In dat geval is er sprake van een interpunctiefout. Dan had er moeten staan: "Ikea, red het zomerdal!"quote:
Nee? Het is toch een soort geadresseerde hah? Sowieso krijgt iedereen met een Ikea Family Pas de gids op naam, en de rest krijgt een sticker met "aan de bewoners van". Dus dan sla je bijna geen deur over.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
klopt
Al zal het bij ons niet heel druk worden met de gidsen, zo heb ik vernomen
Een factor 5? Dus dan zou je 80% van de adressen overslaan? Ik kan met het niet indenken. Dan heb je op een flinke wijk (400 afgiftepunten) 80 Ikeagidsen, dat zijn 2 oranje tassen vol. Waarom zouden we dan 2 weken krijgen om het te bezorgen? Dan zou je het toch in 1 dag kunnen weglopen?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
bij ons hebben ze in een nieuwsbrief een aantal genoemd en als dat aantal gidsen klopt dan krijgt echt lang niet iedereen een gids, tenzij ze er een factor vijf naast zitten ofzo
die 2 weken zal wel gewoon voor het hele land zijn? Makkelijker dan per locatie aangeven neem ik aan. Ik stel me zo voor dat er in gebieden waar een ikea in de buurt zit heel wat meer gidsen worden uitgedeeld dan in gebieden zonder ikea in de buurt.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een factor 5? Dus dan zou je 80% van de adressen overslaan? Ik kan met het niet indenken. Dan heb je op een flinke wijk (400 afgiftepunten) 80 Ikeagidsen, dat zijn 2 oranje tassen vol. Waarom zouden we dan 2 weken krijgen om het te bezorgen? Dan zou je het toch in 1 dag kunnen weglopen?
Dan zullen ze er wel naast zitten of misschien was het een drukfout. Als je maar 2 oranje tassen per wijk zou hebben is het niet logisch om 2 weken over de bezorging te doen en dan snap ik ook niet waarom ze het niet gewoon tussen de post zetten. Het is immers geadresseerd.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
Zoiets ja, tenzij ze er dus flink naast zitten
het ging om 5.6miljoen stuks dat is bijna de helft van de bevolking(misschien is dat aantal wel overdreven)quote:Op zondag 10 juli 2016 12:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een factor 5? Dus dan zou je 80% van de adressen overslaan? Ik kan met het niet indenken. Dan heb je op een flinke wijk (400 afgiftepunten) 80 Ikeagidsen, dat zijn 2 oranje tassen vol. Waarom zouden we dan 2 weken krijgen om het te bezorgen? Dan zou je het toch in 1 dag kunnen weglopen?
Op 1 januari 2015 bedroeg het aantal huishoudens in Nederland 7,7 miljoen. Dat is toch voor 73% van de huishoudens een Ikeagids. Dus 292 Ikeagidsen op een wijk van 400 adressen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:58 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het ging om 5.6miljoen stuks dat is bijna de helft van de bevolking(misschien is dat aantal wel overdreven)
zullen toch ongetwijfeld wel weer huishoudens zijn met meerdere gidsen? In sommige wijken zullen die dingen vast bijna huis aan huis zijn terwijl je bij andere wijken relatief weinig gidsen hebtquote:Op zondag 10 juli 2016 13:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Op 1 januari 2015 bedroeg het aantal huishoudens in Nederland 7,7 miljoen. Dat is toch voor 73% van de huishoudens een Ikeagids. Dus 292 Ikeagidsen op een wijk van 400 adressen.
Die 73% is uiteraard een gemiddelde.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zullen toch ongetwijfeld wel weer huishoudens zijn met meerdere gidsen? In sommige wijken zullen die dingen vast bijna huis aan huis zijn terwijl je bij andere wijken relatief weinig gidsen hebt
beetje onzinnig soms. Veel van die pakjes liggen al volledig in de kreukels voordat ze bij de voorbereider terechtkomen. En als ze onderop een container komen waar nog 20 tassen bovenop terecht komen heb je natuurlijk ook kans dat ze enigszins uit model raken.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:44 schreef PicoMMP het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe werkwijze wat betreft pakjes (in aparte tassen)?
Gelukkig tref ik ze nog van de oude stempel en zijn er weinig tot geen aparte tassen. Aparte pakjestas is alleen nuttig als er veel pakjes in een wijk zitten en dan nog is het een kleine moeite om ze even op volgorde te leggenquote:Op zondag 10 juli 2016 14:44 schreef PicoMMP het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe werkwijze wat betreft pakjes (in aparte tassen)?
We moesten ze hier meteen in tas 1 stoppen en wegleggen op een container voor pakjes. Hierdoor wist je dus ook niet of je eventueel ruimte overhad in je laatste tas. Doordat ze op een aparte container werden gezet voorkwam het ook dat ze geplet werden door andere tassen aangezien ze pas op het laatst werden overgeladen op de container die naar het depot ging.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:55 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
maar nu heb je ook voorbereiders die dan 1 pakje in een aparte tas doen terwijl er in hun laatste tas post maar 1 bundel post zat of zo, daar had dat pakje dan echt nog wel bij in gekund.
Dat zou niet meer mogen gebeuren. Sorteercentra hebben als het goed is de werkwijze aangepast waardoor pakjes als laatste verwerkt worden .quote:Op zondag 10 juli 2016 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
En dan gooien ze er zo een zware bundel boekjes bovenop die je dan in de VOS als eerste tegen komt en dan de geplette pakjes er onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |