SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
Die baard van mij is heel snel gegaan. Dit gladde gezicht is nog geen maand geleden:Rotterdam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond.
Huh!?
Ja maar ik heb ook geen Rotterdams accent, want woon er enkel voor m'n studie en kom er niet vandaan of zo.quote:
Ohw, nou ja, als je na je studie blijft hangen dan scoor je nog wel wat punten :p.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook geen Rotterdams accent, want woon er enkel voor m'n studie en kom er niet vandaan of zo.
Ik ben werkelijk verliefd op Rotterdam, maar vrees dat m'n vriend erop staat om samen te gaan wonen in Amsterdam en voor mij is het allemaal niet zo'n issue.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, nou ja, als je na je studie blijft hangen dan scoor je nog wel wat punten :p.
Er wonen alleen maar hipsters in Amsterdam...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk verliefd op Rotterdam, maar vrees dat m'n vriend erop staat om samen te gaan wonen in Amsterdam en voor mij is het allemaal niet zo'n issue.
Ah, vandaar dat ik niets heb met Rotterdam. Ik ben een halve autist en kan dus niet tegen verandering.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef Vlarp het volgende:
Nah, ik vind Amsterdam stiekem best een leuke stad hoor. Maar als Rotterdammer schop ik er wel graag een beetje tegen aan.
En ik zou zelf echt niet in Amsterdam willen wonen, ik heb meer met het rauwe Rotterdamse, de moderne gebouwen, de skyline die geen jaar hetzelfde blijft.
Die baard van mij is heel snel gegaan. Dit gladde gezicht is nog geen maand geleden:Volgens mij kun je het allebei wel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond..
Ik heb al jaaaaren op z'n minst een ochtendbaardje. Stukken beter dan een kale kaak bij me."Atb is lief, groetjes Peri."
Thanks Steve!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het allebei wel hebben..
Ik heb al jaaaaren op z'n minst een ochtendbaardje. Stukken beter dan een kale kaak bij me.
Misschien een baardwax gebruiken om het netjes in de plooi te houden?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:35 schreef Steve het volgende:
En bij een te lange baard gaat het raar groeien en zie ik er oud uit..
Leuke serie?quote:
Die baard van mij is heel snel gegaan. Dit gladde gezicht is nog geen maand geleden:Glad staat je best cute hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond.
[ Bericht 0% gewijzigd door praisethebooty op 09-07-2016 22:59:58 ]
Life's too short voor series "die op zich niet tegenvallen".quote:
Afleveringen seizoen 1 zijn lekker kort, 15min per keer. In twee uurtjes heb je die uit. Dus concludeer zelfquote:Op zondag 10 juli 2016 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life's too short voor series "die op zich niet tegenvallen".
Lol. Zo je best doen en als je niet je best doet vliegen ze ineens weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:56 schreef Ang3l het volgende:
What the hell? Ik ben gestopt met scannen en opletten met wat ik eet.... en ik val alleen maar nog steeds af.
63.6kg nu. Da's te weinigQuick, someone throw me a BBQ!
Misschien was dat 22km lopen wel kilovliegend!quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Zo je best doen en als je niet je best doet vliegen ze ineens weg.
Pas maar op dat je niet beroofd (oid) wordt.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:38 schreef Ang3l het volgende:
En nu ik Pokémon go heb zal t wel steeds verder gaan
Dat wordt compensatievreten!
T is hier geen Amerika. Plus ik ben niet zo dom steegjes in te lopen of ghetto'squote:Op maandag 11 juli 2016 09:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet beroofd (oid) wordt.
Ik heb al gehoord dat het zich niet beperkt tot de USA hoor. En ik vermoed dat het nog wel vaker gaat gebeuren nu het eenmaal in het nieuws is geweest...quote:Op maandag 11 juli 2016 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is hier geen Amerika. Plus ik ben niet zo dom steegjes in te lopen of ghetto's
Ik loop normaal ook met m'n telefoon in m'n hand.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat het zich niet beperkt tot de USA hoor. En ik vermoed dat het nog wel vaker gaat gebeuren nu het eenmaal in het nieuws is geweest...
Ach, dat is komkommertijd-gezeur.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet beroofd (oid) wordt.
Ik las net dat die app waarschijnlijk de 3e adem voor Nintendo betekent, gouden zet!quote:Op maandag 11 juli 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas is blij met mijn Pokémon go. Want er zit steeds een Spearow bij t koffie apparaat en dus ga ik meer koffie voor hem halen
Ik vond het een goede suggestie om in november pokemons te verstoppen alle stembureaus in de VS.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las net dat die app waarschijnlijk de 3e adem voor Nintendo betekent, gouden zet!
Maar als je de app sideload (Android) kun je 'm gewoon gebruiken, of als je een iTunes-account neemt in de VS of Australie, dan kan je 'm ook gewoon installeren.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:32 schreef praisethebooty het volgende:
Het is nog niet eens uit in Nederland.
Ja absoluut. Komt op een heel geschikt momentquote:Op maandag 11 juli 2016 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las net dat die app waarschijnlijk de 3e adem voor Nintendo betekent, gouden zet!
Maar wel te downloaden en spelen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:32 schreef praisethebooty het volgende:
Het is nog niet eens uit in Nederland.
Precies. Android was t blijkbaar nog simpeler, maar voor de Apple viel t ook reuze mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar als je de app sideload (Android) kun je 'm gewoon gebruiken, of als je een iTunes-account neemt in de VS of Australie, dan kan je 'm ook gewoon installeren.
(Gelezen, doe er zelf niet aan mee.)
Zo dacht ik er zaterdag ook nog over. Maar toen probeerde ik het zelf, en nu wil ik niets anders meer!quote:Op maandag 11 juli 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Dat hele woord Pokemon komt me nu al compleet de keel uit. Ik lees ineens niets anders op fok dan Pokemon Pokemon Pokemon. Open er een topic over.
Snel, probeer een jongen/man en je wil niets anders meer dan dat!quote:Op maandag 11 juli 2016 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo dacht ik er zaterdag ook nog over. Maar toen probeerde ik het zelf, en nu wil ik niets anders meer!
Dat is gemeenquote:Op maandag 11 juli 2016 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snel, probeer een jongen/man en je wil niets anders meer dan dat!
^^quote:Op maandag 11 juli 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Dat hele woord Pokemon komt me nu al compleet de keel uit. Ik lees ineens niets anders op fok dan Pokemon Pokemon Pokemon. Open er een topic over.
Kan direct via mij, als je hem gesigneerd wil hebben, kan ook bij elke willekeurige boekhandel.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
KLB-topique geopend.
Waar bestellen we het beste jouw boek eigenlijk?
*snif*quote:Op maandag 11 juli 2016 18:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoelde ik dat toch helemaal niet Vlarpje.
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:09 schreef Twoflower het volgende:
https://gay.nl/articles/2(...)hurch-in-pokemon-go/
LOL
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:09 schreef Twoflower het volgende:
https://gay.nl/articles/2(...)hurch-in-pokemon-go/
LOL
Lol dat lijkt me zo vervelend. Hopelijk krijg ik er nooit mee te maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Rot op met je Amerikaanse HR goals management en bonus systeem!!!
Moet je in een systeem gaan bijhouden wat je doelen zijn voor komend half jaar, hoe je ze gatat meten, zelf bepalen hoe ver je ze gehaald hebt etc. Ik word iedere godganse dag geleefd en overruled door allerlei projectenHoe kan ik nou zeggen "Creating backup function for Costing, by end of Oct 2016" als ik steeds van m'n eigen baan geplukt wordt om bij meetings te zitten?
Echt, van die domme zwartwit systemen................
Gaat alleen maar tijd in zitten
Het is vooral een hoop tijdrovend "geode", waar bij het uiteindelijk nut/doel wel snap, maar dit totaal niet prioriteit 1 is in een pas overgenomen organisatie die nog moet leren zwemmen in nieuw open water zonder reddingsvest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol dat lijkt me zo vervelend. Hopelijk krijg ik er nooit mee te maken.
Juist niet, ik vreet me de pleurisquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in aanloop naar de zomervakantie jullie eet/sport-schema aan het radicaliseren?
True. Maar het is meer omdat het toevallig zo uitkomt. Trainen schiet er ook steeds bij in, maar ik was ziek dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou je ook als een radi(k)calisering kunnen beschouwen.
Nee, ik ben juist meer aan t etenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
Zijn jullie ook allemaal in aanloop naar de zomervakantie jullie eet/sport-schema aan het radicaliseren?
Tof dat het goed beviel kerel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gewoon. Beetje eten, beetje drinken, beetje praten
Goed bezig broeder RS.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Renesite het volgende:
HeerlijkIk val stukje bij beetje wat af en lekker aan het bootcampen/crossfitten
!
Heel. Veel. Meetings.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef wonderer het volgende:
Allemaal onder de trein gelopen op zoek naar pokemons?
Ik kwam gisteren tijdens het hardlopen zoveel mensen tegenquote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef wonderer het volgende:
Hehehehe...quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Haha, was met m'n vriend aan het winkelen en hij werd mopperig omdat 'ie hier niet zo goed weet waar de winkels zijn en toen hij in een of andere kutwinkel weer niet slaagde zei hij dat Rotterdam gewoon niet geschikt is om te winkelen.
Toen zei ik dat 'ie niet zo zeiken moet en dan maar naar dat Amsterdam van hem moet gaan als het hem niet zint en toen is 'ie met z'n chagrijnige bakkes ook echt naar CS gelopen ook nog.
Ik zat toen even later net een beetje sushi te happen in de Markthal toen ik een appje kreeg dat 'ie toch maar weer meeging en daarna was het gewoon weer gezellig en zonder gezeur.
Jungle Book gekeken trouwens in de bios, ik dacht kuuuuuut stomme kinderfilm maar tot m'n verbazing was die echt leuk.
Ik dacht dat Rotterdammers alleen maar zo konden zeiken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Haha, was met m'n vriend aan het winkelen en hij werd mopperig omdat 'ie hier niet zo goed weet waar de winkels zijn en toen hij in een of andere kutwinkel weer niet slaagde zei hij dat Rotterdam gewoon niet geschikt is om te winkelen.
Toen zei ik dat 'ie niet zo zeiken moet en dan maar naar dat Amsterdam van hem moet gaan als het hem niet zint en toen is 'ie met z'n chagrijnige bakkes ook echt naar CS gelopen ook nog.
De Markthal is ook gewoon leukquote:Ik zat toen even later net een beetje sushi te happen in de Markthal toen ik een appje kreeg dat 'ie toch maar weer meeging en daarna was het gewoon weer gezellig en zonder gezeur.
Nee, ik doe daar niet aan mee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:39 schreef wonderer het volgende:
Zijn er winkels in Rotterdam?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat toen even later net een beetje sushi te happen in de Markthal toen ik een appje kreeg dat 'ie toch maar weer meeging en daarna was het gewoon weer gezellig en zonder gezeur.
Nog eentje te gaan danquote:
Ik zit er zaterdag avond en zondag de hele dag. Zal eens kijken of t echt iets is.quote:
Da's toch die mooi uitziende maar veel te dure en daardoor redelijk falende "open lucht" markt?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht dat Rotterdammers alleen maar zo konden zeiken.
En niet kunnen shoppen hier?. Lijnbaan? Hoogstraat? Korte Lijnbaan? Karel Doormanstraat?
[..]
De Markthal is ook gewoon leuk.
Dat doen de Rotterdammers zelf toch ook?quote:
Jij weet helemaal niks van Rotterdam, tenzij ik je wat Rotterdamse lesjes kom leren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen de Rotterdammers zelf toch ook?
Ohja, die heb ik ook al gezienquote:
Oh, voor iets speciaals?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit er zaterdag avond en zondag de hele dag. Zal eens kijken of t echt iets is.
Riiiightquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van Rotterdam, tenzij ik je wat Rotterdamse lesjes kom leren.
Dan zeg je YOLO, zoals jouw generatie dat doet, en pak je die patat friet af.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
Oh man, altijd als ik trek heb en een dagje met heel weinig kcal doe komt er een of ander figuur naast me zitten in de trein met veeeeeeel te lekker ruikende patat.
Ik at daarom net twee chocochipcookies.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je YOLO, zoals jouw generatie dat doet, en pak je die patat friet af.
Ik ben weg gelopen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je YOLO, zoals jouw generatie dat doet, en pak je die patat friet af.
De WC was de hele tijd bezet?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben weg gelopen.
En heb me zojuist in zo'n tussenstukje in de trein vliegensvlug omgekleed zonder betrapt te worden.
Mijn ex is daar een keer onze ring kwijtgeraaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maar daar wilde ik niet op blote voeten staan.
Go get him.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ow, hey, de jongen die me zat te versieren in de sportschool en die ik al een tijd kwijt was... die voegt me net toe op FB.Hij is blijkbaar gestopt bij die sportschool.
Ja je kan niet stoppen voordat je me in bed hebt gehad hoor![]()
Dus dat wordt ff geregeld nu.
Gotta catch 'm all!quote:
Oeh, challenge.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, ik doe daar niet aan mee.
Gewoon, werk. En daarna doodgaan in een Escape room in Almere. (Is er eentje waar nog nooit een groep binnen een uur uit is ontsnapt.)
Ik heb nog nooit zoiets gedaan dus het lijkt me niet heel handig om hiermee te beginnen...quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
http://www.escaperoomalmere.nl/laboratorium-het-virus/
Veel succes!
Misschien juist wel. Bij deze moet je de puzzels net iets anders bekijken dan bij de meeste andere escape rooms.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets gedaan dus het lijkt me niet heel handig om hiermee te beginnen...
quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Zijn er winkels in Rotterdam?
Mag ik helpen!?!?!??!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van Rotterdam, tenzij ik je wat Rotterdamse lesjes kom leren.
Maar niet-twinken kunnen ook leuk zijn, Peter. Anton is ook geen twink maar wel zeker c-u-t-equote:Op donderdag 14 juli 2016 18:52 schreef Peter het volgende:
Tim Hofman is in het echt geen twink en mag er wel zijn ja. Stond net naast me zich voor te bereiden met cameraploeg.
/ mening bijgesteld
Mijne net voorbij. 9 september weer ruim twee wekenquote:
Whehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
Verdomme. Hasjbrownies gemaakt. Was leuk. Nu nog steeds beetje stoned. Beste seks ever.
Ik heb nog vakantie tot 5 september.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijne net voorbij. 9 september weer ruim twee weken![]()
!
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
Verdomme. Hasjbrownies gemaakt. Was leuk. Nu nog steeds beetje stoned. Beste seks ever.
met Pax trouwens?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
Vakantie, case study, vakantie. Kon slechter.quote:
ik gun paxcon wel een leuke avond. Ja. Is dat erg?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik gun paxcon wel een leuke avond. Ja. Is dat erg?
Tof! Ik had je een dm gestuurd met hoe ik daar heet!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:31 schreef Kaas- het volgende:
Bill ik kan niet quoten uit het oude topic maar ik wil je wel adden op Untappd.
Volgens mij betekent dat niets.quote:
Aight, even adden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tof! Ik had je een dm gestuurd met hoe ik daar heet!
Vanmiddag was hier een grote stroomstoring in de omgeving. Ik dacht eerst dat ik kortsluiting veroorzaakte, achteraf bleek de halve provincie er last van te hebben.
Wel leuk om even rond te kijken wat je favoriete bieren zijn en wat je het minst lekker vindt. Als ik een keer een biertje met je zou drinken, gaan we dan maar geen Schultenbrau drinkenquote:
Haha ja och het is niet dat ik daarmee geen plezier kan beleven hoor. Op huisfeesten vind ik ze wel lekker fout.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel leuk om even rond te kijken wat je favoriete bieren zijn en wat je het minst lekker vindt. Als ik een keer een biertje met je zou drinken, gaan we dan maar geen Schultenbrau drinken
Lief om te zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twister volgens mij ben jij wel een chille gozer.
Gefeliciteerd ker0l!quote:Op zondag 17 juli 2016 12:03 schreef Twoflower het volgende:
Ouch. Vandaag 40 geworden () en meteen 'daddy' genoemd...
Congratz daddy xoxo.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:03 schreef Twoflower het volgende:
Wauw. Homopensionada op en top! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2016 12:03 schreef Twoflower het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2016 12:03 schreef Twoflower het volgende:
Leukquote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef _JdM_ het volgende:
Twee weekjes met vriendje op vakantie wezen interrailen naar Spanje en Frankrijk... Twee weekjes op elkaars lip en flink wat geknuffeld, terwijl de eerse date pas 3 maanden geleden was... Nu weer alleen in bed en zes dagen wachten. En mis hem nu alweer
Paris-San Sebastian-Madrid-Barcelona-Marseillequote:Op zondag 17 juli 2016 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LeukWaar zijn jullie allemaal geweest? Voor je het weet zie je hem weer, 6 dagen is niets
Awwwquote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef _JdM_ het volgende:
Twee weekjes met vriendje op vakantie wezen interrailen naar Spanje en Frankrijk... Twee weekjes op elkaars lip en flink wat geknuffeld, terwijl de eerse date pas 3 maanden geleden was... Nu weer alleen in bed en zes dagen wachten. En mis hem nu alweer
Cool.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef _JdM_ het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef _JdM_ het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef _JdM_ het volgende:
Cute!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef _JdM_ het volgende:
Haha dat idd.. We zagen elkaar eigenlijk elk weekend, en bierdrinken, weekendje weg is wel makkelijk. Maar vakantie zag ik ook wel als relatietest... En we hebben het twee weekjes 24 uur per dag vol gehouden; op die paar minuutjes op de WC en wel eens tijdens treinreis (oortjes in, muziekje op) na.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:15 schreef Kaas- het volgende:
Je eerste vakantie samen is trouwens wel een perfecte relatietest.
Af en toe samen beetje bierdrinken en chillen is easy, maar kan je het met elkaar volhouden als je 24 uur per dag op elkaars lip zit?
Top man. En samen niks kunnen doen en stil kunnen zijn, terwijl je elkaars aanwezigheid gewoon chill vindt is ook belangrijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:42 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Haha dat idd.. We zagen elkaar eigenlijk elk weekend, en bierdrinken, weekendje weg is wel makkelijk. Maar vakantie zag ik ook wel als relatietest... En we hebben het twee weekjes 24 uur per dag vol gehouden; op die paar minuutjes op de WC en wel eens tijdens treinreis (oortjes in, muziekje op) na.
Klinkt goed inderdaad. Ik ben zelf iemand die nog wel eens tijd voor zichzelf wil hebbenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Top man. En samen niks kunnen doen en stil kunnen zijn, terwijl je elkaars aanwezigheid gewoon chill vindt is ook belangrijk.
Oh. Dat ging welquote:Op maandag 18 juli 2016 21:15 schreef Kaas- het volgende:
Af en toe samen beetje bierdrinken en chillen is easy, maar kan je het met elkaar volhouden als je 24 uur per dag op elkaars lip zit?
Gewoon de lippen bezig houden.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik ook vrij veel hoor. Nu kan dat nog, maar dat lijkt me serieus wel lastig aan samenwonen in een schoenendoos. Maak me daar wel eens licht zorgen om.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klinkt goed inderdaad. Ik ben zelf iemand die nog wel eens tijd voor zichzelf wil hebben
Op het moment zonder relatie is dat niet zo'n moeilijke opgave
Gefeliciteerd nog Daddy Diederikquote:Op zondag 17 juli 2016 12:03 schreef Twoflower het volgende:
Ja op een gegeven moment doe je ook iets anders tijdens je vakantie.quote:
Portugal, Turkije, Frankrijk, Rhodos. Dit jaar weer Portugalquote:
Huhm wat?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Portugal, Turkije, Frankrijk, Rhodos. Dit jaar weer Portugal!
Albufeira, Antalya, Honfleur, Rhodos, Parijsquote:Op maandag 18 juli 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oké.
Wel interessant hoe je soms complete landen en soms alleen een eiland bezoekt.
Oh, dat is nog wel een stukje buiten Parijs. Maar wel leuk voor een keertje. T/m nieuwjaarsdag een keer 5 dagen met m'n vriend heen gegaan (Parijs, maar inclusief uitstapje naar Disney op z'n verjaardag). Een van de meest romantische vakanties ooit.quote:
Ik wil naast dit jaar nog even weg naar Londen of Kopenhagen (kan straks direct vanuit Eelde). Maar we willen ook verhuizen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een stukje buiten Parijs. Maar wel leuk voor een keertje. T/m nieuwjaarsdag een keer 5 dagen met m'n vriend heen gegaan. Een van de meest romantische vakanties ooit.
Doe dan. Londen was toevallig m'n áller-meest-romantische (geen woord maar boeie) vakantie ooit.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil naast dit jaar nog even weg naar Londen of Kopenhagen (kan straks direct vanuit Eelde). Maar we willen ook verhuizen.
We willen naar nieuwbouw. Daar eerst maar eens ons op toeleggen. Ook erg romantischquote:Op maandag 18 juli 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe dan. Londen was toevallig m'n áller-meest-romantische (geen woord maar boeie) vakantie ooit.Kopenhagen ken ik niet.
En verhuis dan gewoon naar een kleiner huis, is dat ook weer opgelost.
Waar eigenlijk in Grunn?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
We willen naar nieuwbouw. Daar eerst maar eens ons op toeleggen. Ook erg romantisch
Nou, neequote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook vrij veel hoor. Nu kan dat nog, maar dat lijkt me serieus wel lastig aan samenwonen in een schoenendoos. Maak me daar wel eens licht zorgen om.Heb je trouwens misschien binnenkort een vervolgdate?
Marseille was het romantische op het tourtje; Eerste dag naar een van de twee eilandjes voor de kust (If en die ander), de andere dag naar de Calanquen.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een van de meest romantische vakanties ooit.
Wel ver uit de stad.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Renesite het volgende:
http://www.focusgroningen(...)ein-tuin-in-de-stad/
Kans is ook wel aanwezig dat het niet lukt. Maar enfin...
Dat valt wel heel erg meequote:
Leuk.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:16 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Marseille was het romantische op het tourtje; Eerste dag naar een van de twee eilandjes voor de kust (If en die ander), de andere dag naar de Calanquen.
Paris vond ik wat minder, maar voornamelijk dor het crep hostel en de verkoopkleedjes en verkoopmannetjes overal bij elk toeristisch punt...
Soms is zelfs dat niet genoeg...quote:Op maandag 18 juli 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En het was nog wel zo leuk. Jammer Twister. (geeft knuffel)
Kan altijd gebeuren natuurlijk. Niet sip van hoop ik?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:22 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Soms is zelfs dat niet genoeg...
Blijft jammer
Nou, eigenlijk wel evenquote:Op maandag 18 juli 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren natuurlijk. Niet sip van hoop ik?
Aww. Snap ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel even
Ben wel een beetje klaar met het constant zoeken en hopen dat er wat gebeurt
Ik weet het eerlijk gezegd niet meerquote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aww. Snap ik.Maar you know it eind goed al goed.
Tuurlijk wel man.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer
Er zijn er altijd meer en bovendien is er telkens nieuwe aanwas op al die apps en zo.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar denk dat al het potentieel in de omgeving al onderzocht is
Ik hoop het. Heb vaak genoeg dat een gesprek doodbloedt :/quote:Op maandag 18 juli 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn er altijd meer en bovendien is er telkens nieuwe aanwas op al die apps en zo.
Hier nooit.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb vaak genoeg dat een gesprek doodbloedt :/
Waarom heb ik de keuring niet doorstaan?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar denk dat al het potentieel in de omgeving al onderzocht is
Herkenbaar is dit zeker. Ook erg frustrerend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
Jongen, klinkt mss cliche, maar cliches hebben wel een kern van waarheid dus daarom zeg ik het maar gewoon: Komt. Wel. Goed.
Ik heb ook twee jaar zonder vriend rondgelopen. Iedere keer die apps, gesprekken die voor geen meter lopen, eerste dates die nergens heengaan. Ja, het lijkt soms hopeloos. Maar dan opeens heb je een match, en die klik daarmee is gewoon geweldig. En dan heb je na een paar dates plots een vriend.
Mij gebeurde het, jou dus ook. Gewoon hoopvol en zelfverzekerd blijven, dat is aantrekkelijk. Komt wel goed schatje.
I feel ya, bro 😞quote:Op maandag 18 juli 2016 23:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel even
Ben wel een beetje klaar met het constant zoeken en hopen dat er wat gebeurt
Ik heb een plekje op een boot, maar moet afzeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef G-Pier het volgende:
Hebben jullie al zin in de Pride? Ik werk in de week wanneer het plaats zal vinden maar ik zal vast wel wat zien in de aankomsthallen
Hoe heb je een plaatsje op een boot eigenlijk gekregen? In een heel ver ver ver ver ver ver ver ver niet zo héél ver verleden (nee okee, iets van 2 en een half jaar geledenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een plekje op een boot, maar moet afzeggen.![]()
Had me via D66 gewoon aangemeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:00 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hoe heb je een plaatsje op een boot eigenlijk gekregen? In een heel ver ver ver ver ver ver ver ver niet zo héél ver verleden (nee okee, iets van 2 en een half jaar geleden) was ik nog lid van Jong en Out en kon je op de bootlijst staan voor destijds ¤76,- dacht ik.
Nee hoor, die staat er zelf volgens mij ook niet op deze zomer. Wel een boel internationale lgbt-rights-activisten. Denk dat ik ondanks dat ik de Pride helaas niet meer kan bezoeken wel even naar het avondje met die mensen ga.quote:
Gelijk zo serieus.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor, die staat er zelf volgens mij ook niet op deze zomer. Wel een boel internationale lgbt-rights-activisten. Denk dat ik ondanks dat ik de Pride helaas niet meer kan bezoeken wel even naar het avondje met die mensen ga.
Oh, ik voelde wel aan dat je niet serieus was maar misbruikte je post gewoon om nog iets serieus te verkondigen dat ik interessant vond.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gelijk zo serieus.
Dit was slechts het eerste wat er in mij opkwam. Bedoelde er verder niks mee
Veel plezier in ieder geval!
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik voelde wel aan dat je niet serieus was maar misbruikte je post gewoon om nog iets serieus te verkondigen dat ik interessant vond.Maar thx whehe.
6 augustusquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:12 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wanneer is dat eigenlijk?
Ben weer goed op de hoogte, merk ik
ligt er aan. Pic?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:14 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben 17, val ik onder de categorie junior-Twink of senior-Twinkie?
Junior. Je bent dan wel de jongste hier. Gevoelsmatig is ongeveer driekwart hier in de twintig en een kwart in de 30-40. Maar welkom.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:14 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben 17, val ik onder de categorie junior-Twink of senior-Twinkie?
HAHA nee, ik wilde wel maar niemand wilde met mij mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Enige andere topic waar G-Pier heeft gepost is het K3-topic. Zal wel een concert hebben bezocht met Gellarboy.
-> Gellarboyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:19 schreef G-Pier het volgende:
[..]
HAHA nee, ik wilde wel maar niemand wilde met mij mee.
Ik mis waarschijnlijk iets xDquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
2,5 week
Maar dat is die Pride zelf he. Of bedoelde je dat andere dingetje?
Nee, de Pride duurt een week (of iets langer). De Canal Parade is op 6 augustus...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
2,5 week
Maar dat is die Pride zelf he. Of bedoelde je dat andere dingetje?
Ja klopt, maar ik noem het altijd gewoon zo omdat 99% van de Nederlanders dan snapt wat ik bedoel. In een gay SC zou ik dat eigenlijk niet moeten doen nee, want dat is net die ene procent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, de Pride duurt een week (of iets langer). De Canal Parade is op 6 augustus...
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik mis waarschijnlijk iets xD
Madrid! Dat is zo'n mooie stadquote:Op maandag 18 juli 2016 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Paris-San Sebastian-Madrid-Barcelona-Marseille
Welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:38 schreef G-Pier het volgende:
Hebben jullie al zin in de Pride? Ik werk in de week wanneer het plaats zal vinden maar ik zal vast wel wat zien in de aankomsthallen
Interrail: 5 dagen voor 200euro (want 24jaar)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Madrid! Dat is zo'n mooie stadIk wil er weer een keer terug.. Hoe duur is zoiets eigenlijk, met de trein door Frankrijk reizen is vrij duur toch?
Wat een kutreden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk niet naar de prideSamen met een vriend wilde ik op de D66-boot, maar hij durft dit niet aan, omdat hij weet dat zijn ouders dat niet kunnen waarderen.
Haha nee hoor, maar als ik ja zou zeggen zou je je dan speciaal voelen? :pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welkom!Heb je speciaal voor ons een account op FOK aangemaakt?
Hmm, dat is duurder dan een auto, zeker als je met twee personen bent. Met de trein reizen is wel mooier en beter voor het milieu, maar met de auto is het vaak toch iets makkelijker en wat goedkoper. Raar dat ze die interrailkaartjes niet goedkoper aanbieden, de trein rijdt toch wel, dus kunnen ze beter meer (goedkopere) kaartjes verkopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:30 schreef _JdM_ het volgende:
+boekingskosten bij NS International; totaal 302,50.
Waarschijnlijk hebben zijn ouders het idee dat hij er dan half naakt zou staan en dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Het journaal en andere media geeft ze dat beeld voor. Ook als je de reacties op het artikel over de europride op de frontpage leest, zie je dat de gemiddelde fokker geen idee heeft hoe het er op de canal parade er aan toe gaat.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar als ik ja zou zeggen zou je je dan speciaal voelen? :p
Tja, we hebben beiden wel een rijbewijs, maar geen auto. En met de auto dwars door Frankrijk en naar Paris zou ik echt niet hebben zien zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dat is duurder dan een auto, zeker als je met twee personen bent. Met de trein reizen is wel mooier en beter voor het milieu, maar met de auto is het vaak toch iets makkelijker en wat goedkoper. Raar dat ze die interrailkaartjes niet goedkoper aanbieden, de trein rijdt toch wel, dus kunnen ze beter meer (goedkopere) kaartjes verkopen.
Welke stad vond je het mooist?
Maar dan vertelt hij ze toch gewoon dat het niet zo is? Hell, hij kan vanaf die boot een foto nemen als bewijs. Hij kan zelfs nu al aantonen via de mail die alle mensen op de boot hebben ontvangen dat het verplicht is om een broek en bovenkleding te dragen. En if all else fails zou ik alsnog niet naar m'n ouders luisteren. Hoe oud is die kerel?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
Waarschijnlijk hebben zijn ouders het idee dat hij er dan half naakt zou staan en dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Het journaal en andere media geeft ze dat beeld voor. Ook als je de reacties op het artikel over de europride op de frontpage leest, zie je dat de gemiddelde fokker geen idee heeft hoe het er op de canal parade er aan toe gaat.
Jammer van die move. Ik woon gewoon lekker in 010.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:14 schreef G-Pier het volgende:
Als jullie iets meemaken wel hier neerpleuren hè, ik had graag willen meekomen maar ik ben speciaal vanuit 010 naar 020 verhuisd voor mijn stage en ik heb niemand om tijd mee te besteden sinds mijn kring op vakantie is dus ik ben hier zeg maar eenzaam op kamers een heel nieuw leven aan het opbouwen haha :$
Laten we zeggen dat ik op de luchthaven stageloop en dat het vervoer vanuit mijn dorp enorm belemmerd wordt door die leuke brug van mij in het dorp. Iets in de zin van één week openstaan en veel technische problemen. Het is voor 5 maanden en dan woon ik weer in regio Rotterdamquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer van die move. Ik woon gewoon lekker in 010.![]()
Maar m'n vriend in 020, dus ben niet anti of zo. Sterker: morgen even van 010 naar dat Vondelpark van je.
Je bent wel vroeg uit huis trouwens. Was ik maar 1 jaar later als je er net uit bent, maar toch.
De meeste grote steden hebben aan de rand wel een P&R, toch? Of is dat echt iets Nederlands? In dat geval hoef je ook niet echt in Parijs te rijden (dat zou ik ook niet zien zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:51 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Tja, we hebben beiden wel een rijbewijs, maar geen auto. En met de auto dwars door Frankrijk en naar Paris zou ik echt niet hebben zien zitten.
Mooiste plekje was toch Marseille denk ik, maar meer door het eilandje If en dat ernaast en de calanquen. Maar San Sebastian was zeer verrassend voor mij met de kleine straatjes, sfeer en de stranden. (en de afwezigheid van de irritante straatverkopers)
Tja, dan vinden ze het alsnog niets, want ze zijn vrij gelovig. Hij is 30 en ik kan begrijpen dat hij er wel naar luistert. Het is niet zo'n belangrijk punt en het is iets waar die mensen totaal niet achter staan..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan vertelt hij ze toch gewoon dat het niet zo is? Hell, hij kan vanaf die boot een foto nemen als bewijs. Hij kan zelfs nu al aantonen via de mail die alle mensen op de boot hebben ontvangen dat het verplicht is om een broek en bovenkleding te dragen. En if all else fails zou ik alsnog niet naar m'n ouders luisteren. Hoe oud is die kerel?
Ah oké, wel tof hoor. Ik zou ook graag op Schiphol werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:33 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik op de luchthaven stageloop en dat het vervoer vanuit mijn dorp enorm belemmerd wordt door die leuke brug van mij in het dorp. Iets in de zin van één week openstaan en veel technische problemen. Het is voor 5 maanden en dan woon ik weer in regio Rotterdam
Ik zou dat niet relevant vinden voor beslissingen over m'n eigen leven, maar goed wie ben ik, hij is een volwassen kerel en mag z'n eigen beslissingen maken zonder kritiek van mij. Of nja, laten maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Tja, dan vinden ze het alsnog niets, want ze zijn vrij gelovig. Hij is 30 en ik kan begrijpen dat hij er wel naar luistert. Het is niet zo'n belangrijk punt en het is iets waar die mensen totaal niet achter staan..
KA EL EM is nog op zoek naar grondpersoneel?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oké, wel tof hoor. Ik zou ook graag op Schiphol werken.
Het rijden in Parijs lijkt mij nog wel prima te doen. Het parkeren is waar ik tegenop zie, zelfs terwijl ik zonder moeite in 1x kan fileparkeren...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
De meeste grote steden hebben aan de rand wel een P&R, toch? Of is dat echt iets Nederlands? In dat geval hoef je ook niet echt in Parijs te rijden (dat zou ik ook niet zien zitten). San Sebastian lijkt me ook een mooie stad, net als Bilbao
Ja ben je een beetje goed in inparkeren?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:57 schreef TwisterNederland het volgende:
Het parkeren is waar ik tegenop zie, zelfs terwijl ik zonder moeite in 1x kan fileparkeren...
Oh, die uren zijn best perfect voor naast m'n studie als bijbaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef G-Pier het volgende:
[..]
KA EL EM is nog op zoek naar grondpersoneel?
Dan moet je wel genoegen nemen met solliciteren via een uitzendbureau, een 0-uren waarvan je 'maar' 3-20 uur in de week werkt én het feit dat je tussen 04:00 en 23:00 paraat moet staan.
Anders gewoon solliciteren als zweefteef bij de Cityfloppert, al moet je dan genoegen nemen met een wachtlijst en het feit dat zij nóg strenger selecteren dan het grote moederbedrijf.
Jawel joh. Asians zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:27 schreef G-Pier het volgende:
Ik wind er geen doekjes om: ik zit ook op Grindr en het verbaasd me hoe hard mensen mij blokkeren en negeren wanneer ik gewoon hoi zeg, gay en Aziaat zijn is toch geen goede match?
Ik kom niet verder dan hoi hahahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel joh. Asians zijnJa niet allemaal natuurlijk. Maar misschien blokkeren ze nadat je zegt dat je 17 bent?
Ik sprak daar ook ooit met iemand en die zei opeens "oh ik ben trouwens 16, erg?" en toen heb ik die ook geblokkeerd.
Tja, kan gebeuren natuurlijk. Een grote vleeskeuring en in Amsterdam is er ook wel veel competitie.quote:
Normaal maakt ie wel betere beslissingen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou dat niet relevant vinden voor beslissingen over m'n eigen leven, maar goed wie ben ik, hij is een volwassen kerel en mag z'n eigen beslissingen maken zonder kritiek van mij. Of nja, laten maken.
Gaat prima!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ben je een beetje goed in inparkeren?
Wacht, de brug ging dicht? Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:43 schreef G-Pier het volgende:
(Sorry voor de meest willekeurige berichten)
Ik ben twee keer naar Pann gegaan, de eerste keer kon ik maar een half uurtje blijven (anders zou de brug sluiten en zou ik het dorp niet binnen kunnen) en de twee keer was anderhalf maand later oid en ben ik weggegaan omdat ik een hele jonge knul zag tongen met iemand van véél ouder. Ik snap persoonlijk niet wat er zo leuk is aan een 'daddy' hebben.. Is avontuurlijk ofso?
Vanaf 1:15quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht, de brug ging dicht? Waar woon jij dan?
En nee, de hele interesse in oudere dudes snap ik ook niet.
Hoe twink wil je hem? Op een schaal van Andy Taylor tot Johnny Rapidquote:
die zeggen mij niets maar ik vind RUSNAK erg leukquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hoe twink wil je hem? Op een schaal van Andy Taylor tot Johnny Rapid
Nee niet verkeerd nee... Zeker niet. Weet je zeker dat dit een twink is en geen twunk? Zijn er onofficiele ongeschreven gayranks want wat maakt je een twunk?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die zeggen mij niets maar ik vind RUSNAK erg leuk
Ik heb dezelfde dag ook veel goedkopere tickets voor een technofestival en m'n vriend staat erop dat we daar heen gaan. En ja, paar Rotterdamse maten van me gaan mee dus zou ook wel lullig zijn om dan niet te gaan. Maar ik baal er wel heel erg van.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaal maakt ie wel betere beslissingen hoorWaarom kan jij de boot niet op?
Niets mis met Aziaten, maar als je 17 bent, zou ik ook niet snel tegen je praten op iets als Grindr
gekkigheid johquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, prima natuurlijk, maar zo klonk je ineens in je laatste twee posts.
Haha! Oh man, dat is best komisch eigenlijk. Kut SGP'ers ook altijd.quote:
Hij laat zich met alle liefde domineren door Pax.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat? Dus je hebt toch wel iets met mannen?
Andy Taylor is een helix model toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
alsof paxc daar toe in staat isquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij laat zich met alle liefde domineren door Pax.
Beide niet heel verkeerd of zo.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |