Rond 02:20.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat schat je dat de de laatste klm begint?
9quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef showtimer het volgende:
Hoeveel Sky's zitten er nog denken jullie? 7?
Rot op chokerquote:
Je maakt er al jaren een traditie van om zoveel vragen te stellen die je makkelijk zelf op kunt zoeken.quote:
4 cols, gaat altijd wel iemand ten onder aan het geweld.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie weinig bijzonders gebeuren vandaag in het klassement eigenlijk.
Zullen paar doorheen zakken, verder weinig inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie weinig bijzonders gebeuren vandaag in het klassement eigenlijk.
Hoe laat zal hij hem verliezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh jee, Van Avermaet gaat vandaag geel verliezen. DAM kijkt mee, neem ik aan.
Op het moment dat er een renner binnenkomt en de bepaalde tijd van zijn achterstand verstreken is voor GVA binnenkomt.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het moment dat er een renner binnenkomt en de bepaalde tijd van zijn achterstand verstreken is voor GVA binnenkomt.
Geen dank.
geen woord van gelogenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het moment dat er een renner binnenkomt en de bepaalde tijd van zijn achterstand verstreken is voor GVA binnenkomt.
Geen dank.
Jammer dat deze etappe zo in het begin zit eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen paar doorheen zakken, verder weinig inderdaad
Hij is hier toch ook alleen maar omdat Flowerpower nog walgelijker was?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kiry is echt walgelijk slecht dit jaar.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Cav zou wel eens buiten tijd kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |