buurt....
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.quote:
denk wel dat het p2 wordtquote:
Dan had Force India de vorige race de remproblemen aan Perez mogen melden, en dat mocht niet. Zou dus raar zijn als dit wel mag.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot gaat is het slecht voor de veiligheid. Een kapotte auto op de baan is niet veilig.
Ik ook maar als je die regel hebt moet je hem handhaven.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso iets belachelijks, Al sinds die regel is ingevoerd.
Het went snel.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef _DeMoN_ het volgende:
Lol iedereen 'best prima' - zijn 3e podium, 3 maanden terug was het nog een droom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |