Ik ben 12 wat is Pokemonquote:Op zondag 10 juli 2016 16:20 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon via een website jongens. Zo lastig is het niet.
Bij mij dus ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook niet in de appstore
Niet in nl beschikbaarquote:
Gaat mij ook never nooit lukken met m`n Iphone 4squote:Op zondag 10 juli 2016 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb verder geen eens ruimte op mijn telefoon ervoor
Snorlax in je bedquote:Op zondag 10 juli 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde gwn zien welke pokemons in het huis waren.
Gewoon zelf je groenten verbouwenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
CUL / Groenten worden schaars en duur
Dat wordt straks je kapsalon ohne groente bestellenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
CUL / Groenten worden schaars en duur
Afhankelijk van waar je zit en hoe je het doet, heb je ook dan geen goed jaar.quote:
Heb geen tuin.quote:
Honger lijden.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt straks je kapsalon ohne groente bestellen
Naja wij hebben dan alleen pepers, tomaten, munt, peterselie, courgette (+kersen en appels) wat tot nu toe goed uitkomt maar kan mij wel voorstellen dat al die aardappeltjes verrot enzo zijn. Rip. Alle boerenvelden van hier lagen er ook maar een beetje te nat en leegjes bij.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit en hoe je het doet, heb je ook dan geen goed jaar.
Aardappels schijnen ook al verrot te zijn.
Ik ga wel naar Azie voor rijst en noodles.
Ook geen balkon?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen tuin.
Maar wil dit inde toekomst wel gaan doen.
[..]
Honger lijden.
onze alpelbomen doen het ook wel goed jaquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja wij hebben dan alleen pepers, tomaten, munt, peterselie, courgette (+kersen en appels) wat tot nu toe goed uitkomt maar kan mij wel voorstellen dat al die aardappeltjes verrot enzo zijn. Rip. Alle boerenvelden van hier lagen er ook maar een beetje te nat en leegjes bij.
Ik kom mee
Zijn hier niet.quote:
Een waar de zon op staat om 7 uur in de avondquote:
Oh ja hmm.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn hier niet.
[..]
Een waar de zon op staat om 7 uur in de avond
hfhfquote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
Forum Opties | |