Och Cactus, dat is snel gegaan!

Gecondoleerd, veel sterkte voor jullie beide! Wat fijn dat Sjaak zo vrolijk is en afleiding geeft

Melba

Zo schattig dat tuinbroekje!
Gefeliciteerd Amsel! Klinkt heel lief
Omdat ik maar zo weinig post steeds

maar gauw weer eens een foto van Q! Gister had ik een wat mindere dag, Q plakte steeds aan me vast, halve dag "mammaaaa", opgetild willen worden. Moelijk doen met eten, brood wegsmijten, om banaan vragen en als ik het voor z'n neus hielt huilen en stervende zwaan (en je dramatisch naar voren laten vallen op schoot en mamma zo een kopstoot recht op haar neus geven..). Vandaag steeds bezig geweest, nog een tijdje bij vriendin geweest waar hij lekker rondkroop en speelde. Hij vindt grotere kindjes vaak eng en te druk, maar haar dochter vindt hij wel leuk. En vandaag was hij veel minder plakkerig.. Kennelijk toch meer erop uit met hem (vind ik soms lastig

) . Na thuiskomst ook nog even in de zandbak gespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q gaat nu steeds meer antwoord geven op vragen. Paar uur terug, zag dat ie stond te poepen en daarna weer vrolijk ging spelen. "Q, zullen we even je luier gaan doen?" "Jaaaa" *strekt armen uit* "je hebt een poepluier he?" "Bah!!"
Was wel verbaasd dat hij zo enthousiast deed, hij houdt niet van verschonen..