SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
Die baard van mij is heel snel gegaan. Dit gladde gezicht is nog geen maand geleden:Rotterdam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond.
Huh!?
Ja maar ik heb ook geen Rotterdams accent, want woon er enkel voor m'n studie en kom er niet vandaan of zo.quote:
Ohw, nou ja, als je na je studie blijft hangen dan scoor je nog wel wat punten :p.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook geen Rotterdams accent, want woon er enkel voor m'n studie en kom er niet vandaan of zo.
Ik ben werkelijk verliefd op Rotterdam, maar vrees dat m'n vriend erop staat om samen te gaan wonen in Amsterdam en voor mij is het allemaal niet zo'n issue.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, nou ja, als je na je studie blijft hangen dan scoor je nog wel wat punten :p.
Er wonen alleen maar hipsters in Amsterdam...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk verliefd op Rotterdam, maar vrees dat m'n vriend erop staat om samen te gaan wonen in Amsterdam en voor mij is het allemaal niet zo'n issue.
Ah, vandaar dat ik niets heb met Rotterdam. Ik ben een halve autist en kan dus niet tegen verandering.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef Vlarp het volgende:
Nah, ik vind Amsterdam stiekem best een leuke stad hoor. Maar als Rotterdammer schop ik er wel graag een beetje tegen aan.
En ik zou zelf echt niet in Amsterdam willen wonen, ik heb meer met het rauwe Rotterdamse, de moderne gebouwen, de skyline die geen jaar hetzelfde blijft.
Die baard van mij is heel snel gegaan. Dit gladde gezicht is nog geen maand geleden:Volgens mij kun je het allebei wel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond..
Ik heb al jaaaaren op z'n minst een ochtendbaardje. Stukken beter dan een kale kaak bij me."Atb is lief, groetjes Peri."
Thanks Steve!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het allebei wel hebben..
Ik heb al jaaaaren op z'n minst een ochtendbaardje. Stukken beter dan een kale kaak bij me.
Misschien een baardwax gebruiken om het netjes in de plooi te houden?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:35 schreef Steve het volgende:
En bij een te lange baard gaat het raar groeien en zie ik er oud uit..
Leuke serie?quote:
Die baard van mij is heel snel gegaan. Dit gladde gezicht is nog geen maand geleden:Glad staat je best cute hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groeit gewoon hard en is behoorlijk dicht, heb daar alleen nooit iets mee gedaan omdat ik het vroeger niet mooi vond.
[ Bericht 0% gewijzigd door praisethebooty op 09-07-2016 22:59:58 ]
Life's too short voor series "die op zich niet tegenvallen".quote:
Afleveringen seizoen 1 zijn lekker kort, 15min per keer. In twee uurtjes heb je die uit. Dus concludeer zelfquote:Op zondag 10 juli 2016 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life's too short voor series "die op zich niet tegenvallen".
Lol. Zo je best doen en als je niet je best doet vliegen ze ineens weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:56 schreef Ang3l het volgende:
What the hell? Ik ben gestopt met scannen en opletten met wat ik eet.... en ik val alleen maar nog steeds af.
63.6kg nu. Da's te weinigQuick, someone throw me a BBQ!
Misschien was dat 22km lopen wel kilovliegend!quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol. Zo je best doen en als je niet je best doet vliegen ze ineens weg.
Pas maar op dat je niet beroofd (oid) wordt.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:38 schreef Ang3l het volgende:
En nu ik Pokémon go heb zal t wel steeds verder gaan
Dat wordt compensatievreten!
T is hier geen Amerika. Plus ik ben niet zo dom steegjes in te lopen of ghetto'squote:Op maandag 11 juli 2016 09:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet beroofd (oid) wordt.
Ik heb al gehoord dat het zich niet beperkt tot de USA hoor. En ik vermoed dat het nog wel vaker gaat gebeuren nu het eenmaal in het nieuws is geweest...quote:Op maandag 11 juli 2016 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is hier geen Amerika. Plus ik ben niet zo dom steegjes in te lopen of ghetto's
Ik loop normaal ook met m'n telefoon in m'n hand.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat het zich niet beperkt tot de USA hoor. En ik vermoed dat het nog wel vaker gaat gebeuren nu het eenmaal in het nieuws is geweest...
Ach, dat is komkommertijd-gezeur.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet beroofd (oid) wordt.
Ik las net dat die app waarschijnlijk de 3e adem voor Nintendo betekent, gouden zet!quote:Op maandag 11 juli 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas is blij met mijn Pokémon go. Want er zit steeds een Spearow bij t koffie apparaat en dus ga ik meer koffie voor hem halen
Ik vond het een goede suggestie om in november pokemons te verstoppen alle stembureaus in de VS.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las net dat die app waarschijnlijk de 3e adem voor Nintendo betekent, gouden zet!
Maar als je de app sideload (Android) kun je 'm gewoon gebruiken, of als je een iTunes-account neemt in de VS of Australie, dan kan je 'm ook gewoon installeren.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:32 schreef praisethebooty het volgende:
Het is nog niet eens uit in Nederland.
Ja absoluut. Komt op een heel geschikt momentquote:Op maandag 11 juli 2016 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las net dat die app waarschijnlijk de 3e adem voor Nintendo betekent, gouden zet!
Maar wel te downloaden en spelen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:32 schreef praisethebooty het volgende:
Het is nog niet eens uit in Nederland.
Precies. Android was t blijkbaar nog simpeler, maar voor de Apple viel t ook reuze mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar als je de app sideload (Android) kun je 'm gewoon gebruiken, of als je een iTunes-account neemt in de VS of Australie, dan kan je 'm ook gewoon installeren.
(Gelezen, doe er zelf niet aan mee.)
Zo dacht ik er zaterdag ook nog over. Maar toen probeerde ik het zelf, en nu wil ik niets anders meer!quote:Op maandag 11 juli 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Dat hele woord Pokemon komt me nu al compleet de keel uit. Ik lees ineens niets anders op fok dan Pokemon Pokemon Pokemon. Open er een topic over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |