Dat is meer Nigel Mansell. Al mist Wiggins een bazensnor.quote:
Maar dat is een hele andere discussie. Welk jaar heeft ie nou teleurgesteld? alleen 2013 mijns inziens.quote:
Nogmaals, vind jij ook dat Landis de tour heeft gewonnen?quote:
Hij heeft zelfs meer, een bazenbaard. (Of is die er ondertussen weer af?)quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer Nigel Mansell. Al mist Wiggins een bazensnor.
2013 vooral, ja. Maar het is gewoon het totaalplaatje. Het is het steeds net niet, terwijl hij de concurrentie op een uur reed in 2009.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar dat is een hele andere discussie. Welk jaar heeft ie nou teleurgesteld? alleen 2013 mijns inziens.
Martina is ook EK 200 meter volgens een aantal, denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nogmaals, vind jij ook dat Landis de tour heeft gewonnen?
TLJ
tja, zelfs met schorsing meegerekend heeft ie elke grote ronde meerdere keren gewonnen. Komt toch niemand bij in de buurt.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2013 vooral, ja. Maar het is gewoon het totaalplaatje. Het is het steeds net niet, terwijl hij de concurrentie op een uur reed in 2009.
Ben Johnson olympisch kampioenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Martina is ook EK 200 meter volgens een aantal, denk ik.
Misschien verwacht ik ook te veel hoor, het is een mooie erelijst hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
tja, zelfs met schorsing meegerekend heeft ie elke grote ronde meerdere keren gewonnen. Komt toch niemand bij in de buurt.
Ik vind dat Landis de Tour gewonnen heeft. Of je het nu op doping of op groente, fruit of op de soep van je lieve oma doet. Na 21 dagen is er iemand bovenaan geëindigd, dan kan je wel die overwinningen schrappen maar de gebeurtenis wordt niet eens uit je herinnering weggestuct. Voor mij heeft Landis gewoon gewonnen, Armstrong heeft er dan zeven gewonnen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nogmaals, vind jij ook dat Landis de tour heeft gewonnen?
TLJ
Daag ze niet uit....quote:Op zondag 10 juli 2016 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig is finish bergop, dan kan er niks misgaan voor LottoNL
Lance <3quote:Op zondag 10 juli 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Landis de Tour gewonnen heeft. Of je het nu op doping of op groente, fruit of op de soep van je lieve oma doet. Na 21 dagen is er iemand bovenaan geëindigd, dan kan je wel die overwinningen schrappen maar de gebeurtenis wordt niet eens uit je herinnering weggestuct. Voor mij heeft Landis gewoon gewonnen, Armstrong heeft er dan zeven gewonnen.
Niemand kan met zekerheid zeggen wat er was gebeurd in case Armstrong eerder in die specifieke tour eruit was genomen. Nu kan je dat wel met een Rasmussen.
zonder die laffe schorsing heeft ie de Vuelta, Giro en Tour elk 3 keer gewonnen. Zou er überhaupt iemand in de historie dat gehaald hebben? Denk het niet eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien verwacht ik ook te veel hoor, het is een mooie erelijst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |