Beter stop je gewoon überhaupt met posten.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet beargumenteren waarom ik geen landverrader ben?
Ik begrijp ook niet waarom ze eerst spreekt over Syrische/Irakese mannen, terwijl ze later aangeeft dat de beveiliger 7 Irakese mannen heeft zien fietsen.quote:
Zie jij het verschil tussen die twee?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze eerst spreekt over Syrische/Irakese mannen, terwijl ze later aangeeft dat de beveiliger 7 Irakese mannen heeft zien fietsen.
Waar komen die Syriers dan vandaan?
Denk dat ze 7 syrische of irakese mannen bedoelde.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze eerst spreekt over Syrische/Irakese mannen, terwijl ze later aangeeft dat de beveiliger 7 Irakese mannen heeft zien fietsen.
Nee, maar als ik door een blanke man word aangevallen, ga ik niet roepen dat het een Duitser/Belg was, als ik geen flauw idee heb.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen die twee?
Vraag aan een Syriër of hij een Nederlander van een Duitser of Belg kan onderscheiden. Denk dat ie niet ver komt.
Ja, dat begrijp ik. Maar ik vraag me dus af waar dat op gebaseerd is. Volgens mij zitten er meerdere nationaliteiten doorelkaar in zo'n AZC, niet alleen Syriers of Irakezen. Ik ga er van uit dat ze niet zomaar wat roept.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:47 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Denk dat ze 7 syrische of irakese mannen bedoelde.
Wat moest ze volgens jouw zeggen? 7 lichtgetinte?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, maar als ik door een blanke man word aangevallen, ga ik niet roepen dat het een Duitser/Belg was, als ik geen flauw idee heb.
Dus dat de beveiliger van het AZC zegt dat hij Irakese mannen heeft zien fietsen, deed mij vermoeden dat de beveiliger weet dat het Irakezen zijn (omdat hij daar dus werkt).
quote:Op zondag 10 juli 2016 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze schrikken inderdaad snel, maar dan rennen ze weg. Het zijn vluchtdieren, ze gaan echt niet iemand aanvallen of zo.
Het paard waar ik op zat heeft ook een keer een flinke deuk in een auto getrapt van de schrik hoor? Ik reed bij een manege, en dat was dus tijdens een buitenrit. Paarden van een manege zijn over het algemeen toch heel mak.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit ja, als een paard zo overstuur is dat hij gaat steigeren en trappen dan is dat paard er onmiddellijk vandoor zodra hij de kans ziet (desnoods over iemand heen dan).
Of het moet een zeer goed getraind paard zijn, maar die gaat niet uit zichzelf steigeren of trappen, doet dat evt op commando.
Waarschijnlijk op haar aannames. Wat niet zo gek is aangezien het overal op het nieuws en op forums over Syrische en Irakeze vluchtelingen gaat.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik vraag me dus af waar dat op gebaseerd is.
Was jij dit?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Het paard waar ik op zat heeft ook een keer een flinke deuk in een auto getrapt van de schrik hoor? Ik reed bij een manege, en dat was dus tijdens een buitenrit. Paarden van een manege zijn over het algemeen toch heel mak.
Nee, ik bleef zitten.quote:
Nee, ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:11 schreef Physsic het volgende:
Ik heb wat twijfels bij dit verhaal. Ben ik de enige?
ze zegt eerst alleen dat de fiets van Irakees/Syrische afkomst isquote:Op zondag 10 juli 2016 20:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze was nog aan het natrillen van angst; haar mama heeft dat geschrevenquote:Op zondag 10 juli 2016 22:49 schreef Za het volgende:
Een 18 jarig meisje dat haar bericht begin met "Beste Facebook vrienden" ? Please.
De hele vertelstijl komt op me over als van iemand van middelbare leeftijd, geen slang etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |