Precies. Vorig weekend moest ik het doen met RTL Duitslandquote:
Palmer is nou niet echt onverwachts natuurlijk. Die Renault is verre van goed te noemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:21 schreef Klummie het volgende:
2 Britten eruit in Q1 en dat op je thuiscircuit.
Natuurlijk, maar Buttonquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Palmer is nou niet echt onverwachts natuurlijk. Die Renault is verre van goed te noemen.
Ja. Gewoon shortcut over de landingsbaanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gezeik over track limits
Gewoon afschaffen die bende.
voortaan grasmaaienquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gezeik over track limits
Gewoon spijkers als tracklimits. Dan laten de coureurs het wel uit hun hoofd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gezeik over track limits
De tracklimits zijn al zo goed als allemaal afgeschaft sindsdien er overal asfalt ligtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gezeik over track limits
Spijkermatten naast de kerbs leggen, dan lost het zich vanzelf op.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gezeik over track limits
Weer zo'n symboolstrafquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:26 schreef franklop het volgende:
Magnussen zijn 1 na snelste tijd geschrapt dus, neit zijn snelste
Neuh. Maar vind Button wel een toffe gast.quote:
Landmijnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Spijkermatten naast de kerbs leggen, dan lost het zich vanzelf op.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Gewoon shortcut over de landingsbaan
Is het ook, tenminste niet zo'n jankerd als ROS.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh. Maar vind Button wel een toffe gast.
wedstrijdleidingquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:26 schreef franklop het volgende:
Magnussen zijn 1 na snelste tijd geschrapt dus, neit zijn snelste
Euh nee, want bij zijn 1 na snelste tijd ging hij van de baan af. Bij zijn snelste nietquote:
dat overleeft Maldonado nietquote:
Laat me nou klagenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh nee, want bij zijn 1 na snelste tijd ging hij van de baan af. Bij zijn snelste niet
Als het in Q3 maar misgaatquote:
hoop t gvdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:31 schreef VacaLoca het volgende:
Gaat Max eindelijk Ricciardo outqualifyen?
Zou best eens kunnen, benieuwd of ze nog een rondje op hard doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:31 schreef franklop het volgende:
Max en Ric lijken niet helemaal volle bak ivm bandjes denk ik.
Of MERC is natuurlijk gewoon verschrikkelijk snel
Hij moet gewoon een nieuw rondje doen hoor op verse banden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
Kimi z'n banden voor race naar de kloten![]()
Wow nice man !quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:33 schreef nils7 het volgende:
Zoals beloofd de foto's van Hangar 7![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de mooie wc's(de moeite waard voor een foto, waren erg netjes).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Red Bull zoals ie hoort (blijkbaar)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima food gescoord daar
dat zullen ze echt niet doen. Krijgen ze heel wat mensen over zich heenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:35 schreef ReplaR het volgende:
Zal je zien dat Max zijn tijd vlak voor t einde verwijderd wordt en t te laat is om nog een ronde te doen...
Daar houd ik mijn hart ook voor vast jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:35 schreef ReplaR het volgende:
Zal je zien dat Max zijn tijd vlak voor t einde verwijderd wordt en t te laat is om nog een ronde te doen...
gewoon nog een rondje doen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:35 schreef ReplaR het volgende:
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:33 schreef nils7 het volgende:
Zoals beloofd de foto's van Hangar 7![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de mooie wc's(de moeite waard voor een foto, waren erg netjes).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Red Bull zoals ie hoort (blijkbaar)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima food gescoord daar
Graag. Voor mijn gemoedsrust.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
gewoon nog een rondje doen voor de zekerheid
Volgens mij moet de wedstrijdleiding het ook binnen een bepaalde tijd laten weten. Anders hebben de coureurs geen 'faire' kansquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar houd ik mijn hart ook voor vast jaMaar ze zullen toch wel opletten bij RB mag ik hopen??
Dit setje dan ook eraanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een nieuw rondje doen hoor op verse banden.
Nu helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:38 schreef luckass het volgende:
[..]
die banden zagen er niet lekker meer uit volgens mij
Blij dat het goedgekeurd wordt kennelijk, maar hij was er volledig buiten dus wel 'raar' dat dit dan weer mag kennelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij moet de wedstrijdleiding het ook binnen een bepaalde tijd laten weten. Anders hebben de coureurs geen 'faire' kans
Misschien waren de beelden wel uit een 2e hotlap die hij afbrakquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Blij dat het goedgekeurd wordt kennelijk, maar hij was er volledig buiten dus wel 'raar' dat dit dan weer mag kennelijk.
En vanwaar ineens dat enorme verschil met Ham
Nee was wel de sneller rondequote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien waren de beelden wel uit een 2e hotlap die hij afbrak
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was in zijn snelle ronde toch in beeld. Toen zag ik al dat ie daar te wijd ging.
Nee was wel in snelle rondequote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik net zag was toch de bocht voor opkomen rechte stuk VOOR zijn snelle rondje?
Nee dat is begin sector 2 daar lag vroeger de pitstraat. Lijkt inderdaad wel een beetje op elkaar die delen van het circuit.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik net zag was toch de bocht voor opkomen rechte stuk VOOR zijn snelle rondje?
Het was absoluut in zijn snelle ronde. Vreemd dat tijd niet geschrapt is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
En opkomen oud rechte stuk.quote:
Nou ja, MAG mocht ook doorquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was absoluut in zijn snelle ronde. Vreemd dat tijd niet geschrapt is.
Bij Magnussen ook niet blijkbaar....quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was absoluut in zijn snelle ronde. Vreemd dat tijd niet geschrapt is.
Waarvan ik het overigens nog steeds bijzonder jammer vind dat dat nu verplaatst is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee dat is begin sector 2 daar lag vroeger de pitstraat. Lijkt inderdaad wel een beetje op elkaar die delen van het circuit.
BIj MAG gebeurde het bij zijn 1 na snelste tijd. Die tijd werd geschrapt.quote:
Prima rondje, race pace is beter van de Bulls... Dan in de kwaliquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat het dan gebeuren vandaag? Max > Ricci in Q.
Hammertime?quote:
Idd lekker duidelijk FIA.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, de tracklimits gelden dus maar bij beperkte bochten
heb ik liever die kerbs van vorige weekquote:
Van jou mag gewoon iedereen overal afsnijden? Gewoon op de baan blijven.quote:
Gaat niet gebeuren vandaagquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef aapnoodmies het volgende:
'Waar was jij toen VES zich voor RIC kwalificeerde?'
Hamertijd klinkt toch beter, want dan gaat er een Mercedes stukquote:
Bij iedere bocht ja, niet maar bij 3 dan... En ik heb de FIA dit nooit zien doen, dus waarom is dit opeens een issue?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Van jou mag gewoon iedereen overal afsnijden? Gewoon op de baan blijven.
Dat..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon de uitloopstroken weghalen. Als je dan ook maar iets naast de baan komt heb je ergere stront aan de knikker dan een illegaal rondje
Zoals dat Mariokart level?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon de uitloopstroken weghalen. Als je dan ook maar iets naast de baan komt heb je ergere stront aan de knikker dan een illegaal rondje
mja, het gaatje is 0,3 secondenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:57 schreef franklop het volgende:
Zie RIC nog wel onder Max zijn tijd komen
Zou wel volgens hun boekje zijn idd. Steeds erboven en in het laatste rondje eronder.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:57 schreef franklop het volgende:
Zie RIC nog wel onder Max zijn tijd komen
Rainbow Roadquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Zoals dat Mariokart level?
[ afbeelding ]
Weer zelfde bocht erover.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:59 schreef Greys het volgende:
Ging Ham er nou weer overheen of was dit een bocht waar het mocht?
Op de bankquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef aapnoodmies het volgende:
'Waar was jij toen VES zich voor RIC kwalificeerde?'
U zei?quote:
Had het niet verwachtquote:
Goed van Sainz?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Eens kijken wat dualpenetration026 gaat zeggen
Als het nu maar niet andersom in de race isquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ricciardo voor de eerste keer dit jaar outqualified
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als het nu maar niet andersom in de race is
zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als het nu maar niet andersom in de race is
hij had gewoon binnen de lijntjes moeten blijven. klaarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Geen voordeel van gehad had +.066 in sector 2.
Ben ik zo boeiend voor je dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ja dan dus ook Ham zijn tijd weg van die Q3. Anders slaat het nergens opquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
Tijd tweede kwalironde Max ook afgenomen, maar die tijd was niet sneller dan de eerste, dus het maakte niets uit
waarschijnlijk daarom ook niet maximaal meer gegeven denk ik dan,quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
Tijd tweede kwalironde Max ook afgenomen, maar die tijd was niet sneller dan de eerste, dus het maakte niets uit
Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:07 schreef nils7 het volgende:
eens kijken of ie er in Copse overheen gaat
tis max he?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:09 schreef DP026 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA EEN DUIMPJE HAHAHAHHHAHAA!1!!1
madquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:09 schreef DP026 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA EEN DUIMPJE HAHAHAHHHAHAA!1!!1
Slecht gereden, nog steeds 2 Mercedes'en voor hem, moet echt beterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee. Banden van de snelste ronde in Q2quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:13 schreef Anton91 het volgende:
Raikkonen moet toch op de banden gaan rijden waarmee hij spinde? Dat zou wel in het voordeel zijn van de Red bulls. Die banden moeten snel verwisselt worden en Vettel op plaats 11 starten...
Kwalificatie was nog een klein verbeterpuntje op weg naar het kampioenschapquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:11 schreef buzz1291 het volgende:
Erg goed van Max! Mooi! Maar als ik dan alle juich en eindelijk boven RIC opmerkingen hierboven lees staat dat toch in schril contrast met alle argumenten dat VES veel beter dan RIC is. Was er voordien toch wat vertwijfeling bij de fanboys blijkbaar. Broekje omlaag jongens! (Meisjes ook, dat dan wel weer)
denk het ook, maar de strijd om plek 3 wel leuker eropquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:15 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk heeft Ric de afstelling nu ook meer op de zondag afgestemd, vandaar deze q-resultaten. Dus ben erg benieuwd hoe de race tussen Max en Ric zich gaat ontwikkelen. Wordt vast spannender nu tussen die twee.
mja, volgens mij was de kwali al behoorlijk, maar werd dat door de prestaties van Ricciardo verbloemdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kwalificatie was nog een klein verbeterpuntje op weg naar het kampioenschap
Zeker. Als zij maar geen Merctaferelen gaan laten zien, maar dat zal ze wel extra flink op het hart gedrukt gaan wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
denk het ook, maar de strijd om plek 3 wel leuker erop
zie ik niet gebeuren. Wel dat als Rosberg een goede start kent dat de Mercedes coureurs elkaar weer in de haren vliegenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Als zij maar geen Merctaferelen gaan laten zien, maar dat zal ze wel extra flink op het hart gedrukt gaan worden
Hij had het toch gewoon over een turbo button?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Haha die opmerking van Max tegen Hamilton en Rosberg, Turbo up his butt, en dan lachen ze niet eens
De FIA heeft bij 3 bochten aangegeven dat je daar niet over de witte lijnen mag. Als je dat wel doet wordt je snelste tijd afgenomen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ik las net in een artikel dat Hamilton de snelste tijd van het weekend haalde maar dat de FIA deze al snel van de lijst haalde omdat het zero tolerance hanteert met track limits.
Wat bedoelen ze hiermee?
jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij had het toch gewoon over een turbo button?
Ik teken ervoor. En dan Max en Dan handje in handje in een grappig kostuum op het podium.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie ik niet gebeuren. Wel dat als Rosberg een goede start kent dat de Mercedes coureurs elkaar weer in de haren vliegen
Dat ze een tijd van Hamilton verwijderd hebben omdat hij met 4 wielen over de witte lijn ging.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ik las net in een artikel dat Hamilton de snelste tijd van het weekend haalde maar dat de FIA deze al snel van de lijst haalde omdat het zero tolerance hanteert met track limits.
Wat bedoelen ze hiermee?
oh ik dacht dat hij kruit in zijn kont bedoeldequote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij had het toch gewoon over een turbo button?
Ik zou dan toch dat laatste Ham rondje graag nog eens terugzienquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De FIA heeft bij 3 bochten aangegeven dat je daar niet over de witte lijnen mag. Als je dat wel doet wordt je snelste tijd afgenomen.
Het zal wel net aan zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dan toch dat laatste Ham rondje graag nog eens terugzienMaar dan was hij wrs nettt niet met vier banden erover?
Vond trouwens die Hulkenberg tijd geloof ik ook vaag dat deze pas werd ontnomen ver na de kwalificatie, das lekker dan kun je geen extra ronde rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dan toch dat laatste Ham rondje graag nog eens terugzienMaar dan was hij wrs nettt niet met vier banden erover?
En hoe doen ze dat morgen bij de race?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De FIA heeft bij 3 bochten aangegeven dat je daar niet over de witte lijnen mag. Als je dat wel doet wordt je snelste tijd afgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |