Ik begrijp dat niet iedereen gelijke kansen heeft. Niet iedereen komt net als ik uit een rijk nest. Ik gun mensen met de juiste competenties een passende baan. Welke kleur huid of geloof ze ook hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe zit het ook alweer met de houding van de mocro richting de kuffar?
Dat mensen met een islamitische achternaam het lastig hebben op de arbeidsmarkt, komt ergens vandaan. Misschien omdat die groep het redelijk voor zichzelf aan het verpesten is en werkgevers al ervaringen genoeg porties hebben gehad.
Tevens dat eeuwige slachtofferrol gezoek is ook misselijkmakend. Stop daar gewoon mee, gedraag je en integreer. Zonder gescherm met discriminatie en haat dat goed wordt gepraat in het misselijke boekje wat er bij hoort.
Kom dan terug met je hypocriete gemekker.
Het gaat wel degelijk ten dele over zwart-op-zwart geweld, want waarom wordt er zo'n ophef gemaakt als een blanke een zwarte doodschiet terwijl ze elkaar bij bosjes afmaken? Bovendien doden zwarten veel vaker blanken. Worden dan gedurende meerdere dagen bepaalde wijken geterroriseerd door woedende blanke Amerikanen? Nee en dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Het gaat dan ook helemaal niet om de white-on-white of black-on-black criminaliteit. Het gaat om het feit dat er bij de laatste twee gevallen weer te veel geweld is gebruikt door de politie bij 2 donkere mannen die niks strafbaars aan het doen waren voordat ze in contact kwamen met de agenten in kwestie. Ja, de één reed net een kapot achterlicht, nauwelijks iets waar de doodstraf op staat.
Daarnaast ook dingen als racial profiling en inequality. Voor de wet zijn afro-amerikanen gelijk, maar war betreft het krijgen van straffen kan het ook nogal scheef liggen. Ten eerste wordt die groep vaker gestopt, daarnaast kan iemand uit die groep voor bijvoorbeeld dezelfde hoeveelheid wiet langer de gevangenis in vliegen dan een blank persoon met diezelfde hoeveelheid op zak.
En situaties zoals in dit korte filmpje door het slachtoffer wordt uitgelegd;
Dingen waar blanke mensen een veel lagere kans op hebben om op voorhand al te worden beoordeeld en afgerekend; hun huidskleur.
Dat is niet mijn ervaring op werk tot nu toe.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:53 schreef Fisherman het volgende:
Er zit in elke bevolkingsgroep net zoveel tuig als in andere bevolkingsgroepen. Dan zou je niemand meer aan kunnen nemen als werkgever.
Zou zo de broer van Tonny Vilhena kunnen zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Alton Sterling, die onschuldige Afro-Amerikaan die geregistreerde sex-offender met een strafblad en een wapen op zak.
[ afbeelding ]
Maar dat zal de haatzaaiers van CNN en NOS een zorg zijn. Als ze maar kunnen scoren.
Idealisme is als gif voor de geest. Idealisme is een verkoper van valse hoop om het eigen gemoed te sussen. Idealisme is als een pijnstiller en een verdoofmiddel om maar toch vooral niet de harde realiteit onder ogen te hoeven komen. Idealisme brengt uiteindelijk teleurstelling en frustratie.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:02 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Bij zijn aantreden was het een idealist. Haast een groenlinks-hippie. De wereld was toen naar zijn idee heel maakbaar/kneedbaar. Hij dacht de wereld ingrijpend te kunnen veranderen maar is na 8 jaar als president weer met beide voetjes op de grond terecht gekomen. Hij wilde zelfs een kernwapenvrije wereld. Momenteel staat het Midden-Oosten in brand, China zit andere Aziatische landen te kleineren, Rusland heeft de Krim ingelijfd en eigen land gaat de polarisatie verder. Hij is hard op eigen pootjes terecht gekomen en van die idealistische Obama is weinig meer over. Dat noemen we wijsheid/de jaren gaan tellen. Het is vooral de zwarte bevolking die demonstreert. Laten we hopen dat het zo blijft. Als de witten boos worden dan heb je een nog serieuzer probleem.
Nope. En nee hij is niet one man rules the world, maar hij heeft wel een vinger in de pap. Hij is onderdeel van de schaduwregeringen/financiers van globalistische agenda hebbende lobbyisten(premiers en presidenten).quote:Op zondag 10 juli 2016 07:56 schreef Re het volgende:
[..]
oh ja ... natuurlijk. One man rules the world, genoeg zooi die aan hem geclaimd wordt is gewoon gedebunked hoor... maar ja
Ik heb deze zaak maar zijdelings meegekregen, maar de media hebben inderdaad een heel ander beeld geschetst. Zo zie je maar weer...quote:Op zondag 10 juli 2016 08:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Alton Sterling, die onschuldige Afro-Amerikaan die geregistreerde sex-offender met een strafblad en een wapen op zak.
[ afbeelding ]
Maar dat zal de haatzaaiers van CNN en NOS een zorg zijn. Als ze maar kunnen scoren.
Bek vol gouden tanden.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Al die dingen boeien ook geen reet. Als hij, voordat hij met de agenten waarmee hij die avond in aanraking kwam niks strafbaars aan het doen was, dan is de manier en geweld dat is toegepast buitenproportioneel. Wat vaker bij donkere dan bij blanke mannen gebeurt. En dan reageert men met protesten, ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jij het idee en doel van Black Lives Matter niet wilt snappen is jouw probleem, want dat heb ik je net uitgelegd. Daar hebben die black-on-black en white-on-white cijfers niks mee te make.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:09 schreef Jekkerhamer het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk ten dele over zwart-op-zwart geweld, want waarom wordt er zo'n ophef gemaakt als een blanke een zwarte doodschiet terwijl ze elkaar bij bosjes afmaken? Bovendien doden zwarten veel vaker blanken. Worden dan gedurende meerdere dagen bepaalde wijken geterroriseerd door woedende blanke Amerikanen? Nee en dat weet je zelf ook.
En? Er is een 2nd amendment. Mensen mogen wapens bezitten. Je doet nu bijna alsof donkere Amerikanen of geen wapens mogen bezitten of ze niet legaal hebben. Daarnaast reageert niet iedereen agressief, zoals Philando Castile. En reageert iemand wel aggressief, dan is dat aan de agent om mee om te gaan, en niet direct over te gaan op schieten.quote:Door de jaren heen zijn er inderdaad onterecht zwarten afgeschoten. Echter in sommige gevallen begon de donkere verdachte in kwestie zich verdacht of aggressief te gedragen toen hij gesommeerd werd zich over te geven, of had hij zelfs een wapen bij zich. In heel veel gevallen waren het figuren met een strafblad en geen dindu nuffins zoals hun familie wilde doen overkomen.
Dan ben je als agent behoorlijk zwakzinnig als je eerder naar je wapen grijpt van iemands huidskleur dan vanwege de buurt waar je met je patrol car doorheen rijdt. Als van een wijk / buurt / whatever bekend is dat er meer criminaliteit plaatsvindt, dan zou een agent daar meer op z'n hoede kunnen zijn, maar ook daar is de rol nog steeds to serve and protect, en niet alleen het beschermen van zichzelf. Als je daar niet mee om kunt gaan, dan kun je beter vragen om over geplaatst te worden naar wat gated communities met flink wat blanke mensen. Een agent zou niet eerder naar z'n wapen moeten grijpen of iemand staande moeten houden als iemand met een dure riem / tas / wat voor accessoire rondloopt als die persoon een donkere huidskleur heeft.quote:Ten tweede maakt het weldegelijk uit dat zwarte Amerikanen buitensporig onevenredig vertegenwoordigd zijn in geweldsdelicten. Simpele psychologie: Dan grijp je uit zelfbescherming als agent ook sneller naar je wapen. Dit is ook een prima reden voor het etnisch profileren. Hier ben ik dan ook niet tegen. Etnisch profileren is op zichzelf (hoop ik toch) ook geen reden om maar naar de wapens te grijpen.
Nog een keer; een blanke man heeft wiet op zak, en een donkere man heeft diezelfde hoeveelheid wiet op zak. Ten eerste heeft die blanke man al minder kans om door de politie staande te worden gehouden, maar als dat het geval is kan die persoon er ook met een lichtere straf wegkomen. Dat vind je normaal? Geen idee waar je met je hate crimes heen wilt. Ik gok, net zoals andere figuren hier, toch ook wel heel graag een slachtoffer willen zijn van iets.quote:Aangaande ongelijkheid in straffen: Er zijn ook genoeg mensen die stellen dat hate crimes alleen door blanken kunnen worden uitgevoerd. Verschil in straffen ligt dus ook sterk aan het daadwerkelijke criminele vergrijp.
Alhoewel..quote:Op zondag 10 juli 2016 13:35 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nope. En nee hij is niet one man rules the world, maar hij heeft wel een vinger in de pap. Hij is onderdeel van de schaduwregeringen/financiers van globalistische agenda hebbende lobbyisten(premiers en presidenten).
Niet? Lees jij geen kranten, kijk en luister jij geen nieuws? Kijk jij niet op twitter na weer de zoveelste moordpartij op alles wat nietmoslim is?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:43 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik zie vooral mensen die enge hatelijke dingen blijven zeggen over donkere personen, moslims en vluchtelingen en zo. Hier, maar ook op verdere social media. Sorry. Ik zie niet dat moslims zich massaal laatdunkend over atheïsten uitlaten, nee.
Probleem is hier, jij hebt geen punt, jij hebt alleen maar je zeurderige en zelfreflectieloze onwaarheden. Naar huis rennen om papa te halen nadat je op je bek geslagen bent, terwijl je zelf hebt staan uitdagen.quote:
Ben ik ook voor. Het beste persoon voor de functie. En daarmee klaar.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:53 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet iedereen gelijke kansen heeft. Niet iedereen komt net als ik uit een rijk nest. Ik gun mensen met de juiste competenties een passende baan. Welke kleur huid of geloof ze ook hebben.
Nope. Is absoluut niet waar. De laatste keer dat het CBS heeft heeft mogen meten, was 2/3 van de mocrojongeren in aanraking geweest met justitie. marokkanen zijn onevenredig vertegenwoordigd in het straatterrorisme en ook onevenredig vaak moeilijk in een professionele omgeving. Ik snap inmiddels heel goed dat je je als werkgever of pz-functionaris wel 5x nadenkt als je weer een bepaalde achternaam lang ziet komen. Niks discriminatie, gewoon ervaring en inmiddels ook een 'educated guess'.quote:Er zit in elke bevolkingsgroep net zoveel tuig als in andere bevolkingsgroepen. Dan zou je niemand meer aan kunnen nemen als werkgever.
'Het was zo'n lieve jongen!!!!quote:Op zondag 10 juli 2016 08:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel illegaal als je daar geen permit voor hebt omdat je een draaideur crimineel bent en verdacht worden van een inbraak en dan naar je wapen graaiien terwijl de politie agent je duidelijk zegt je handen in zicht te houden is dan al helemaal geen goed plan.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Wat maakt die wapen op zak uit, dat is niet illegaal.
En sex offender, toen hij 20 was had hij een vriendinnetje van 14. Toen zij zwanger raakte heeft mams aangifte gedaan.
http://heavy.com/news/201(...)tube-facebook-watch/
Het is niet alsof hij rondrennend vrouwen verkrachtte ofzo.
Dat wapen was wel illegaal. De VS is niet een groot land met uniforme wetten ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Wat maakt die wapen op zak uit, dat is niet illegaal.
En sex offender, toen hij 20 was had hij een vriendinnetje van 14. Toen zij zwanger raakte heeft mams aangifte gedaan.
http://heavy.com/news/201(...)tube-facebook-watch/
Het is niet alsof hij rondrennend vrouwen verkrachtte ofzo.
Nou, naar z'n wapen graaien.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat is wel illegaal als je daar geen permit voor hebt omdat je een draaideur crimineel bent en verdacht worden van een inbraak en dan naar je wapen graaiien terwijl de politie agent je duidelijk zegt je handen in zicht te houden is dan al helemaal geen goed plan.
Nee, ik had de felony even gemist, dat je daarom geen concealed carry permit krijgt.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat wapen was wel illegaal. De VS is niet een groot land met uniforme wetten ofzo.
Mischien moet je het transcript van de gebeurtenis even lezen of de video van stefan zien waar die informatie ook voorbij komt.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, naar z'n wapen graaien..
Maar goed, dat sex offender kunnen we dus gevoeglijk schrappen.
Ik heb meerdere videos bekeken. Hoe waarschijnlijk lijkt het jou?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:43 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Mischien moet je het transcript van de gebeurtenis even lezen of de video van stefan zien waar die informatie ook voorbij komt.
Zo goed als bewezen gezien alle bronnen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb meerdere videos bekeken. Hoe waarschijnlijk lijkt het jou?
En terecht dat ze hem point blank wat kogels voor z'n donder hebben geschoten?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:49 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zo goed als bewezen gezien alle bronnen.
Maakt niet uit wie wat financiert of traint in het MiddenOosten.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:08 schreef Peachbird het volgende:
1: Obama zit zelf achter de brand in het midden oosten door radicale moslims te trainen en bewapenen in syrië nadat hillary hetzelfde deed in libië.
In de dreiging van zelf doodgeschoten te worden; ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En terecht dat ze hem point blank wat kogels voor z'n donder hebben geschoten?
Zeg dat tegen de gematigde ghadaffi die er op waarschuwde wat er zou gebeuren als ze de vrede in libië zouden schenden. Zeg dat tegen de seculiere regering van Syrië. Het maakt wel uit wie wat financiert of traint, en in deze financiert en traint soros/obama(saudi arabie)/clinton(clinton foundation saudische islamitische staat) ISIS.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie wat financiert of traint in het MiddenOosten.
De beperkende factor blijft daar altijd de islam.
Wat een onzin. Jij verdient het dan zeker ook om preventief kapot te worden geschoten omdat blanke mannen bekend staan om vaker mass shootings te veroorzaken of wat dan ook te verkrachten? Ja, toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef Peachbird het volgende:
[..]
In de dreiging van zelf doodgeschoten te worden; ja.
nope.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij verdient het dan zeker ook om preventief kapot te worden geschoten omdat blanke mannen bekend staan om vaker mass shootings te veroorzaken of wat dan ook te verkrachten? Ja, toch?
Maar waarom niet? Je bent zelf lekker generaliserend bezig, dus de andere kant op moet dan toch ook kunnen?quote:
Wat dan dan, met je stoere zolderkamerpraat?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:56 schreef Peachbird het volgende:
Tevens.. al begrijp ik dat je IQ te laag is om uberhaupt de realiteit te bevatten, raad ik je aan niet mij indirect te bedreigen, daar ben je aan het verkeerde adres bij.
rquote:Op zondag 10 juli 2016 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ik had de felony even gemist, dat je daarom geen concealed carry permit krijgt.
Maar ja, Louisiana: geen background checks, geen registratie, geen license, dus die permit is dan ook een wassen neus natuurlijk.
Laat gaan. Hij vond het begrijpelijk en niet echt bepaald jammer dat die agenten door een Black supremacist doodgeschoten zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat dan dan, met je stoere zolderkamerpraat?
Of is is het recht om indirect bedreigingen te uiten alleen aan jou voorbehouden..
Pardon?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laat gaan. Hij vond het begrijpelijk en niet echt bepaald jammer dat die agenten door een Black supremacist doodgeschoten zijn.
Kan je met je eigen lage BNW IQ hier misschien een antwoord op geven?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:56 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Tevens.. al begrijp ik dat je IQ te laag is om uberhaupt de realiteit te bevatten, raad ik je aan niet mij indirect te bedreigen, daar ben je aan het verkeerde adres bij.
Ah daar is weer een white guilt spreekpop.. Ik heb jou niks meer te zeggen, ga eerst maar naar school oid. (echte school, niet linkse propagandaschool)quote:Op zondag 10 juli 2016 21:01 schreef OMG het volgende:
[..]
Kan je met je eigen lage BNW IQ hier misschien een antwoord op geven?
Ik ga er vanuit dat jij direct uit je stoel bent opgesprongen, nietwaar?
Hou toch op, je hebt geen flauw idee.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:04 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ah daar is de white guilt spreekpop weer.. Ik heb jou niks meer te zeggen, ga eerst maar naar school oid. (echte school, niet linkse propagandaschool)
Ah nog zon links regressieve die even denkt wat te zeggen te hebben wat niet al 10.000 keer gehoord is van welkander willekeurige social justice warrior.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, je hebt geen flauw idee.
Er wordt hier nog harder verkondigd dat er in de VS geen probleem is dan in de VS zelf.
Degenen die het in de VS geen probleem vinden dat zwarte Amerikanen vaker slachtoffer zijn van politiegeweld zijn over het algemeen ook gewoon openlijk racistisch (en nee, je hoeft niet met cijfers aan te komen over blanke en zwarte Amerikanen die omkomen door de politie, dat hoeft niets met politiegeweld te maken te hebben).
Nee dat zijn ze niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:15 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ah nog zon links regressieve die even denkt wat te zeggen te hebben wat niet al 10.000 keer gehoord is van welkander willekeurige social justice warrior.
Zwarte amerikanen ZIJN NIET VAKER SLACHTOFFER VAN POLITIEGEWELD.
Sterker nog blanke amerikanen zijn niet alleen vaker slachtoffer van politiegeweld, zwarte amerikanen zijn vaker dader van geweld jegens zowel blanken als politie in zn algemeen.
Je wordt met elke post lachwekkender, de officiele cijfers liegen er iig niet om. Jij in je fantasieland van cnn/nos/watever weet niet beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet.
De man die door die bomrobot is opgeblazen is ook geen slachtoffer van politiegeweld, maar je begrijpt kennelijk het verschil niet tussen politie-optreden en politiegeweld, en om je woorden kracht bij te zetten kun je het weer niet af zonder dom geneuzel over links en social justice warriors.
Maar goed, waarschijnlijk nog nooit in de VS geweest, en zo wel dan niet langer dat een vakantie, dus werkelijk weten hoe de Amerikaanse maatschappij in elkaar steekt is er weer niet bij.
De officiële cijfers waar jij het over hebt gaan over de rassen van slachtoffers bij politie-optreden.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:24 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je wordt met elke post lachwekkender, de officiele cijfers liegen er iig niet om. Jij in je fantasieland van cnn/nos/watever weet niet beter.
nee.. nee. nee.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De officiële cijfers waar jij het over hebt gaan over de rassen van slachtoffers bij politie-optreden.
Dat zijn niet automatisch ook slachtoffers van politiegeweld.
Dit. Zoveel dit.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, je hebt geen flauw idee.
Er wordt hier nog harder verkondigd dat er in de VS geen probleem is dan in de VS zelf.
Degenen die het in de VS geen probleem vinden dat zwarte Amerikanen vaker slachtoffer zijn van politiegeweld zijn over het algemeen ook gewoon openlijk racistisch (en nee, je hoeft niet met cijfers aan te komen over blanke en zwarte Amerikanen die omkomen door de politie, dat hoeft niets met politiegeweld te maken te hebben).
Een convicted felon met een vuurwapen op zak. Hoe veel meer strafbaar wil je het hebben?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:33 schreef OMG het volgende:
[..]
Al die dingen boeien ook geen reet. Als hij, voordat hij met de agenten waarmee hij die avond in aanraking kwam niks strafbaars aan het doen was, dan is de manier en geweld dat is toegepast buitenproportioneel. Wat vaker bij donkere dan bij blanke mannen gebeurt. En dan reageert men met protesten, ja.
Dat was inderdaad de reden waarom hij 1. door de agenten werd aangehouden, en 2. iets waar de doodstraf op staat.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een convicted felon met een vuurwapen op zak. Hoe veel meer strafbaar wil je het hebben?
Wat kom jij intens gefrustreerd over hahahaha. Zeker in je latere reacties richting anderen. Links en rechts schelden en op de man spelen.quote:Dat jij het idee en doel van Black Lives Matter niet wilt snappen is jouw probleem, want dat heb ik je net uitgelegd. Daar hebben die black-on-black en white-on-white cijfers niks mee te make.
Je spreekt hier duidelijk als iemand die geen flauw benul heeft van de spanning die komt kijken bij zo'n patrouille. Alsof je als agent even rustig kunt analyseren wat de context van de situatie is. Als al die agenten zulke wikkers en wegers zouden zijn als jij, dan zijn zÃÂj diegene die sterven. Leg mij verder overigens geen woorden in de mond. Ik heb niet gezegd dat donkere Amerikanen geen wapens mogen dragen. Ik ben echter wel benieuwd naar hoeveel van hen ze illegaal dragen.quote:En? Er is een 2nd amendment. Mensen mogen wapens bezitten. Je doet nu bijna alsof donkere Amerikanen of geen wapens mogen bezitten of ze niet legaal hebben. Daarnaast reageert niet iedereen agressief, zoals Philando Castile. En reageert iemand wel aggressief, dan is dat aan de agent om mee om te gaan, en niet direct over te gaan op schieten.
Nee dan ben je niet zwakzinnig, dan ben je alert. Je alertheid is dan ergens op gebaseerd. Uiteindelijk zal ieder mens, ja ook een agent allereerst zichzelf beschermen. Er valt ook weinig serve & protect uit te voeren als je zelf dood bent. Verder goed van je dat je toegeeft dat het veiliger is onder blanken, we komen ergens.quote:Dan ben je als agent behoorlijk zwakzinnig als je eerder naar je wapen grijpt van iemands huidskleur dan vanwege de buurt waar je met je patrol car doorheen rijdt. Als van een wijk / buurt / whatever bekend is dat er meer criminaliteit plaatsvindt, dan zou een agent daar meer op z'n hoede kunnen zijn, maar ook daar is de rol nog steeds to serve and protect, en niet alleen het beschermen van zichzelf. Als je daar niet mee om kunt gaan, dan kun je beter vragen om over geplaatst te worden naar wat gated communities met flink wat blanke mensen. Een agent zou niet eerder naar z'n wapen moeten grijpen of iemand staande moeten houden als iemand met een dure riem / tas / wat voor accessoire rondloopt als die persoon een donkere huidskleur heeft.
Met die hate crimes die vooral aan blanken worden toegeschreven wilde ik enkel bewijzen dat er voor andere criminele vergrijpen dus ook wetsongelijkheid bestaat. De rest verzin je er andermaal bij.quote:Nog een keer; een blanke man heeft wiet op zak, en een donkere man heeft diezelfde hoeveelheid wiet op zak. Ten eerste heeft die blanke man al minder kans om door de politie staande te worden gehouden, maar als dat het geval is kan die persoon er ook met een lichtere straf wegkomen. Dat vind je normaal? Geen idee waar je met je hate crimes heen wilt. Ik gok, net zoals andere figuren hier, toch ook wel heel graag een slachtoffer willen zijn van iets.
Tijdens de Eerste en Tweede Wereldoorlog én tijdens de Amerikaanse Burgeroolog zijn er gewoon verkiezingen gehouden, dus ik ben benieuwd of iedereen het accepteert als Obama straks roept 'martial law, ik blijf lekker president!!!'.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:08 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dit is een poging een rassenoorlog te veroorzaken zoals al is aangekondigt door klokkenluiders als poging om de martial law af te kondigen en de verkiezingen te stoppen nu hun kandidaat van zelfde munt der establishment oplichterij onmogelijk nog legitiem president kan worden na door de mand te zijn gevallen (hillary.).
Als ik dit zo bekijk krijg ik sterk de indruk dat de politie de maatschappij eigenlijk een geweldige dienst heeft bewezen door die bolle draaideurcrimineel en die crip die wiet zit te roken met zijn dochtertje op de achterbank neer te schieten. En dan die commentaren van die familieleden...quote:
Zijn voorgeschiedenis is niet relevant.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een convicted felon met een vuurwapen op zak. Hoe veel meer strafbaar wil je het hebben?
Dat het geen bijdragen waren voor de maatschappij is toch geen reden om ze dood te schieten? Sowieso is wie ze zijn of doen totaal niet relevant.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk krijg ik sterk de indruk dat de politie de maatschappij eigenlijk een geweldige dienst heeft bewezen door die bolle draaideurcrimineel en die crip die wiet zit te roken met zijn dochtertje op de achterbank neer te schieten. En dan die commentaren van die familieleden...Ze liegen en verzinnen van alles bij elkaar om maar de racismekaart te kunnen trekken. Sterling was zo'n geweldige vader...alleen wel eentje die al voor 25K openstaande schulden aan childsupport had en die vaker in de lik zat dan dat ie thuis was.
Het zal je ouweheer maar wezen.
Het is in zoverre relevant dat er nu allerlei vage figuren zijn die deze twee losers als nette oppassende burgers willen portretteren die door de blanke duivel geexecuteerd zijn. Er word van alles verzonnen om het op racisme aan te laten komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat het geen bijdragen waren voor de maatschappij is toch geen reden om ze dood te schieten? Sowieso is wie ze zijn of doen totaal niet relevant.
Dan hoeft de media ook niks over hun huidskleur te zeggen/laten zien, toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 10:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat het geen bijdragen waren voor de maatschappij is toch geen reden om ze dood te schieten? Sowieso is wie ze zijn of doen totaal niet relevant.
Veel mensen zien zichzelf als aanwinst voor de maatschappij en veroordelen een ander wanneer die niet in dat zelf gecreeerde kader past.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er schijnen ook vage figuren te zijn die deze twee burgers als losers willen portretteren waarvan de onschuldige engelen nu verlost zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is in zoverre relevant dat er nu allerlei vage figuren zijn die deze twee losers als nette oppassende burgers willen portretteren die door de blanke duivel geexecuteerd zijn. Er word van alles verzonnen om het op racisme aan te laten komen.
Als ze in het verleden misdaden hebben gepleegd zou dat het niet minder racistisch maken als ze vandaag vanwege hun huidskleur zijn doodgeschoten.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is in zoverre relevant dat er nu allerlei vage figuren zijn die deze twee losers als nette oppassende burgers willen portretteren die door de blanke duivel geexecuteerd zijn. Er word van alles verzonnen om het op racisme aan te laten komen.
Logisch ook, hoe moet je anders weten of het je iets boeit.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is in de VS standaard, het ras wordt altijd gemeld.
Tsja, en waarschijnlijk nog legaal ook.... maar dat is wat Amerikanen willen hè, de NRA heeft het er maar druk mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heel veel demonstranten van BLM lopen ook gewapend met shotguns rond. Kan me goed voorstellen dat dat escalatie in de hand werkt.
[ afbeelding ]
Echt waar joh?quote:Op maandag 11 juli 2016 11:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er schijnen ook vage figuren te zijn die deze twee burgers als losers willen portretteren waarvan de onschuldige engelen nu verlost zijn.
In heel veel staten is het legaal om openlijk wapens te dragen als je daar een vergunning voor hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, en waarschijnlijk nog legaal ook.... maar dat is wat Amerikanen willen hè, de NRA heeft het er maar druk mee.
Maar de usual suspects staan wel meteen klaar om het op huidskleur te gooien. Die wachten niet op bewijs, maar slaan meteen aan het rellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ze in het verleden misdaden hebben gepleegd zou dat het niet minder racistisch maken als ze vandaag vanwege hun huidskleur zijn doodgeschoten.
Maar goed, of dat zo is moet nog maar bewezen worden natuurlijk.
Wat een fraaie samenleving hebben ze daar toch gecreëerd zeg.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heel veel demonstranten van BLM lopen ook gewapend met shotguns rond. Kan me goed voorstellen dat dat escalatie in de hand werkt.
[ afbeelding ]
Als ik dat filmpje van die kerel die op de grond lag zo zie snap ik dat wel. Dat lijkt bijna een executie.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar de usual suspects staan wel meteen klaar om het op huidskleur te gooien. Die wachten niet op bewijs, maar slaan meteen aan het rellen.
Maar dan nog weet je niet wat er aan vooraf is gegaan. Die agenten waren afgekomen op een melding dat er iemand een bedelaar had bedreigd met een vuurwapen, dat zet de situatie op voorhand al op scherp. Je verzetten tijdens een arrestatie is natuurlijk al helemaal niet slim.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje van die kerel die op de grond lag zo zie snap ik dat wel. Dat lijkt bijna een executie.
Herinner het me nog als de dag van gisteren hoe ze gebroederlijk aankwamen met de boot op Ellis Island. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een fraaie samenleving hebben ze daar toch gecreëerd zeg.
Precies, waarom zouden die agenten zelf een situatie beoordelen als ze al verteld is dat de situatie extra spicy is.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dan nog weet je niet wat er aan vooraf is gegaan. Die agenten waren afgekomen op een melding dat er iemand een bedelaar had bedreigd met een vuurwapen, dat zet de situatie op voorhand al op scherp. Je verzetten tijdens een arrestatie is natuurlijk al helemaal niet slim.
Afgaande op het filmpje lijkt het erop dat de agent die schoot simpelweg in paniek raakte toen z'n collega riep dat er een vuurwapen was. Ja, een enorme blunder met een verschrikkelijk gevolg. En een blunder waarvoor die agent zichzelf waarschijnlijk nooit zal vergeven.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje van die kerel die op de grond lag zo zie snap ik dat wel. Dat lijkt bijna een executie.
Ik bedoel ook niet racisme in de zin van dat die agent dacht van 'ha, een zwarte, die gaan wij eens even lekker doodschieten'. Ook als een agent anders reageert op een zwarte dan op een blanke misdadiger kun je, en dat zal een groep als BLM zeker doen, dat zien als racisme.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Afgaande op het filmpje lijkt het erop dat de agent die schoot simpelweg in paniek raakte toen z'n collega riep dat er een vuurwapen was. Ja, een enorme blunder met een verschrikkelijk gevolg. En een blunder waarvoor die agent zichzelf waarschijnlijk nooit zal vergeven.
Maar al dat gejammer over racisme... bullshit.
Dat lijkt me per definitie een eigenschap van mensen die zich slachtoffer voelen van het systeemquote:Op maandag 11 juli 2016 11:55 schreef Ludachrist het volgende:
maar ik snap wel dat voor zwarten die zich een slachtoffer voelen van het systeem het op zijn minst racistisch lijkt.
Nee hoor, het kan ook een discriminatoir of gewoon een fout systeem zijn. Blanke Nederlanders die boos zijn op "duh elituh" zullen diezelfde elite namelijk niet snel van racisme betichten, dat is voornamelijk voorbehouden aan hun zwarte evenknie.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me per definitie een eigenschap van mensen die zich slachtoffer voelen van het systeem
1: Gangsters zijn daar bij elkaar gekomen om broederschap te tonen en te demonstreren tegen wit-geweld. Ze zijn niet van BLM.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vandaar dat donkere mensen kans lopen op meer geweld, een onterechte of langere straf, etcetera. Allemaal verzonnen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 11:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Afgaande op het filmpje lijkt het erop dat de agent die schoot simpelweg in paniek raakte toen z'n collega riep dat er een vuurwapen was. Ja, een enorme blunder met een verschrikkelijk gevolg. En een blunder waarvoor die agent zichzelf waarschijnlijk nooit zal vergeven.
Maar al dat gejammer over racisme... bullshit.
Net dat filmpje ook gezien, ik hoop dat het doordringt bij de oproerkraaiers.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:43 schreef Hathor het volgende:
Giuliani sloeg de spijker op zijn kop toen hij stelde dat van elke 100 vermoordde blacks, de dader 99 keer zelf ook black is, maar die knuckleheads van BLM hebben daar totaal geen boodschap aan en focussen zich alleen op die ene keer dat de schutter een blanke is, zelfs als die blanke helemaal niet zo blank blijkt te zijn maar Aziatisch of Mexicaans.
ze trommelen echt wel iemand met een fatsoenlijk geweer op als de protestanten met vuurwapens te lopen zwaaien hoor maak je daar niet druk omquote:Op maandag 11 juli 2016 11:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In heel veel staten is het legaal om openlijk wapens te dragen als je daar een vergunning voor hebt.
Zorgt inderdaad voor zieke situaties. Daar sta je dan als ME'er met je schildje waarmee je stenen kan stoppen tegenover een gemaskerde Black Panther met een shotgun. En dan heb je ook nog in je achterhoofd dat er een hoop collega's afgeschoten zijn door zo'n andere 'protester'.
Wat heeft dat er nou mee te maken, dat is toch geen excuus voor excessief politiegeweld?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:43 schreef Hathor het volgende:
Giuliani sloeg de spijker op zijn kop toen hij stelde dat van elke 100 vermoordde blacks, de dader 99 keer zelf ook black is, maar die knuckleheads van BLM hebben daar totaal geen boodschap aan en focussen zich alleen op die ene keer dat de schutter een blanke is, zelfs als die blanke helemaal niet zo blank blijkt te zijn maar Aziatisch of Mexicaans.
Ik geef alleen de hypocrisie aan van die BLM oproerkraaiers, die zal het verder een worst wezen of de politie nou excessief geweld gebruikt of niet, het gaat erom dat een blanke het heeft gewaagd een zwarte neer te schieten.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken, dat is toch geen excuus voor excessief politiegeweld?
Doh, dit zijn geen zielige negers, dit zijn thug niggers.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk krijg ik sterk de indruk dat de politie de maatschappij eigenlijk een geweldige dienst heeft bewezen door die bolle draaideurcrimineel en die crip die wiet zit te roken met zijn dochtertje op de achterbank neer te schieten. En dan die commentaren van die familieleden...Ze liegen en verzinnen van alles bij elkaar om maar de racismekaart te kunnen trekken. Sterling was zo'n geweldige vader...alleen wel eentje die al voor 25K openstaande schulden aan childsupport had en die vaker in de lik zat dan dat ie thuis was.
Het zal je ouweheer maar wezen.
Bullshit, een wapen heb je een vergunning voor nodig, en voor een vergunning heb je een bewijs van goed gedrag nodig. Die thug gangsters die daar rondlopen hebben no fucking way een vergunning.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:33 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
1: Gangsters zijn daar bij elkaar gekomen om broederschap te tonen en te demonstreren tegen wit-geweld. Ze zijn niet van BLM.
2: Wapens zijn in veel staten legaal. Als je bang bent voor een Afro-Amerikaan met een wapen, dan moet je de wetten aanpassen.
Je kan je ook afvragen wat de achterliggende gedachte is van zo'n Soros om zomaar even 23 miljoen Dollar te doneren aan zo'n groep als BLM, waar is dat geld voor bestemd...wapens?quote:Op maandag 11 juli 2016 13:00 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Doh, dit zijn geen zielige negers, dit zijn thug niggers.
Alle fatsoenlijke afrikaans amerikanen zijn het erover eens dat de BLM movement trouwens een smerige terroristische onderneming is en dat dit soort stokpaardjes volledig onterecht neergezet worden als een aanval op alle zwarte amerikanen.
Neem bijv. deze held:
Martial law via obama = 4 more years, geen verkiezingen maga = north american union met canada + mexico.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen wat de achterliggende gedachte is van zo'n Soros om zomaar even 23 miljoen Dollar te doneren aan zo'n groep als BLM, waar is dat geld voor bestemd...wapens?
Man man man...quote:Op maandag 11 juli 2016 13:13 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Martial law via obama = 4 more years, geen verkiezingen maga = north american union met canada + mexico.
Hillary zou dit doen maar omdat haar vuile was openbaar is werkt dat niet meer dus gaan ze met obama verder. Follow the money = saudi arabië, zowel bij obama als de clinton foundation.
Nu kun je speculeren over waarom saudi arabië.. en dat is niet om de olie, maar om de globalisten die daar hun arabische (arabie was niet altijd al zo islamitisch) EU hebben gemaakt, zoals wij in europe onze eigen tirannieke islamitische staat EU krijgen door dezelfden. Types als George soros, de federalen, instellingen als het IMF en de grootbanken.. etc etc.
Ergens kun je dan denken.. ah het zijn de joden die hierachter zitten, die juist islamitische tirannie en verdeel en heers mogelijk maken om mensen voor ze te laten tekenen.. een vijand creeeren en dan de oplossing bieden, immers wil iedereen hier zowat wilders stemmen (israel lobby). Ivanka trump is een judaism convert etc etc.. Maar ik denk dat dat een denkfout is.
Ik denk dat de globalisten niks te maken hebben met israel, de globalisten maskeren zich als israel. Dit zijn geen joden dit zijn niet meer dan oplichters die zo nu en dan toevallig joods zijn omdat joods zijn betekent dat je een systematische cultuur kent (joodse religie is een systematische religie vol rituelen en vaste gebruiken) wat weer goed uitkomt in financiele systemen. Gezien je niet een zwerver een baan geeft bij een bank maar iemand die goed is met systemen verklaart dat waarom de demografie voornamelijk joods is daar. Ik zeg dit trouwens vooral om islamieten de wind uit de zijlen te nemen met hun theorie dat israel achter Isis zit. Ja ze steunen Isis hier en daar maar het is toch echt Saudi arabië samen met hun kandidaat barry soetoro die dit hebben gecreeerd.. En daarmee dus de 'links' globalistische cultus. En laat dat nu net een antireligieuze club zijn, dus onmogelijk joods. Dit zijn antihumanisten, antinationalen, israel is pronationaal en prohumanistisch.
BNW is een paar deuren verderop.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:13 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Martial law via obama = 4 more years, geen verkiezingen maga = north american union met canada + mexico.
Hillary zou dit doen maar omdat haar vuile was openbaar is werkt dat niet meer dus gaan ze met obama verder. Follow the money = saudi arabië, zowel bij obama als de clinton foundation.
Nu kun je speculeren over waarom saudi arabië.. en dat is niet om de olie, maar om de globalisten die daar hun arabische (arabie was niet altijd al zo islamitisch) EU hebben gemaakt, zoals wij in europe onze eigen tirannieke islamitische staat EU krijgen door dezelfden. Types als George soros, de federalen, instellingen als het IMF en de grootbanken.. etc etc.
Ergens kun je dan denken.. ah het zijn de joden die hierachter zitten, die juist islamitische tirannie en verdeel en heers mogelijk maken om mensen voor ze te laten tekenen.. een vijand creeeren en dan de oplossing bieden, immers wil iedereen hier zowat wilders stemmen (israel lobby). Ivanka trump is een judaism convert etc etc.. Maar ik denk dat dat een denkfout is.
Ik denk dat de globalisten niks te maken hebben met israel, de globalisten maskeren zich als israel. Dit zijn geen joden dit zijn niet meer dan oplichters die zo nu en dan toevallig joods zijn omdat joods zijn betekent dat je een systematische cultuur kent (joodse religie is een systematische religie vol rituelen en vaste gebruiken) wat weer goed uitkomt in financiele systemen. Gezien je niet een zwerver een baan geeft bij een bank maar iemand die goed is met systemen verklaart dat waarom de demografie voornamelijk joods is daar. Ik zeg dit trouwens vooral om islamieten de wind uit de zijlen te nemen met hun theorie dat israel achter Isis zit. Ja ze steunen Isis hier en daar maar het is toch echt Saudi arabië samen met hun kandidaat barry soetoro die dit hebben gecreeerd.. En daarmee dus de 'links' globalistische cultus. En laat dat nu net een antireligieuze club zijn, dus onmogelijk joods. Dit zijn antihumanisten, antinationalen, israel is pronationaal en prohumanistisch.
Kun je al uitleggen hoe het congres gaat instemmen met het invoeren van martial law en het uitstellen van verkiezingen?quote:Op maandag 11 juli 2016 13:13 schreef Peachbird het volgende:
[..]
lastig te zeggen, h00ligans blijken vaak ook heel fatsoenlijke kantoormensjesquote:Op maandag 11 juli 2016 13:07 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Bullshit, een wapen heb je een vergunning voor nodig, en voor een vergunning heb je een bewijs van goed gedrag nodig. Die thug gangsters die daar rondlopen hebben no fucking way een vergunning.
Die statistieken hebben erquote:Op maandag 11 juli 2016 09:33 schreef Jekkerhamer het volgende:
Quote van OMG
[..]
Wat kom jij intens gefrustreerd over hahahaha. Zeker in je latere reacties richting anderen. Links en rechts schelden en op de man spelen.
Overal waar BLM is gaan protesteren is het vreselijk uit de hand gelopen. Wie denkt dat BLM voor vredig verzet staat houd zichzelf voor de gek. Of jij moet het normaal vinden dat elektronicaketens vernield en beroofd worden omdat er iemand overhoop is geschoten. Black-on-black misdrijven en black-on-whitemisdaden zijn wel relevant want dit doet agenten eerder schieten. BLM heeft verder gewoon een bewezen dubieuze financier in Soros, dat heeft niets met BNW te maken.
Leuk, maar m'n halve schoonfamilie zit in de law enforcement en hebben nog nooit iemand dood hoeven schieten. Er zijn er zelfs bij die hun hele carrière geen schot hebben hoeven lossen op een verdachte. Het kan dus wel. Met je "je weet niet waar je het over hebt."quote:[..]
Je spreekt hier duidelijk als iemand die geen flauw benul heeft van de spanning die komt kijken bij zo'n patrouille. Alsof je als agent even rustig kunt analyseren wat de context van de situatie is. Als al die agenten zulke wikkers en wegers zouden zijn als jij, dan zijn zÃÂj diegene die sterven.
Die woorden leg je jezelf al in de mond, met je "Ik ben echter wel benieuwd naar hoeveel van hen ze illegaal dragen." vraag je je dat dan ook af bij blanken, of heb je daar ineens geen vooroordelen? Daarnaast blijkt het ook niet echt te boeien; zie Philando Castro.quote:Leg mij verder overigens geen woorden in de mond. Ik heb niet gezegd dat donkere Amerikanen geen wapens mogen dragen. Ik ben echter wel benieuwd naar hoeveel van hen ze illegaal dragen.
Dan ben je wel behoorlijk zwakzinnig en incompetent als agent zijnde. En op het moment dat ze ergens komen en een verdachte om een persoon aan te spreken of wat dan ook, is dan altijd bekend dat het om een crimineel gaat? Nee. Donkere huidskleur doet bij jou meteen geweld/criminaliteit/vooroordelen afgaan? Dan moet je geen agent worden.quote:[..]
Nee dan ben je niet zwakzinnig, dan ben je alert. Je alertheid is dan ergens op gebaseerd. Uiteindelijk zal ieder mens, ja ook een agent allereerst zichzelf beschermen. Er valt ook weinig serve & protect uit te voeren als je zelf dood bent. Verder goed van je dat je toegeeft dat het veiliger is onder blanken, we komen ergens.
Doe verder niet alsof het van die lieverdjes waren. Veel van die neergeschoten zwarten hadden een strafblad. Klinkt hard, maar een crimineel is voor mij een tweederangsburger. Ik maal er daarom niet zo om als een crimineel zijn noodlottig einde vind.
Ik snap nog steeds niet wat je hier mee wilt, de verzinsels liggen vooral bij jou.quote:[..]
Met die hate crimes die vooral aan blanken worden toegeschreven wilde ik enkel bewijzen dat er voor andere criminele vergrijpen dus ook wetsongelijkheid bestaat. De rest verzin je er andermaal bij.
Dit soort situaties: Waarschuwingsschot bij aanhouding jongensquote:Op maandag 11 juli 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
22 mensen door de politie vermoord met een 'toy weapon'? Wat is deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |