abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2016 @ 19:59:47 #276
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163672711
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor mishandeling wel inderdaad, maar als een OVJ een dader voor dit zou dagvaarden in het kader van mishandeling gok ik dat het op niks uitloopt. Maar als je vergelijkbare zaken hebt waarin straffen werden uitgedeeld hou ik me aanbevolen.
Een hinderlaag van 7 buitenlanders in Nederland die een meisje proberen te kidnappen waarbij de pony erger heeft voorkomen, is een ongekend ernstig feit in Nederland. Dat er geen klopjacht gaande is met live tv vanuit helicopters is gewoon te bizar voor woorden.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:00:19 #277
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672726
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik snap je punt maar je moet ook erkennen dat met een bepaalde groep buitenlanders deze problematiek nog veel meer speelt.
Dat weet ik nog zo net niet om eerlijk te zijn. Heb iets teveel te maken gehad met aanranding in mijn leven om daar een groep voor aan te kunnen wijzen.
Zaken zoals kont en tieten knijpen in het uitgaansleven zijn echt veel voorkomend, ook met groepjes waarbij er 1 dat doet en de rest er met zo'n domme grijns bij staat en de dader een schouderklopje geeft.

Keulen vond ik wel van een andere orde dan "normaal", dat zag ik echt als een gerichte aanval. Maar ook toen zei ik al dat het bar weinig gevolg zou gaan hebben aangezien we hier geen antwoord op hebben. Het wordt gewoon niet gezien als het extreem dreigende karakter wat eraan vast zat, wat verder ging dan ongepaste en strafbare aanrakingen in het voorbij gaan.

Dit is echt een hiaat in onze handhaving en het is zaak dit zo snel mogelijk te dichten. Dat dus een geval als deze, waarbij 7 man pogen een meisje van haar paard af te trekken, gezien wordt als de dreiging die het is. Ipv dat men zegt, er is (nog) niets gebeurd, dus het is niet strafbaar.
Want als dit verhaal waar is (en daar ga ik voor het gemak nu maar even vanuit) weten we allemaal dat dit uitgelopen was in ernstige aanranding of zelfs verkrachting met evt geweld als het ze wel gelukt was. De intentie van zo'n daad is duidelijk en zou bestraft moeten worden eigenlijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163672739
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Een hinderlaag van 7 buitenlanders in Nederland die een meisje proberen te kidnappen waarbij de pony erger heeft voorkomen, is een ongekend ernstig feit in Nederland. Dat er geen klopjacht gaande is met live tv vanuit helicopters is gewoon te bizar voor woorden.
Not sure if serious...
  maandag 11 juli 2016 @ 20:00:45 #279
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672742
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:52 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik stem PVV. Dat is mijn bijdrage.
En wat wil de pvv dan doen aan dit algemene probleem? Want buitenlandertjes weren gaat dit niet oplossen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163672749
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:58 schreef Xa1pt het volgende:
Als je zo marchandeert met het slachtofferschap lijkt de focus op daders met een andere etnische achtergrond me niet heel relaxt voor vrouwen die slachtoffer worden van een roomblanke dader.
Die veroordeel ik ook, maar ik bagatelliseer in ieder geval niet de oververtegenwoordiging van seksuele delicten bij bepaalde culturen die anders naar vrouwen kijken. Verkrachting en aanranding is daar slechts een klein gedeelte van het veel grotere probleem.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163672758
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat uit afleidt, maar als dat de norm is zouden afwijkingen van de norm juist nieuwswaardig moeten zijn. Dat zijn ze echter niet blijkbaar.
Nope. Je kan er niet meer naast zitten.

Maar: als iemand hier wel een topic opent waar een blanke dader zich vergrijpt aan iemand,

Dan komen er niet mensen zoals xa1pt om wat krom is recht te praten. :) Dus dat levert vanzelf topics op waar niemand reageert ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:01:58 #282
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672780
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

'Normale' gevallen, alsin waar de daders blank zijn, zijn in ieder geval op dit forum weinig nieuwswaardig.

En dat blijf jij maar verwarren met dat de goegemeente het blijkbaar niet erg vind, als de dader blank is.
Niet alleen op dit forum, gewoon in zijn algemeenheid niet nieuwswaardig. Dat wil zeggen als het om aanranding gaat.

En ja, dat komt neer op de goedgemeente vindt het niet zo spannend, want als iets dan wel het nieuws haalt duikelen de heren over elkaar heen om te zeggen dat die wijven zich aanstellen/liegen.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:02:09 #283
452947 frietenstamp
pi_163672786
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Not sure if serious...
In jouw favoriete cultuur wellicht de normaalste zaak van de wereld maar hier is zoiets ongekend.
pi_163672801
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet alleen op dit forum, gewoon in zijn algemeenheid niet nieuwswaardig. Dat wil zeggen als het om aanranding gaat.

En ja, dat komt neer op de goedgemeente vindt het niet zo spannend, want als iets dan wel het nieuws haalt duikelen de heren over elkaar heen om te zeggen dat die wijven zich aanstellen/liegen.
En wie zijn dan 'de heren'?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:03:16 #285
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672812
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Want de cijfers wijzen echt niet in die richting, echt niet hoor....
De cijfers wijzen alle richtingen op, ook naar autochtone daders. De cijfers zijn trouwens een extreme onderrapportage. Want tot nu toe kon je amper een vrouw vinden die naar de politie stapte omdat iemand haar bij haar tieten greep in het openbaar. Simpelweg omdat het geen enkele zin heeft om naar de politie te gaan daarvoor.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:04:23 #286
452947 frietenstamp
pi_163672835
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:00 schreef erodome het volgende:

[..]

En wat wil de pvv dan doen aan dit algemene probleem? Want buitenlandertjes weren gaat dit niet oplossen.
Je staat welkom te zingen voor de bruutste verkrachters ter wereld maar maakt je meer druk over een dronken clubgenootje die verkeerd naar je kijkt. Ik kan dit echt niet serieus nemen.
pi_163672858
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nope. Je kan er niet meer naast zitten.
Klopt, ik zie net dat in 2016 er verhoudingsgewijs net zoveel topics op FOK! zijn geopend en er net zoveel nieuwsberichten zijn verschenen. Oh wacht...
pi_163672859
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je staat welkom te zingen voor de bruutste verkrachters ter wereld maar maakt je meer druk over een dronken clubgenootje die verkeerd naar je kijkt. Ik kan dit echt niet serieus nemen.
Daar zit helaas een kern van waarheid in.
pi_163672877
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:02 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

In jouw favoriete cultuur wellicht de normaalste zaak van de wereld maar hier is zoiets ongekend.
Nou inderdaad. Gelukkig zijn de arrestatieteams al in aantocht.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:06:27 #290
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672879
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, het is een complot. Om de zich doorgaans voorbeeldige gedragende aanhangers van de islam een slechte naam te geven :)
Waarom is het wel een complot als het lijkt alsof de daden van buitenlanders amper aandacht krijgen en geen complot, zelfs hartstikke normaal als datzelfde gebeurd met autochtone daders?

Daders zijn daders wat mij betreft, helemaal nergens stel ik dat buitenlandse daders niet bestaan of het minder erg is. Ik wijs enkel en alleen op het feit dat we al met jaar en dag zo omgaan met dit soort misdaden (aanranding en zelfs verkrachting tot in bepaalde mate), dat dit dus niet gaat om een complot om buitenlandertjes te beschermen, maar gaat over hoe we tegen dit soort misdaden aankijken.
pi_163672896
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom is het wel een complot
Ik meende dat niet serieus.
pi_163672902
quote:

[..]

Hoe weet je wat ze van plan waren? Het meest ernstige lijkt nog de trap van de pony te zijn.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:07:43 #293
452947 frietenstamp
pi_163672904
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom is het wel een complot als het lijkt alsof de daden van buitenlanders amper aandacht krijgen en geen complot, zelfs hartstikke normaal als datzelfde gebeurd met autochtone daders?

Daders zijn daders wat mij betreft, helemaal nergens stel ik dat buitenlandse daders niet bestaan of het minder erg is. Ik wijs enkel en alleen op het feit dat we al met jaar en dag zo omgaan met dit soort misdaden (aanranding en zelfs verkrachting tot in bepaalde mate), dat dit dus niet gaat om een complot om buitenlandertjes te beschermen, maar gaat over hoe we tegen dit soort misdaden aankijken.
Groepsverkrachtingen vanuit hinderlagen op je werk, je maakt het dagelijks mee jij he?
  maandag 11 juli 2016 @ 20:08:38 #294
452947 frietenstamp
pi_163672922
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoe weet je wat ze van plan waren? Het meest ernstige lijkt nog de trap van de pony te zijn.
Ze wilden de weg naar Irak vragen, for sure.
pi_163672927
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ze wilde de dame in kwestie er vanaf trekken, voor.... een goed gesprek :)
  maandag 11 juli 2016 @ 20:08:49 #296
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672928
quote:

[..]

Zou echt niet anders zijn met autochtone daders. Nu komt het in het daglicht en dat is op zichzelf een goed iets, als we nu maar niet in de val vallen dit als buitenlander-ding te zien.

Heb echt best wel serieuze dingen gezien en meegemaakt, geen haan die ernaar kraaide. Dat is echt al heel erg lang "normaal" hier.
Dat moet echt veranderen, want het maakt dat we geen antwoord hebben op zulke ernstige zaken en daardoor slachtoffers in de kou laten staan.
pi_163672956
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Groepsverkrachtingen vanuit hinderlagen op je werk, je maakt het dagelijks mee jij he?
Stomme buitenlanders ook altijd.

http://vorige.nrc.nl/krant/article1533773.ece
  maandag 11 juli 2016 @ 20:11:21 #298
37769 erodome
Zweefteef
pi_163672984
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Die veroordeel ik ook, maar ik bagatelliseer in ieder geval niet de oververtegenwoordiging van seksuele delicten bij bepaalde culturen die anders naar vrouwen kijken. Verkrachting en aanranding is daar slechts een klein gedeelte van het veel grotere probleem.
Nee, jij bagataliseert alleen maar als het om autochtone daders gaat. Downplayed dat maar al te graag om de problemen met buitenlanders te onderstrepen.
pi_163672996
quote:
8s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:09 schreef Xa1pt het volgende:

HULLIE DOEN HET OOK!!!!

Dankjewel voor je waardevolle contributie ;)
pi_163673004
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:03 schreef erodome het volgende:
De cijfers wijzen alle richtingen op, ook naar autochtone daders. De cijfers zijn trouwens een extreme onderrapportage. Want tot nu toe kon je amper een vrouw vinden die naar de politie stapte omdat iemand haar bij haar tieten greep in het openbaar. Simpelweg omdat het geen enkele zin heeft om naar de politie te gaan daarvoor.
Die cijfers wijzen op een oververtegenwoordiging van seksuele delicten door andere culturen dan de Nederlandse. Wereldwijd zie je die problematiek ook in de cijfers. Blijf van mijn lijf huizen, 60% allochtone afkomst. Maar nee, we gaan wijzen naar de autochtone mannen. En dan nam ik het nog wel voor vrouwen op in de kroeg tot hoogoplopende ruzies aan toe, ik hoop echt dat ik dat nooit voor zo'n type als jij gedaan heb.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')