abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167074782
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

https://bookwithmatrix.com/

misschien pakt hij hem hier, maar niet altijd voor de goede prijs.
Deze had ik inderdaad al geprobeerd,

Site gaf 2 opties, 1 optie werkt blijkbaar niet met vliegvelden in Iran. Andere inderdaad een veel hogere prijs. Wel bedankt voor het meedenken.
  zaterdag 3 december 2016 @ 16:07:30 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_167074815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 13:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Qua prijs bedoel je? 10,80 voor een enkeltje, 12,40 voor retour. Ik vind het prijzig, maar weet niet wat je bijv. voor Schiphol-A'dam CS betaalt?
Taxi's moet je niet doen idd, zit je zo aan de 60-80 euro. Car2Go of DriveNow zijn wel mooie oplossingen, maar dan moet je daar al wel lid van zijn.
8,40 (vol tarief, retour) + kosten voor kaartje indien geen chipkaart.
pi_167075473
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:05 schreef bitowner het volgende:

[..]

Deze had ik inderdaad al geprobeerd,

Site gaf 2 opties, 1 optie werkt blijkbaar niet met vliegvelden in Iran. Andere inderdaad een veel hogere prijs. Wel bedankt voor het meedenken.
En de site van pegasus zelf ook niet?

Een wat meer shady online travel agent ,zoals edreams ?
Dan is hij helaas niet boekbaar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167148033
Even gekopieerd uit het Vragen over Vliegen-topic, want hij hoort hier:

Ik ben op zoek naar goedkope tickets van Amsterdam - St. Petersburg.
Voorlopig is Air Baltic nog de goedkoopste, met daarna KLM. Dat grapje is nog steeds rond de ¤180,- en ik vroeg me af of het goedkoper kan.

Iemand tips?
(NB: vliegen vanaf Rotterdam mag ook. Liever niet vanaf Eindhoven of andere vliegvelden, ik woon in Amsterdam en heb geen auto en geen rijbewijs).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_167148149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:57 schreef Ewelina het volgende:

Voorlopig is Air Baltic nog de goedkoopste, met daarna KLM. Dat grapje is nog steeds rond de ¤180,- en ik vroeg me af of het goedkoper kan.

Iemand tips?
(NB: vliegen vanaf Rotterdam mag ook. Liever niet vanaf Eindhoven of andere vliegvelden, ik woon in Amsterdam en heb geen auto en geen rijbewijs).
Misschien is de datum ook wel handig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_167148215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien is de datum ook wel handig.
Die maakt me niet zoveel uit, zolang het maar geen hartje winter is. :+ Graag zelfs buiten het hoogseizoen, ik ben alleen, ik ga hoogstwaarschijnlijk alleen en de zomer is de allerdrukste periode op m'n werk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:22:45 #182
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_167158687
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:57 schreef Ewelina het volgende:

Iemand tips?
Even een cross post vanuit het andere topic :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:57 schreef Voszje het volgende:

[..]

Overstap of directe vlucht?

Als je met Aeroflot vliegt (die vliegt volgens mij altijd samen met KLM), dan hoef je niet nog apart je bagage te betalen.
pi_167297663
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:42 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi!

In maart willen mijn vriendin en ik naar Taiwan en Maleisië. Eerste ongeveer twee weken in Maleisië en aansluitend nog een week naar Taiwan. We kunnen een multi-stop doen, (MUC - KUL - TPE - MUC) maar dat is 1) duur en 2) niet zo flexibel. Dus eigenlijk hebben we nu besloten om op en neer naar TPE te gaan en vanaf daar dan ook weer op en neer naar KUL.
[... heel verhaal...]
AirChina geboekt voor 426 euro pp. Heenvlucht 7 uur overstap op PEK, terugvlucht 6,5 uur overstap op PVG. Iemand tips om die uren daar door te brengen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_167297725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:36 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

AirChina geboekt voor 426 euro pp. Heenvlucht 7 uur overstap op PEK, terugvlucht 6,5 uur overstap op PVG. Iemand tips om die uren daar door te brengen?
Fappen
pi_167297830
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Fappen
Het antwoord op alles! :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_167297999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:47 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Het antwoord op alles! :D
Er is een 72 uur transit visum, dus als je een treinfappert bent is er wel genoeg tijd om b.v. die Maglev te nemen in Shanghai, een burgertje te eten en weer naar het vliegveld terug.
pi_167299534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Er is een 72 uur transit visum, dus als je een treinfappert bent is er wel genoeg tijd om b.v. die Maglev te nemen in Shanghai, een burgertje te eten en weer naar het vliegveld terug.
Die Maglev is wel de moeite waard trouwens, ook als niet treinfreak. Vooral het moment dat de trein vanuit de andere richting passeert _O_
pi_167318060
Ik wil in de zomer graag 3 weken naar Colombia. Vertrek kan vanaf eind juni tm eind aug. Liefste natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Vind zelf Skyscanner zo lastig zoeken om de goedkoopste combi te vinden..

Vertrek liefst vanaf Amsterdam met max 1 overstap en niet al te lang reizen uiteraard. Uitwijken naar Brussel of overstap in london of Madrid (of elders) ook prima. Dusseldorp alleen wanneer echt goedkoper.

Iemand tips?
pi_167319033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:56 schreef Markeerstift het volgende:
Ik wil in de zomer graag 3 weken naar Colombia. Vertrek kan vanaf eind juni tm eind aug. Liefste natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Vind zelf Skyscanner zo lastig zoeken om de goedkoopste combi te vinden..

Vertrek liefst vanaf Amsterdam met max 1 overstap en niet al te lang reizen uiteraard. Uitwijken naar Brussel of overstap in london of Madrid (of elders) ook prima. Dusseldorp alleen wanneer echt goedkoper.

Iemand tips?
Google Flights proberen
  zaterdag 31 december 2016 @ 09:10:22 #190
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_167775019
KLM Werelddeal weken zijn weer gestart.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_167782048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:56 schreef Markeerstift het volgende:

Iemand tips?
Je bent nog aan de vroege kant voor de echte koopjes.

Kijk vooral op itamatrix, google flights etc. Zet de prijsalert aan op google flights en skyscanner.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167875080
Iemand een leuke aanbieding voor een weekje Las Vegas eind mei/begin juni? Luchthaven op max 3 uur rijden vanaf Rotterdam, verder maakt het me niet zoveel uit. Meest interessante wat ik kan vinden is zo'n 550 via de werelddeals van KLM maar echt goedkoop vind ik dat nou ook niet....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_168158243
Ik wil 13-2 of 1 dag later naar Orlando en 2 weken later (+ of 0 1 a 2 dagen) weer terug uit Florida komen.

Iemand tips en tricks.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 januari 2017 @ 13:36:53 #194
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_168158356
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil 13-2 of 1 dag later naar Orlando en 2 weken later (+ of 0 1 a 2 dagen) weer terug uit Florida komen.

Iemand tips en tricks.
Vanaf Amsterdam ben je (met overstappen) ruim ¤450,- kwijt naar Orlando, vanaf Brussel met Tui kun je rechtstreeks (!) voor ¤360,- vliegen van 14-2 tot 28-2
pi_168158401
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:36 schreef boriq het volgende:

[..]

Vanaf Amsterdam ben je (met overstappen) ruim ¤450,- kwijt naar Orlando, vanaf Brussel met Tui kun je rechtstreeks (!) voor ¤360,- vliegen van 14-2 tot 28-2
Apart die vlucht komt niet naar boven bij Chaser, ITA of skyscanner.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 15 januari 2017 @ 13:38:41 #196
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_168158431
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

https://goo.gl/flights/9PKm
Direct te boeken via tui be

Let wel op dat je op Orlando Sanford landt en niet op Orlando International, voorgenoemde ligt iets verder van Orlando af.
pi_168158523
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:38 schreef boriq het volgende:

[..]

https://goo.gl/flights/9PKm
Direct te boeken via tui be

Let wel op dat je op Orlando Sanford land en niet op Orlando International, voorgenoemde ligt iets verder van Orlando af.
Apart ook op de TUI website krijg ik hem niet gevonden. Overigens vlucht vanaf 7:30 in Brussel.
Dat ga ik nooit halen.

Nu wel gevonden maar er staat alleen handbagage? Is dit een soort LCC zonder eten ook.
pi_168160164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 12:02 schreef LordLynx het volgende:
Iemand een leuke aanbieding voor een weekje Las Vegas eind mei/begin juni? Luchthaven op max 3 uur rijden vanaf Rotterdam, verder maakt het me niet zoveel uit. Meest interessante wat ik kan vinden is zo'n 550 via de werelddeals van KLM maar echt goedkoop vind ik dat nou ook niet....
550 rechtstreeks is echt geen slechte deal hoor. Als je goedkoper vindt zal het altijd met overstap zijn.
pi_168160193
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Tui is voornamelijk een reisorganisatie, dat ze ook vluchten hebben is meer een bijzaak. De meeste mensen die ermee vliegen hebben een reis geboekt bij TUI, ik denk dat een minderheid enkel een vlucht boekt.
pi_168166416
Het wordt of AMS - Dublin- Orlando met fijne vertrektijden en perfecte overstaptijd van 2,5 uur in Dublin. Vlucht is met Aer Lingus. Voor ¤432 euro.

Of Dusseldorf - AMS - JFK - Orlando. Vlucht met KLM Overstaptijd van 2,5 uur in JFK. Reistijd is ca. 2 uur langer maar vlucht is wel spotgoedkoop voor ¤350.

Iets zegt mij dat die ¤70 wel besteed zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')