Het is hier nat. en normaal vind ik nat niet erg. TENZIJ IK GA BBQ'enquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huh ho wat dan? Hier is het nog steeds heerlijk
Arm pupsje! Wat ga je nu eten?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is hier nat. en normaal vind ik nat niet erg. TENZIJ IK GA BBQ'en
Gaaf! Je bent omringt met BN'ers, het knikkeren met De Art ben ik zeker nog niet vergetenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoorde vandaag van ons Pap dat een achternichtje van mij. Naar Rio gaat om deel te nemen aan de Paralympics (zwemmen). Ik wist niet eens dat zij zo goed was. Ken haar ook niet echt en zo, maar toch...![]()
![]()
![]()
Ja.. volgend jaar ofzo.. Heb er geen vertrouwen meer in dit jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook niet vervelend! Barbecue heb je dan nog tegoed
Dat was Van den Hoogenband.. Artje woonde een straat verderquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaaf! Je bent omringt met BN'ers, het knikkeren met De Art ben ik zeker nog niet vergeten
Wishful thinking mijnerzijdsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was Van den Hoogenband.. Artje woonde een straat verder
En dan hebben we het nog niet gehad over Voice deelneemster Nora Dalalquote:
Oh wel een leuk idee zeg! Pannenkoekenboot is hier vooral de stop voor bootjes vol Duitse pensionado's. Zie je ze in processie van boot 1 naar boot 2 schuifelenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. volgend jaar ofzo.. Heb er geen vertrouwen meer in dit jaarZouden BBQ-en met een Fokker hier uit het dorp en zijn vriendin
Zij zijn naar het pannenkoekenschip gegaan.. Volgende keer doubledate
Ik heb Patrick Stoof vandaag een taartje gegeven. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet gehad over Voice deelneemster Nora Dalal![]()
Ja zeker. Alleen wij vallen in het niets bij de relatie tussen Vaduz en Jeroen Kquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Patrick Stoof vandaag een taartje gegeven. Telt dat ook?
Hahaha ik zou Duzka wel onder de intimi van Jeroen scharen ja. In de inner circle!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. Alleen wij vallen in het niets bij de relatie tussen Vaduz en Jeroen K
Jaaaa veel succes alvast Bossie! Heb je een lift of ben je afhankelijk van OV?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Even vast wat dingen klaar leggen voor morgen. 10k rennen in Amsterdam. Ik start gelukkig pas om 13.00 uur, dus heb wel redelijk wat tijd om er naar toe te gaan. Wil toch al wel rond 11.30 in Amsterdam arriveren om op mijn dooie gemak naar de startlocatie te gaan en me daar voor te bereiden..
OV. Daarom ga ik ook redelijk vroeg. Ik heb wel een kruidvat-kaartje. Dus dat scheelt ook een hoop in financieel opzichtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa veel succes alvast Bossie! Heb je een lift of ben je afhankelijk van OV?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OV. Daarom ga ik ook redelijk vroeg. Ik heb wel een kruidvat-kaartje. Dus dat scheelt ook een hoop in financieel opzicht
Ja, Klopt, Maar vorig jaar heb ik dat al eens gedaan en toen liep ik zelfs 10 Mijl ipv 10 km. Dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja inderdaadWel een hele trip zeg met de trein!
Ik zou het ook wel weten ja: Wenen!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Klopt, Maar vorig jaar heb ik dat al eens gedaan en toen liep ik zelfs 10 Mijl ipv 10 km. Dus dat komt wel goed.
Ik zag overigens net dat ik door mijn Wenen trip niet naar PSV-Ajax kan, maar goed Wenen is misschien een echte nu of nooit en PSV- Ajax heb ik al meer dan 25 keer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |