Zien? Ben je op de Tourmalet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:53 schreef Max23 het volgende:
Er zou toch niks gebeuren op de Tourmalet?
Ik vind dit toch best wel aardig om te zien
niet meer.quote:
erkende hardrijderquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Nog maar 50 man in het peloton, onder leiding van Kiryienka
Wtf. Dat is niet veelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Nog maar 50 man in het peloton, onder leiding van Kiryienka
of hij stapt gewoon af bij elke afdaling.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:58 schreef showtimer het volgende:
Pinot zal zich wel opblazen, labiel figuur.
Als er hard op de 1e col wordt gereden, dan gaat de etappe meestal als een nachtkaars uit op de volgende, om pas op het einde weer op gang te komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:00 schreef Mykonos het volgende:
Nog maar 50 man in het peloton blijkbaar, wordt best wel een slagveld op deze manier.
Misschien wel. Maar ik heb veel mensen horen zeggen dat de echte actie pas morgen komt, en dat deze etappe net zo saai en gesloten wordt als die van gisteren. Dat zou natuurlijk kunnen, maar zo'n zware etappe moet wel een paar slachtoffers gaan eisen, in de zin van klassementsrenners die erdoor zakken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er hard op de 1e col wordt gereden, dan gaat de etappe meestal als een nachtkaars uit op de volgende, om pas op het einde weer op gang te komen.
Met Pinot neem je geen risico lijkt me. Als die net zo plots zijn benen weer terugvindt gewoon een serieuze podiumkandidaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er hard op de 1e col wordt gereden, dan gaat de etappe meestal als een nachtkaars uit op de volgende, om pas op het einde weer op gang te komen.
Verschillen blijven heel kleinquote:Thibaut Pinot and Rafal Majka have 30 seconds lead over Arnold Jeannesson and Tony Martin, 50 seconds over the Chris Froome group, 1.15 over Vincenzo Nibali, 2.05 over the yellow jersey group, at km 74.
Ik zeg toch ook niet dat ze hem laten rijden?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met Pinot neem je geen risico lijkt me. Als die net zo plots zijn benen weer terugvindt gewoon een serieuze podiumkandidaat.
Schaatsen is het korfbal van de OS.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
"De Tour is natuurlijk de Olympische Spelen van het schaatsen"
- Sven Kramer
14.10quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat schatten jullie dat je in moet schakelen om de klassementsrijders te zien?
Morgenmiddag denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat schatten jullie dat je in moet schakelen om de klassementsrijders te zien?
Te mooi weer Voet van de laatste klim, rond 1630?quote:
Rond 02:20.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat schat je dat de de laatste klm begint?
9quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef showtimer het volgende:
Hoeveel Sky's zitten er nog denken jullie? 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |