quote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net twee 10km eggs uitgebroed.
Egg 1: Weedle, 40cp.... FML.
Egg 2: SNOOOOOOOORLAAAAAaaaaaaaxxxx
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
Mwah, ik ben het nu al weer beu eigenlijk. Er is maar 1 Pokéstop bij ons in het dorp, dus dan houdt het al snel op. Toenstraks nog 3 Pokéballen daar gehaald, maar bij de 2de keer even later liep het gehele spel vast. Zo blijft het niet leuk.
Waarschijnlijk over het hoofd gezien. Heb je ook aangegeven in welk team je zit?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom word ik niet automatisch meegenomen met deze topicserie, terwijl ik wel in het vorige topic gepost heb??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Mijn rondje door het park heeft best veel opgeleverd:De laatste 2 heb ik nog nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die weedle niet meegerekend dan, die foto heb ik later toegevoegd.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De laatste 2 heb ik nog nooit gezien.
Reinstall? Ik had het na 1e installatie ook. Daarna opgelostquote:Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef silverhill het volgende:
Als ik de app wil starten blijft ie alleen een tijd op dit scherm staan en kapt er daarna mee. Iemand ervaring/suggesties?
[ afbeelding ]
Heb je een recente versie van Android / IoS?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef silverhill het volgende:
Als ik de app wil starten blijft ie alleen een tijd op dit scherm staan en kapt er daarna mee. Iemand ervaring/suggesties?
[ afbeelding ]
Mooie collectie. golduckquote:Op zondag 10 juli 2016 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ha, een Psyduck, Seal, Staryu en Magikarp in de pocket. En Team Blauw/#TeamMystic is een feit
Op de terugweg naar huis caterpie, slowpoke, magmar, golduck, squirtle, Spearow en eevee op de hoek van mijn straat gevonden.Magmar is cp88 Slowpoke cp144. Beide zonder problemen gevangen met 1 pokeball. Maar Squirtle met zijn cp63 kostte mij gewoon 8 pokeballs
Krijg je met zo'n hoog level ook andere pokemon?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Inmiddels lvl 17,9. Ik fiets veel en dat gaat veel sneller dan lopend ookal komen mijn eieren niet uit zelfs als ik langzaam fiets. Ook lopend pakt ie niet alle kms terwijl bij een vriend van me hij meer kms telde dan we liepen. Misschien per model telefoon een afwijking. Heb een pidgeot van 796 de rest is 559 of lager. Had wat lucky eggs gekocht en tactisch ingezet dus vandaar een redelijk hoog lvl terwijl mijn pokemon reltief slap zijn.
quote:Op zondag 10 juli 2016 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
5 km gelopen/gefietst om een f*cking Magikarp te hatchen uit een ei..
Speeltuinen zijn ook leuke blikvangersquote:Op zondag 10 juli 2016 14:25 schreef Maraca het volgende:
Werd best raar aangekeken door 2 oudere mensen toen ik ineens in het grasveldje van de lokale basisschool ging staan
Het ging bij mij om een Pokestop. Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat ik ermee moetquote:Op zondag 10 juli 2016 14:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Speeltuinen zijn ook leuke blikvangers
Nog steeds vooral pidgey, rattata en spearow. Heel soms een enkele hypno of pidgeotto. Als ik met vrienden ben komen zij wel bijvoorbeeld een 50cp pidgey tegen en ik een 200cp.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n hoog level ook andere pokemon?
4.4.4 waar 4.4 of recenter vereist is. Dus dat zou goed moeten zijn. En net nog geupdatequote:Op zondag 10 juli 2016 14:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb je een recente versie van Android / IoS?
Reboot van je telefoon al geprobeerd?
Alvast bedankt.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:09 schreef Slimpleton het volgende:
[..]
Reinstall? Ik had het na 1e installatie ook. Daarna opgelost
Dat had ik ook de hele tijd! En toen deed hij het ineens welquote:Op zondag 10 juli 2016 14:06 schreef silverhill het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Ik zag laatst nog zo'n "kinderlure" van een Pokestop bij zo'n kinderspeeltuin. Was aan het twijfelen om er heen te lopen of niet, toch maar omgedraaid..quote:Op zondag 10 juli 2016 14:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Speeltuinen zijn ook leuke blikvangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |