Volgens mij heeft Sky niet echt mannen over voor het vlakke, meer klimmers overquote:Op zondag 10 juli 2016 13:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat Sky Piti straks in de vallei oppeuzelt.
Anacona zit bij Valverde. Buchmann heb ik zien lossen op de klim, maar hij zal nu wel weer aangesloten zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:04 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kan momenteel niet kijken, maar zit Anacona nog bij valverde? Buchmann nog in de groep gele trui?
9 manquote:Op zondag 10 juli 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sky niet echt mannen over voor het vlakke, meer klimmers over
wandelaars? Op de racefiets niet zoveel last van. Wel druk met fietsersquote:Op zondag 10 juli 2016 13:05 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Beetje goed te doen daar, of heel veel wandelaars?
Niet alleen de Skybots.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
O wacht, Skybots zijn allemaal teruggekeerd uiteraard
uiteraardquote:
Nou op de MTB zijn die wel echt vervelend hoor,quote:Op zondag 10 juli 2016 13:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
wandelaars? Op de racefiets niet zoveel last van. Wel druk met fietsers
Probeer het maar, de kans is groot dat ze toch geen commentaarverbinding hebben.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Sporza gaat naar het journaal. Moet ik nu verplicht naar D&D gaan luisteren?
En jij geen scholier.quote:
Voortaan op de racefiets dusquote:Op zondag 10 juli 2016 13:07 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Nou op de MTB zijn die wel echt vervelend hoor,
Pfiew.. goed gegokt.quote:
en jij hebt geen geldpakhuis?quote:
De bank heeft mijn geld inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |