klopt een koe eet komkommers, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 15:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor vlees geen groenvoer nodig en er ook niet voldoende gehooid kon worden heeft ook vast geen invloed...
De frikandellenoogst schijnt er geen last van te hebben.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:41 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Juist de aardappeloogst heeft naar verwachting toch ook te leiden onder het natte weer?
LOL!quote:Op zondag 10 juli 2016 21:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
klopt een koe eet komkommers, je hebt gelijk
De zuurstof wordt uit de lucht gehaald in een appelkoelcel en daarmee vertraagt het verouderingsproces. Volgens mij is er iemand wel eens overleden door een val in zo'n koelcel.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:36 schreef CafeRoker het volgende:
Blijven appels echt ruim een half jaar goed in een koeling
Nu weet ik dat je een thuiskoelkast niet met een professionele opslag kunt vergelijken.. maar toch. Dat had ik niet verwacht.
Jep in Limburgquote:Op zondag 10 juli 2016 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Limburg? Deze omgeving is gelukkig gespaard gebleven dit jaar.
Tot een jaar zelfs. Het sorteren ging het hele jaar door.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:36 schreef CafeRoker het volgende:
Nu weet ik dat je een thuiskoelkast niet met een professionele opslag kunt vergelijken.. maar toch. Dat had ik niet verwacht.
Weet ik niet om eerlijk te zijn. Weet alleen dat ze hier geteeld worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:43 schreef thekolere het volgende:
[..]
De granny smith kwam toch oorspronkelijk uit Chili?
Graan, mais, gras, stro (oa koolzaadstro), soja, bieten (ook voor melasse), appels (soms dan), luzerne, aardappel, bierbostel (restproduct bierbrouwerij, dus oa hop) en nog wel het een en ander.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
klopt een koe eet komkommers, je hebt gelijk
Nee, is een soort die in Australie geteeld worden isquote:Op zondag 10 juli 2016 20:43 schreef thekolere het volgende:
[..]
De granny smith kwam toch oorspronkelijk uit Chili?
Al het hardfruit sowieso. Meeste kan het dan wel een jaar volhouden. Zacht fruit is meestal voor een kortere periode voor zover ik ervaren heb. Het is ook niet zozeer alleen maar koelen net boven 0 maar ook in een zuurstof arme omgeving.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:36 schreef CafeRoker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |