SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Ohh jammer. Hoopte op een mooie fotoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Yes een naam topic....nou ja letter topic![]()
Nee div. Gisteren was ik er niet en vandaag waai je weg....
Gewoon terug waaien, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Yes een naam topic....nou ja letter topic![]()
Nee div. Gisteren was ik er niet en vandaag waai je weg....
Denk dat ik morgen hele mooie plaatjes kan schieten. Als de voorspellingen kloppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh jammer. Hoopte op een mooie foto
Hopelijk was Sylvana er vandaag wel
Gaat altijd zo stinken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon terug waaien, doe ik ook altijd
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen hele mooie plaatjes kan schieten. Als de voorspellingen kloppen.
twitter:parliment97 twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 00:21:56My brother just wants one dance @_liaadiazz https://t.co/sxP2n9w7xZ reageer retweet
Ik had het meer over B's camping (??quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Was er 200 jaar terug veel kindersterfte? Ja zeker.
HAquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had het meer over B's camping (??)
Dat was het. Nu is het gewoon leuk. Zat te doen voor jongeren maar renesse trekt tegenwoordig ook veel gezinnen met kinderen. De politie treed al jaren hard op en dat heeft een veel leukere sfeer gebracht in het uitgaansleven. Vroeger was er elke week knokpartijen zelf in de winter. Een zieke sfeer van drank en drugs hing er.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi B. Wat vind je van alle publiciteit om Renesse? Is het echt sodom en gonorroe daar of valt het allemaal best mee?
Camping 210 plaatsen. Chalets 190. 40 hotelkamers. Alles gericht op ouders met jonge kinderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had het meer over B's camping (??)
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind die film een beetje stom. Zonder hem gezien te hebben.
Gezien jouw avonturen is het ook nog steeds niet drugsvrij?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je kan nog steeds doen wat je wil hier hoor als jongere. Je hebt gewoon een top vakantie als je hierheen komt alleen liggen er nu niet ik weet niet hoeveel jongeren hun roes uit te slapen op het gras bij de kerk en dat soort onzin.
Iets beschaafder maar je kan nog steeds wel los gaan, lijkt mij helemaal prima. Zoals het hoort. 1 keer zelf op een jeugdcamping gestaan, wereldsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je kan nog steeds doen wat je wil hier hoor als jongere. Je hebt gewoon een top vakantie als je hierheen komt alleen liggen er nu niet ik weet niet hoeveel jongeren hun roes uit te slapen op het gras bij de kerk en dat soort onzin.
Ommen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets beschaafder maar je kan nog steeds wel los gaan, lijkt mij helemaal prima. Zoals het hoort. 1 keer zelf op een jeugdcamping gestaan, werelds
Als ik ooit een moeder word ZONDER kortpittig kapsel, dan zal ik langskomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Camping 210 plaatsen. Chalets 190. 40 hotelkamers. Alles gericht op ouders met jonge kinderen.
Yes.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes.. Dennoord. Ben zelfs nog op TV geweest. Zo'n zender, ik dacht Veronica, had zo'n programma "Uit je tent" ofzoiets.
Challenge accepted.quote:
Het gaat over mijn vriendengroep van toen, dus ik kom idd in het begin al langsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Challenge accepted.
Direct in 't begin al? Ik hoor vroomshoop
Haha tofquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat over mijn vriendengroep van toen, dus ik kom idd in het begin al langs.
Ja echt waar dit. In restaurant ook. Is een kinder bios. Trap je kinderen daarheen en pa en ma kunnen lekker borrelen aan tafel of de bar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik ooit een moeder word ZONDER kortpittig kapsel, dan zal ik langskomen.
Kinderdumpplek.
Dit ja. Maar de ondernemers in renesse zijn fanatiek genoeg om deze hobbel te nemen en door te gaan om van renesse een plek te maken voor iedereen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dus eigenlijk een film over de rug van Renesse's-inmiddels weer- goede naam. Makkelijk scoren.
SCRUMquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:18 schreef Scrummie het volgende:
God echt, de laatste keer dat ik dat zag was ik 20 ofzo. Genot
Er kwam 'Scrum' in beeld te staanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, en nog steeds. Dat je me herkent, knap.
In de discoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh serieus? Is dat dat stukje buiten? Dat ik "mag ik even wat zeggen"? Dat *crinch* momentje?
Ja datquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
In de discoSteek je verlegen je hand op dat je wat wil zeggen
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat. Het stomme is, ik weet nog *exact* hoe ik me toen voelde hahaha, ken jezelf.
Ja, ik ben wel benieuwd wat daar nou van terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:32 schreef Divje het volgende:
[..]Ben je toch even mooi op tv geweest!
Maar God, die boeren op het eind van dat filmpjeteeeeering
Dat zijn waarschijnlijk de Lammert Grofsmid's van Overijssel gewordenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd wat daar nou van terecht is gekomen.
Hahaha, die naamquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de Lammert Grofsmid's van Overijssel geworden
Dat is nodig ja hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Even weer wat Adele luisteren om te genezen
kekquote:
Truste divquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
kek
Ik kruip onder de dekens. Morgen vroeg op KUT is dat op een zaterdag
Maar volgens mij word het wel mooi weer
Slaap lekker!
das ook een luxequote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt niet. Heb mijn werktijden bewust vanaf 1 uur laten ingaan.
Dat is het zeker. Nadeel is wel dat je deel van de avond werkt. Magoed dat kan ik zelf indelen dus ik ben heel blij met 1 uur beginnen.quote:
Vond die van divje beter.quote:
Moge scrum, en overige peeps!quote:
Allo Guyv.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge scrum, en overige peeps!![]()
Ben aan het aftellen voor mijn weekje vakantie
goedemorgen lavanderr. lekker weertje he.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag luitjes.
Hoe is het weer bij jullie? Hier bewolkt maar wel warm. Veel wind. Lekker in de tuin bezig.
Poezepoes scharrelt om me heen en rent achter elk beestje wat hij ziet aan.
Hoi Matthias, wat leuk weer een nieuwe aanwinst voor de sc. Welkom!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goedemorgen lavanderr. lekker weertje he.
ik ben blij dat het eindelijk weekend is.
oeps ik bedoelde goedemiddag.
ja toch......de tijd lijkt zo snel te gaan. ik had nog in mijn hoofd dat het nog ochtend was ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Matthias, wat leuk weer een nieuwe aanwinst voor de sc. Welkom!
Ja, het is alweer middag. Vrije dagen lijken altijd sneller te gaan dan werkdagen he.
Leuk! Tof stel hier hoor. Lach en een traan. Alles komt voorbij. Vooral lachenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja toch......de tijd lijkt zo snel te gaan. ik had nog in mijn hoofd dat het nog ochtend was ofzo.hihi.
maar wat leuk hiero.hier kom er zeker vaker.
heerlijk. lachen is iets wat ik erg graag doe. gelukkig ben ik ook een toffe peer. dus dat past goed in dit leuke topic.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk! Tof stel hier hoor. Lach en een traan. Alles komt voorbij. Vooral lachen
Wat is Fetlife?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zag de topictitel en dacht even dat ik op Fetlife was
wat is dat? Fetlife?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zag de topictitel en dacht even dat ik op Fetlife was
wat is BDSM ook alweer?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:36 schreef ChrisCarter het volgende:
Soort Facebook maar dan gericht op de BDSM-scene. Daar zou deze TT wel bij passen.
aaaah okee. jaaaa.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://marijkespraktijken.nl/bdsm/
Betere uitleg vind je haast niet.
hahahahaha.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb geen voorliefde voor leer en latex overigens, als we het over stereotypering hebben meteen
Ben zelf meer into medical play. Maar goed. Lekker luchtig zo op de zaterdag
Medical play. Ben je dan de strenge arts? Of juist de patiënt?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:43 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb geen voorliefde voor leer en latex overigens, als we het over stereotypering hebben meteen
eej maar...wel opassen dan dat je niet per ongeluk aan een echte operatie begind he....voordat er straks iemand naar een echte hulpost moet gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:43 schreef ChrisCarter het volgende:
ik hoop voor hem de dokter.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Medical play. Ben je dan de strenge arts? Of juist de patiënt?
ja dat denk het ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Al zal de 'patiënt' in dit geval de ingrepen met genoegen ondergaan heb ik het idee.
Ja, waarom niet al moet je dat alleen doen als de ander er ook voor in is, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat denk het ook.
wel leuk idee om samen met mijn partner te doen. hahahaha.
nee. ik denk niet dat mijn partner dat zou willen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom niet al moet je dat alleen doen als de ander er ook voor in is, anders werkt het niet.
Haha dat ligt echt aan de setting. Je kunt het zo spannend/eng maken als je zelf wil. Ligt aan de stemming. Van enge creepy dokter frankenstein-achtige setting waarbij de behandelstoel ineens is voorzien van leren boeien (quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Medical play. Ben je dan de strenge arts? Of juist de patiënt?
Erover praten is stap 1. Cupping is meestal een veilige stapquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee. ik denk niet dat mijn partner dat zou willen.
en dit is iets wat voor allebij leuk moet zijnuiteraard.
D?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Or...
Phd
Pretty huge...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
D?De D van dominator denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Or...
Phd
Pretty huge...![]()
Hey Schommel. Hoe gaat ie?
Gaat lekker hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De D van dominator denk ik.
Hey Schommel. Hoe gaat ie?
precies wat ik zometeen ook ga doen. boodschappen waar ik geen zin in heb. en daarna lekker ff chillen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor
Net lekker in de zon gezetenen nu heel even op FOK! lezen.
Ik ga zo even boodschappen doen, kook vanavond wat voor moeders![]()
En dan weer snel naar huis en op de bank serie's kijken
over praten doe ik meschien wel. maar wat is dan Cupping?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Erover praten is stap 1. Cupping is meestal een veilige stap
2 girls?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
over praten doe ik meschien wel. maar wat is dan Cupping?
Welke serie volg je momenteel?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor
Net lekker in de zon gezetenen nu heel even op FOK! lezen.
Ik ga zo even boodschappen doen, kook vanavond wat voor moeders![]()
En dan weer snel naar huis en op de bank serie's kijken
Weekje camping gewoon in nederland.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Allo Guyv.Vakantie
![]()
Ga je ergens heen of thuis?
Ga je naar Marveld?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weekje camping gewoon in nederland.
en niet eens zo ver Groenlo!
Heb een aantal aflevering gespaard om ze later in een marathon te kijken.quote:
Hehe, da's bij eh Winterswijk in de buurt toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Weekje camping gewoon in nederland.
en niet eens zo ver Groenlo!
Modern Family ga ik ook eens kijken binnenkort.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb een aantal aflevering gespaard om ze later in een marathon te kijken.
The Flash![]()
Outcast
Silicon Valley
Modern Family ( Phil Dunphy)
![]()
En wss vergeet ik nog wel een serie, maar dit is al wel voldoende voor een zaterdag alleen thuis
Morgen bruinbakken aan het strand
Oh dan is het helemaal prima toch, als ze niet op jongetjes valt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik vroeg 'hey, je ziet er leuk uit. Geef maar even je nummer"
Jack ik heb een vriendin
Ik zat te denken aan pasta carbonara of gerookte zalm pasta.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Modern Family ga ik ook eens kijken binnenkort.
Wat ga je trouwens koken voor je moeder?
Pasta carbonaraquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan pasta carbonara of gerookte zalm pasta.
En hand gemaakt, dus niets uit potje!
Modern family kan ook erg flauw zijn hoor, maar die ouders, Clair en Phil Dunphy zijn geniaal in de tussen stukjes.
Soms zelfs herkenbaar
Nou...iets met een agendaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dan is het helemaal prima toch, als ze niet op jongetjes valt.
Hehe, ik zeg maar niets want je ligt er zo weer voor 24 uur afquote:
getver. onlogisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, ik zeg maar niets want je ligt er zo weer voor 24 uur af.
Heeft iedereen hier onlogisch al gefeliciteerd met zijn verjaardag? VBL / Feliciteer hier onlogisch!
Jup, en mijn zus woont er met gezin er dus, die blagen komen dan ook langsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, da's bij eh Winterswijk in de buurt toch?
Heel vaak paar jaar geleden. Familie van me had er een bungalow. Wat een superpark zeg. Daar ga jij en je kids het naar hun zin hebben hoor.quote:
Pas op voor de agenda, er zit een homo-stel met aziatisch kind in de seriequote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Modern Family ga ik ook eens kijken binnenkort.
Wat ga je trouwens koken voor je moeder?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
cholera tyfus tering weer verbrand op mn rechterarm
Lol ja das leuk!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Neh pokemon al jaren geleden uit het raam gegooid.
Maar ik liep toevallig hier tegenaan....Social Justice Warriors
http://store.steampowered.com/app/348270/?l=dutch
Niet prijzig maar omg wat een old-school graffics
Nope! Is ie goed?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:09 schreef Divje het volgende:
ScrumGod, Kill Your Friends (2015) - IMDb al gezien ?
Ik wacht je eindoordeel even afquote:Op zondag 10 juli 2016 13:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben net 20 minuten aan 't kijken, wel heerlijke Britse humor
Het is soms wel lekker grofquote:Op zondag 10 juli 2016 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht je eindoordeel even af. Het Britse ziet er in elk geval tof uit (trailer).
Heb nu aloe vera gelquote:Op zondag 10 juli 2016 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom roomboter of brandwonden creme ipv aftersun.
en in een natte handdoek wikkelen
Toffe filmquote:Op zondag 10 juli 2016 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht je eindoordeel even af. Het Britse ziet er in elk geval tof uit (trailer).
Humor met een vleugje thriller. Of iets dergelijksquote:Op zondag 10 juli 2016 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is het? Ik vond de trailer wat vaag, maar thriller? Humor? Of?
Hm oke. Ben normaal niet zo van de humor, maar toch is ie wel interessant. Ff onthoudenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Humor met een vleugje thriller. Of iets dergelijks
Het is wel Sylvana Simons humor. Lekker zwart.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Ben normaal niet zo van de humor, maar toch is ie wel interessant. Ff onthouden
Dat is al een dikke + natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is wel Sylvana Simons humor. Lekker zwart.
Speel je hierr nou Sylvana de zwarte piet toe?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is wel Sylvana Simons humor. Lekker zwart.
Ga nou niet lopen zwartepieten.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Speel je hierr nou Sylvana de zwarte piet toe?
Haha, hoort erbij denk ik dan maar.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles is Brits
Er komen ook wat chavs in voor
Deep Undercover in Sylvana?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Over Sylvana gesproken, ik zat gister op hun website, van Denk. En toen dacht ik (hahaha); zal ik lid worden van ze? En dan heel serieus zijn, gaan flyeren en al die ongein, omhoog werken, en dan bij een manifestatie al die mensen daar lopen trollen.
Respectquote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland Div, voor volk en vaderland.
O god. John Cusack. Dat moet wel slecht zijn jaquote:Op zondag 10 juli 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo op aanraden van jogy Cell (2016) - IMDb kijken, zo slecht dat ie goed moet zijn.
Haha, ik heb niet zoveel problemen met hem. Tenminste, kan me geen film herinneren waar hij in zat die echt heel erg slecht was. Maar ook niet 1 waar de film echt goed was. Dus dat kan vanalles betekenen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
O god. John Cusack. Dat moet wel slecht zijn ja
Kan me eigenlijk alleen 2012 herinneren met hemquote:Op zondag 10 juli 2016 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet zoveel problemen met hem. Tenminste, kan me geen film herinneren waar hij in zat die echt heel erg slecht was. Maar ook niet 1 waar de film echt goed was. Dus dat kan vanalles betekenen.
Dit is absoluut iets wat ik níet moet kijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:39 schreef Divje het volgende:
Mike and Dave Need Wedding Dates (2016) - IMDb
Kan niet wachten.
Al was Zaccie wel leuk in Dirty Grandpa
Idd, avarage.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk alleen 2012 herinneren met hemwas ook niet goed of slecht. Just average.
quote:
Zou echt tof zijn.quote:
Nieeeet? Leek me bij uitstek een geschikte film voor jou. God, hoe je je kan vergissen soms..quote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is absoluut iets wat ik níet moet kijken.
Goed sarcasme.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Nieeeet? Leek me bij uitstek een geschikte film voor jou. God, hoe je je kan vergissen soms..
Ik ben het nu weer gaan kijken omdat het weer wat leuker aan het worden is.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou echt tof zijn.
Normaal geef ik niks om F1, en nu eigenlijk ook niet, maar toch. Best sneu van mijzelf.
Oef. Verwarrend.quote:
Komt dat door andere regels ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het nu weer gaan kijken omdat het weer wat leuker aan het worden is.
Ja echt hequote:Op zondag 10 juli 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef. Verwarrend.
Moet binnenkort maar weer Inception kijken. Blijft toch een bazenfilm.
Raikkonen ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt dat door andere regels ofzo?
Laatste keer dat ik F1 keek reed Damon Hill zijn motor kapot op Monaco. En zo'n Fin waarvan ik de naam even kwijt ben reed altijd op 1 dacht ik.
Meer omdat Mercedes niet meer zo dominant is tegenover de anderen als de laatste jarenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt dat door andere regels ofzo?
Laatste keer dat ik F1 keek reed Damon Hill zijn motor kapot op Monaco. En zo'n Fin waarvan ik de naam even kwijt ben reed altijd op 1 dacht ik.
Kovalainenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die rijd nu ook nog. Reed voor McLaren.
Hmmmmm.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die rijd nu ook nog. Reed voor McLaren.
Sorry, ben wat ouder hequote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja die stopte met racen toen ik in groep 3 zat.
Afgekeken?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:06 schreef Scrummie het volgende:
Oké, Cell niet gaan kijken. Godver wat slecht.
Respectquote:Op zondag 10 juli 2016 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het was echt tergend op een gegeven moment.
Half uurtje ofzo, het begin dacht ik nog 'als je de oorzaak van de chaos wegdenkt, zijn het gewoon halve zombies'. En toen waren er nog wel wat spannende momenten, maar oh oh oh..quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Respect
Na hoeveel minuten had je door dat het écht slecht was?
Toch ff downloaden danquote:Op zondag 10 juli 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo, het begin dacht ik nog 'als je de oorzaak van de chaos wegdenkt, zijn het gewoon halve zombies'. En toen waren er nog wel wat spannende momenten, maar oh oh oh..
Het is nog niet eens officieel uit in NL, je moet nu een account in het buitenland aanmaken ofzo. Dus als straks iedereen die ongein geïnstalleerd heeft.. Ik voorzie chaosquote:
Ah mooi dat het officieel is van Verstappenquote:Op zondag 10 juli 2016 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een dag! Max tweede en Dumoulin 1ste![]()
En zometeen de finale voetbal.
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
Ik ook niet. Zat net even op België te kijken en daar zag ik Jan Mulder en ik kan die kop niet meer luchten of zien laat staan zijn commentaar aanhoren.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah mooi dat het officieel is van Verstappen
Ik weet niet eens of ik de finale ga kijken, heb er totaal geen zin in.
Dat denk ik ook. Ronaldo is afgevoerd dus daar hoeft Portugal ook niets meer van te verwachten.quote:
Haha. Truste Lquote:Op zondag 10 juli 2016 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hehe, lekker makkelijk B
En truste
Thanks. Zo blij he.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd nog Div, met je pleuris Portugal.
En dat is een toffe foto haha. Ging gister goed los daar achter het scherm.
Hey L. Bij jou ook zoveel wind? Dacht ff zonnescherm te gaan hangen...nou... dat wordt um niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet verbrandt (weer) en veel plezier in Polen Inso
Dankje. Zit lekker in de tuinquote:Op maandag 11 juli 2016 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet verbrandt (weer) en veel plezier in Polen Inso
Ja joh, je waait hier weg!quote:Op maandag 11 juli 2016 13:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L. Bij jou ook zoveel wind? Dacht ff zonnescherm te gaan hangen...nou... dat wordt um niet.
Is ook wel eens lekker maar vandaag geen zin in. Jammer hoor.quote:
Die is zo weg ben ik bangquote:Op maandag 11 juli 2016 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]Wat zonde man, zo'n grandioze voetballer..
Heeft al wel vaker in deze toestand gezeten toch? Zo ver heen bedoel ik. Maar het houd een keer op natuurlijk, geloof dat iedere voetballer van enige betekenis hem al wel eens geholpen heeft zo'n beetje.quote:
Ja om de paar maanden loopt ie er weer zo bij.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft al wel vaker in deze toestand gezeten toch? Zo ver heen bedoel ik. Maar het houd een keer op natuurlijk, geloof dat iedere voetballer van enige betekenis hem al wel eens geholpen heeft zo'n beetje.
Lang niet zo erg als niezen met gekneusde ribben maar nog steeds niet prettig.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:46 schreef Divje het volgende:
Godver. Moeten niezen terwijl je een hijs van je sigaret neemt is niet grappig.
EIKEL!quote:Op maandag 11 juli 2016 14:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als niezen met gekneusde ribben maar nog steeds niet prettig.
Net als verdwenen posts.
Klinkt wel hard maar hij krijgt hulp zoveel hij wil. Zo zie je maar dat hoever we ook zijn en wat we ook kunnen. Een eigen keuze is niet te doorbreken.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja om de paar maanden loopt ie er weer zo bij.
En dan is ie paar maanden clean komt ie 20kg aan en ziet ie er goed uit en dan weer dit.
Na tijdje is het gewoon op de lever enzo
De sigaret half inslikken terwijl het snot icm een aswolk je voor de ogen vliegt en je door alle druk die erachter zat ook bijna in de broek poept noem je niet erg?quote:Op maandag 11 juli 2016 14:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als niezen met gekneusde ribben maar nog steeds niet prettig.
Net als verdwenen posts.
Vind conclusie eigen keuze toch wat te snel. Geen idee of het wetenschappelijk bewezen is ofzo, maar ik kan me voorstellen dat je per persoon verschillend verslaafd bent. Discipline is (of lijkt mij) bijvoorbeeld ook een karaktertrek, en als je daar niet veel van hebt, verval je denk ik erg makkelijk in iets.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klinkt wel hard maar hij krijgt hulp zoveel hij wil. Zo zie je maar dat hoever we ook zijn en wat we ook kunnen. Een eigen keuze is niet te doorbreken.
Die eigen keuze maakt mens uniek maar kan dus ook slecht uitpakken.
Ik vraag me wel eens af...stel er is leven na de dood en je wordt gewezen op je eigen keuze, zou je het dan op wat voor manier ook zwaarder krijgen omdat hulp overal was maar je bleef voor je vrije wil/keuze gaan?
Dit is best moeilijk omderwerp.
Mensen zijn maar zeer beperkt om eigen rationele keuzes te maken.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klinkt wel hard maar hij krijgt hulp zoveel hij wil. Zo zie je maar dat hoever we ook zijn en wat we ook kunnen. Een eigen keuze is niet te doorbreken.
Die eigen keuze maakt mens uniek maar kan dus ook slecht uitpakken.
Ik vraag me wel eens af...stel er is leven na de dood en je wordt gewezen op je eigen keuze, zou je het dan op wat voor manier ook zwaarder krijgen omdat hulp overal was maar je bleef voor je vrije wil/keuze gaan?
Dit is best moeilijk omderwerp.
Nopequote:Op maandag 11 juli 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En een verslaving gaat ook nooit weg
Er mee om leren gaan en de discipline opbouwen om abstinent te blijven is volgens mij de enige manier.quote:
Is dat een pilletje ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2016 15:26 schreef Divje het volgende:
Of je moet al terug willen vallen op middelen als Refusal ed. Maar dat lijkt me voor iemand als Gascoigne zelfmoord.
Ik geloof ook niet in gematigd gebruik als verslaafdequote:Op maandag 11 juli 2016 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Er mee om leren gaan en de discipline opbouwen om abstinent te blijven is volgens mij de enige manier.
Maar oke, ik sta ook nog maar aan het begin van dat hele proces
Geloof ik ook niet inquote:Op maandag 11 juli 2016 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dan word je doodziek als je dan gaat drinken.
Er zijn idd mensen die er dwars door heen drinken en weinig tot geen lichamelijke klachten krijgen. Soort van immuniteit voor het middel icm drankquote:Op maandag 11 juli 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Een echte verslaafde maakt het namelijk geen zak uit.
Ja. Die beste man stopte met refusal, wachtte twee dagen en is toen tijdens het boodschappenmomentje aan het drinken geslagen. Kon afgevoerd worden. Pijn op de borst, benauwd gevoel en ging uiteindelijk knock-out door een soort van paniekaanval/hyperventilatie. Spijtig.quote:
Wat een tijden in klinieken.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:31 schreef Divje het volgende:
Ja. Die beste man stopte met refusal, wachtte twee dagen en is toen tijdens het boodschappenmomentje aan het drinken geslagen. Kon afgevoerd worden. Pijn op de borst, benauwd gevoel en ging uiteindelijk knock-out door een soort van paniekaanval/hyperventilatie. Spijtig.
Het is wel een belevenis jaquote:Op maandag 11 juli 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een tijden in klinieken.
Ik heb daar echt legendarische dagen doorgebracht.
Maar wij hadden dat allemaal niet boodschappenmomenten en weet ik veel wat.quote:
Ik met 1.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:34 schreef Divje het volgende:
Met de meeste mensen heb ik nog steeds contact. Zo blijf je toch in dat wereldje hangen.
Ahh, da's wel anders ja. Hier kon je bij wijze van in en uit lopen. Wat sommige mensen ook deden. Of ze kwamen terug met een wit busje met blauwe strepen. Konden ze weer van voren af aan beginnen met extra toezicht.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wij hadden dat allemaal niet boodschappenmomenten en weet ik veel wat.
Echt vies strenge privekliniek.
Maar wel gezellig opzich
Nee, wij zaten gesloten.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, da's wel anders ja. Hier kon je bij wijze van in en uit lopen. Wat sommige mensen ook deden. Of ze kwamen terug met een wit busje met blauwe strepen. Konden ze weer van voren af aan beginnen met extra toezicht.
Wel veel kleurrijke mensen
quote:Op maandag 11 juli 2016 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat of zodanig fantastisch met ze dat ze over niets anders kunnen praten dan hoe geweldig hun leven nu is met kinderen en werk. En stiekem elke nacht wel de neus weer volsnatsen
Ja, nee. Ik was snel klaar met die nazorg groepjes.quote:
Eerste 10 dagen kookte een andere afdeling voor ons. Toen ben ik naar een andere afdeling gegaan waar we zelf moesten kokenquote:Op maandag 11 juli 2016 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mochten jullie zelf koken voor de groep?
Dat was hier standaard reden voor rwina.
Wij hadden alleen mensen van 16 tot 24 in de groep.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Eerste 10 dagen kookte een andere afdeling voor ons. Toen ben ik naar een andere afdeling gegaan waar we zelf moesten kokengezellige bende was dat altijd.
Jullie mochten zelf beslissen wat er gekookt werd ?quote:Op maandag 11 juli 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hadden alleen mensen van 16 tot 24 in de groep.
Dat was echt totale elende elke avond als er weer ruzie was over het eten.
Ja uit groepsoverleg.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Jullie mochten zelf beslissen wat er gekookt werd ?
Wij kregen een weekmenu, en de ingrediënten werden aangeleverd. Alleen de recepten ontbraken altijd, waardoor het meestal een improv maaltijd werd.
Wel mensen van 18 - 60 op die afdeling.
Ah, klinkt als een gezellige boel jaquote:Op maandag 11 juli 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja uit groepsoverleg.
Het was wel echt op jongeren gericht, en veel waren echt al van jonge puberteit aan de drugs/drank, dus het was ook nog echt gericht op zelfstandigheid en groepsdynamiek leren.
Dus je moest in een groepsoverleg unaniem een gerecht kiezen en ingredienten aanvragen.
Echt, wat een genot.
Leuk is dat jaquote:Op maandag 11 juli 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En mensen die weken weinig te doen hebben gaan ook over alles in discussie met elkaar.
zal wel frustratie zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En mensen die weken weinig te doen hebben gaan ook over alles in discussie met elkaar.
Jawel superveel therapie en groepstherapie enzo. Wat dat betreft echt een fantastische kliniek, en nog altijd dankbaar dat mijn schoonouders er in hebben willen investeren.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:51 schreef Divje het volgende:
Leuk is dat ja
Was er ook echt weinig te doen dan? Geen 'modules'? Of cognitieve trainingen oid?
Hehe, herkenbaar.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel superveel therapie en groepstherapie enzo. Wat dat betreft echt een fantastische kliniek, en nog altijd dankbaar dat mijn schoonouders er in hebben willen investeren.
Maar verder, een groep jongeren die allemaal nogal losbandig geleefd hebben opeens zonder internet, een gezamelijke tv in een huis zetten leverde nog altijd wat verveling en frustraties op.
Ik vermaakte me verder wel. Rustig lezen op kamer, beetje uitrusten.
Prachtig is dat observerenquote:Op maandag 11 juli 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En elke keer als er een nieuw was dat de groepsdynamiek veranderde.
Echt genot om dat te observen.
wat leuk zeg.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was even eten bij mijn ouders.
MAAR BEN ER NU WEER!
HALLO ALLEMAAL!
Wat een fantastisch nieuwsquote:Op maandag 11 juli 2016 20:08 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat leuk zeg.
ik ben vandaag naar een intake gesprek geweest voor mijn nieuwe school. en ik ben aangenomen yeah!
MBO 2 opleiding metaal bewerking!!! ik ben zo trots op mezelf dat ik aangenomen ben.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nieuws. Wat ga je doen? (En gefeliciteerd)
tja...wie zou het zegen. ik heb zelf ook een auto maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet sleutelen. ik ga het ook niet proberen voordat ik straks nog kleine ongelukjes ga krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:12 schreef WellEndowedSloth het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met z'n BNW aan het sleutelen is.
En terechtquote:Op maandag 11 juli 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
MBO 2 opleiding metaal bewerking!!! ik ben zo trots op mezelf dat ik aangenomen ben.
Top zeg! Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
MBO 2 opleiding metaal bewerking!!! ik ben zo trots op mezelf dat ik aangenomen ben.
dank je wel Lavenderr. ik ben zelf ook zo blij. en het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik voor het laats op school heb gezeten. ik ben nu 24 jaar. en toen ik 18 was ging ik van school af. dus bij elkaar heb ik zeker wel zo;n 6 jaar thuisgezeten. en dus ook heel veel schooljaren gemist.quote:
Dan is het helemaal een belangrijke stap. Kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent en je bent nog jong genoeg om alles te bereiken wat je wiltquote:Op maandag 11 juli 2016 20:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dank je wel Lavenderr. ik ben zelf ook zo blij. en het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik voor het laats op school heb gezeten. ik ben nu 24 jaar. en toen ik 18 was ging ik van school af. dus bij elkaar heb ik zeker wel zo;n 6 jaar thuisgezeten. en dus ook heel veel schooljaren gemist.
ja is goed Lav. ja ik heb er ook heel veel zin in. eindelijk kan ik weer aan mijn toekomst werken. nu moet ik alleen wel zorgen dat ik niet weer gepest ga worden. hahahahaquote:Op maandag 11 juli 2016 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een belangrijke stap. Kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent en je bent nog jong genoeg om alles te bereiken wat je wilt.
En zeg maar Lav hoor
Je hebt helemaal gelijk. Het is nu of nooit en als je het niet doet krijg je gegarandeerd spijt.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja is goed Lav. ja ik heb er ook heel veel zin in. eindelijk kan ik weer aan mijn toekomst werken. nu moet ik alleen wel zorgen dat ik niet weer gepest ga worden. hahahaha![]()
want dan zal het voor mij alleen maar moeilijker worden om te leren.
maar al met al heb ik er heel veel zin in. ik ben nu nog jong en als ik het nu niet doe dan is het straks wel echt te laat en dan krijg ik er misschien wel heel veel spijt van.
ja klopt. ik had toch het gevoel dat de mods het oorsronkelijke topic iets te snel hadden gesloten. dus wou ik er weer een nieuw topic overmaken. alleen wel jammer dat de verkeerde mensen er op af komen. ik had het beter in R&P kunnen zetten. maar ja dan heb je weer dat de mods er zich mee gaan bemoeien en alles. maar mocht ik ooit weer zo'n topic openen dan doe ik het toch echt beter in R&P hoor. daar kun je tenminste nog een beetje sereus discusseren.quote:
Ja, het is een heel belangrijk onderwerp en ik denk dat onderschat wordt hoe het iemand kan raken en zelfs kapot maken.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt. ik had toch het gevoel dat de mods het oorsronkelijke topic iets te snel hadden gesloten. dus wou ik er weer een nieuw topic overmaken. alleen wel jammer dat de verkeerde mensen er op af komen. ik had het beter in R&P kunnen zetten. maar ja dan heb je weer dat de mods er zich mee gaan bemoeien en alles. maar mocht ik ooit weer zo'n topic openen dan doe ik het toch echt beter in R&P hoor. daar kun je tenminste nog een beetje sereus discusseren.![]()
en ik vind dat er op FOK! best wat meer aandacht mag worden besteed aan het pesten in het algemeen en ook vooral het omgaan met elkaar ondeling.
ja precies. wat denk je van mij. ik ben vroeger ook gepest en ik was er daarna niet al te best aan toe. het heeft me heel wat jaren gekost om weer normaal te kunnen functioneren.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is een heel belangrijk onderwerp en ik denk dat onderschat wordt hoe het iemand kan raken en zelfs kapot maken.
Dat vind ik heel erg.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja precies. wat denk je van mij. ik ben vroeger ook gepest en ik was er daarna niet al te best aan toe. het heeft me heel wat jaren gekost om weer normaal te kunnen functioneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |