abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171603266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:53 schreef Aiciu het volgende:
Ik zoek voor een familielid, als ik meega naar Parijs dan drop ik hem en rij ik terug.
Maar we zoeken eigenlijk een trein of vliegreis.
Thalys ¤135
Transavia ¤149
Eurolines ¤29
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171608119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Thalys ¤135
Transavia ¤149
Eurolines ¤29
Dit is one way zeker?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_171608342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:20 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dit is one way zeker?
Ja. Dat vroeg je immers. Via Lyon of Madrid is ie 122 euro trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yreal op 10-06-2017 23:38:11 ]
  User die het meest klaagt 2022 zondag 11 juni 2017 @ 00:03:09 #254
414785 sirdanilot
pi_171609073
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:20 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dit is one way zeker?
ja dus 60 euro heen en terug met de bus. Duurt ongeveer zes uurtjes per rit.

Is toch wel te doen= In de bus kun je slapen, lezen, etc. wat je maar ook wil doen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 11 juni 2017 @ 04:49:13 #255
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_171611344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:20 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dit is one way zeker?
Uiteraard, dat vroeg je immers.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171931810
Ik zoek voor mijn vader een reis terug naar Nederland. Ik ben hier gewoon niet zo goed in, geen ervaring en mijn vader heeft alleen een mobieltje om uit te zoeken hoe of wat. Dus als iemand mij zou willen helpen, dan zou je me heel blij maken O+

1. waarvandaan je wilt reizen

Vertrek Santiago de Compostela. (SCQ) Als er een goedkope mogelijkheid is om bijv met de trein op een andere luchthaven te komen, dan kan dat ook. Ik zag heel goedkope vluchten van Transavia vanaf een luchthaven in Portugal zo'n 200 km zuidelijker, maar hoe hij daar dan komt weet ik niet zo goed.

2. wanneer je wilt reizen

7, 8 of 9 juli De goedkoopste dag het liefst. Zover ik kon zien was 8 juli, de zaterdag steeds het goedkoopst.

3. waarnaartoe je wilt reizen

Amsterdam, Eindhoven, Groningen maakt niet zoveel uit. Liefst wel in Nederland.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Vliegtuig en trein zijn beiden prima. Touringcars vond ik vanaf 170 euro, maar dan zit je meer dan 30 uur in zo'n bus :X

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop, liefst op 1 dag. Overstap is prima.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Goedkoopste wat ik kon vinden was met Iberia die via Madrid naar Schiphol vliegt voor 107,- (daar komen dan neem ik aan nog boekingskosten en zo bij?) Ik probeerde al via een website te kijken wat het totaal bedrag zou worden, maar er stond wel "baggage not included" en vervolgens kon ik nergens prijs van bagage vinden :{ Er is zo'n 10-12 kg bagage wat in het ruim moet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171932171
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zoek voor mijn vader een reis terug naar Nederland. Ik ben hier gewoon niet zo goed in, geen ervaring en mijn vader heeft alleen een mobieltje om uit te zoeken hoe of wat. Dus als iemand mij zou willen helpen, dan zou je me heel blij maken O+

1. waarvandaan je wilt reizen

Vertrek Santiago de Compostela. (SCQ) Als er een goedkope mogelijkheid is om bijv met de trein op een andere luchthaven te komen, dan kan dat ook. Ik zag heel goedkope vluchten van Transavia vanaf een luchthaven in Portugal zo'n 200 km zuidelijker, maar hoe hij daar dan komt weet ik niet zo goed.

2. wanneer je wilt reizen

7, 8 of 9 juli De goedkoopste dag het liefst. Zover ik kon zien was 8 juli, de zaterdag steeds het goedkoopst.

3. waarnaartoe je wilt reizen

Amsterdam, Eindhoven, Groningen maakt niet zoveel uit. Liefst wel in Nederland.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Vliegtuig en trein zijn beiden prima. Touringcars vond ik vanaf 170 euro, maar dan zit je meer dan 30 uur in zo'n bus :X

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop, liefst op 1 dag. Overstap is prima.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Goedkoopste wat ik kon vinden was met Iberia die via Madrid naar Schiphol vliegt voor 107,- (daar komen dan neem ik aan nog boekingskosten en zo bij?) Ik probeerde al via een website te kijken wat het totaal bedrag zou worden, maar er stond wel "baggage not included" en vervolgens kon ik nergens prijs van bagage vinden :{ Er is zo'n 10-12 kg bagage wat in het ruim moet.
Zoek gewoon bij Iberia zelf. De prijs die je nu gevonden hebt is inderdaad zonder babage, 1 tariefstap hoger is met 1 stuk bagage en kost 17 euro extra. Zo te zien het goedkoopst. Check voor de zekerheid nog ff bij Vueling.
pi_171932217
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:02 schreef MCH het volgende:

Zoek gewoon bij Iberia zelf. De prijs die je nu gevonden hebt is inderdaad zonder babage, 1 tariefstap hoger is met 1 stuk bagage en kost 17 euro extra. Zo te zien het goedkoopst. Check voor de zekerheid nog ff bij Vueling.
ok, bedankt!

Ik vond ook een bus (Eurolines) van Santiago de Compostela naar Porto voor 37 euro en dan had Transavia een vlucht voor 34 euro. Maar dan moet je nog ergens in Porto op het vliegveld (Francisco de Sa Carneiro Airport) komen en je komt in Amsterdam aan om 00:30. Ook niet zo super handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171932251
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok, bedankt!

Ik vond ook een bus (Eurolines) van Santiago de Compostela naar Porto voor 37 euro en dan had Transavia een vlucht voor 34 euro. Maar dan moet je nog ergens in Porto op het vliegveld (Francisco de Sa Carneiro Airport) komen en je komt in Amsterdam aan om 00:30. Ook niet zo super handig.
Zelf inschatten of je pa dat aankan. Het prijsverschil is uiteindelijk maar een paar tientjes maar meer gedoe.
  zondag 25 juni 2017 @ 13:07:14 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171932304
@Isabeau. Iberia is zo te zien goedkoopste ja. Overstap in Madrid. Zal wel lukken voor max 150. Kijk anders even op Skyscanner.
pi_171932371
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:05 schreef MCH het volgende:

Zelf inschatten of je pa dat aankan. Het prijsverschil is uiteindelijk maar een paar tientjes maar meer gedoe.
Hij loopt al sinds begin juni meer dan 30 km per dag bij 30-37 graden, denk dat hij wel wat hebben kan 8-) Maar ik kan me ook zo voorstellen dat je qua reizen gewoon naar huis wil zonder al te veel gedoe.

Heb nu voor 8 juli 120,64 incl bagage en alle boekingskosten en zo. Bij Iberia dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171932451
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Isabeau. Iberia is zo te zien goedkoopste ja. Overstap in Madrid. Zal wel lukken voor max 150. Kijk anders even op Skyscanner.
Mooie website! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171933024
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij loopt al sinds begin juni meer dan 30 km per dag bij 30-37 graden, denk dat hij wel wat hebben kan 8-) Maar ik kan me ook zo voorstellen dat je qua reizen gewoon naar huis wil zonder al te veel gedoe.

Heb nu voor 8 juli 120,64 incl bagage en alle boekingskosten en zo. Bij Iberia dus.
Nog een optie, iets goedkoper maar wel met een extra treinreisje. Voordeel is wel dat de wachttijd bij het overstappen korter is (met Iberia 5,5 uur op Madrid).

- Met de trein van Santiago de Compostela naar La Coruña
website Spaanse spoorwegen: https://venta.renfe.com/vol/search.do?c=_SmIU
kosten: ¤7,35



(dan eventueel een taxi of bus naar de luchthaven (ongeveer 10km), ik heb niet uitgezocht of de trein misschien ook stopt op de luchthaven of dat er een trein/bus heengaat)

- Vlucht via Lissabon met TAP Portugal
https://goo.gl/flights/Z6Tv
kosten: ¤91,31 inclusief 1 stuk ruimbagage



Totaal: ¤98,66 + taxi/buskosten in La Coruña.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tourniquet op 25-06-2017 14:08:30 ]
pi_171934376
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nog een optie, iets goedkoper maar wel met een extra treinreisje. Voordeel is wel dat de wachttijd bij het overstappen korter is (met Iberia 5,5 uur op Madrid).

- Met de trein van Santiago de Compostela naar La Coruña
website Spaanse spoorwegen: https://venta.renfe.com/vol/search.do?c=_SmIU
kosten: ¤7,35

[ afbeelding ]

(dan eventueel een taxi of bus naar de luchthaven (ongeveer 10km), ik heb niet uitgezocht of de trein misschien ook stopt op de luchthaven of dat er een trein/bus heengaat)

- Vlucht via Lissabon met TAP Portugal
https://goo.gl/flights/Z6Tv
kosten: ¤91,31 inclusief 1 stuk ruimbagage

[ afbeelding ]

Totaal: ¤98,66 + taxi/buskosten in La Coruña.
Ik wilde net zeggen dat dat prijsverschil niet enorm is, maar wel een groot voordeel om al om 18.00 op Amsterdam te zijn. Ik leg het ook aan mijn vader voor. Dank je wel!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172011546
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Amsterdam - Buenos Aires
Buenos Aires - Rio De Janeiro
Rio De Janeiro - Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Flexibel 7 januari 2018 - 3 februari 2018

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Skyscanner 1000 euro ongeveer

Thanks!
pi_172081792
Hallo allemaal,
Ik werd hierheen doorverwezen:

6-9 juli naar el Arenal- Mallorca

Goedkoopste nu 450¤ +/- reis en verblijf.

2 personen

Willen graag op loopafstand van t jongeren gedeelte zitten. Kan dit beter?

Skyscanner gebruikt
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_172082891
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 01:54 schreef ebtravel het volgende:
Hallo allemaal,
Ik werd hierheen doorverwezen:

6-9 juli naar el Arenal- Mallorca

Goedkoopste nu 450¤ +/- reis en verblijf.

2 personen

Willen graag op loopafstand van t jongeren gedeelte zitten. Kan dit beter?

Skyscanner gebruikt
450 lijkt me al een redelijk fantastische prijs
  zaterdag 1 juli 2017 @ 09:21:02 #268
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_172083382
1 week van tevoren in het hoogseizoen, dan zou dit wel eens een goede prijs kunnen zijn. Aangezien El Arenal een Duits paradijs is zou ik zeker via DUS, NRN, CGN als vertrek vliegveld zoeken. Misschien is er een maatschappij met overcapaciteit. Alleen DUS lanceert al 18 vluchten per dag richting El Arenal
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 1 juli 2017 @ 12:23:22 #269
414785 sirdanilot
pi_172086604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:53 schreef Alxander het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Amsterdam - Buenos Aires
Buenos Aires - Rio De Janeiro
Rio De Janeiro - Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Flexibel 7 januari 2018 - 3 februari 2018

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Skyscanner 1000 euro ongeveer

Thanks!
Wat zijn je data precies? Hoe lang wil je in BA blijven en hoe lang in Rio?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_172088498
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:53 schreef Alxander het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Amsterdam - Buenos Aires
Buenos Aires - Rio De Janeiro
Rio De Janeiro - Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Flexibel 7 januari 2018 - 3 februari 2018

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Goedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Skyscanner 1000 euro ongeveer

Thanks!
Goedkoper dan ¤1000 kan ik momenteel niet vinden, dat was met een 9-uurs overstap op de heenreis op Newark, misschien had je die zelf ook al gevonden.

Ik zag wel dat je voor ¤130 meer op de heenweg een rechtstreekse vlucht kunt hebben en terug Premium Economy. Ik zou dat persoonlijk die ¤130 extra wel waard vinden. Screenshot van https://matrix.itasoftware.com :



Overigens zou je misschien ook nog wel even kunnen wachten met boeken en hopen op een prijsdaling/aanbieding. Je kunt via Google Flights een alert zetten op een zoekresultaat, je ontvangt dan een mail bij prijswijziging.

Edit: deze nog gevonden voor als het echt goedkoop moet. De heenreis is wel een hell of a journey (31+ uur). :P



Andere optie (via Brussel):


[ Bericht 3% gewijzigd door Tourniquet op 01-07-2017 13:44:58 ]
pi_172102852
Dank :) Heb de prijsalerts ingesteld, goedkoop wordt het niet echt inderdaad...
  zondag 2 juli 2017 @ 00:23:52 #272
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_172104085
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:36 schreef Alxander het volgende:
Dank :) Heb de prijsalerts ingesteld, goedkoop wordt het niet echt inderdaad...
Het is ook een route met beperkte concurrentie, en dan weet je het wel. Succes!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_172104471
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:36 schreef Alxander het volgende:
Dank :) Heb de prijsalerts ingesteld, goedkoop wordt het niet echt inderdaad...
Als je een open jaw ticket voor alleen Ams-Rio // Buenos Aires - Ams koopt ben je met Alitalia 680 euro kwijt. Een enkeltje Rio - BA kan je er voor ca 120 euro bij kopen bij GOL, zodra daar de winterdienstregeling in de boekingssystemen staat (waarschijnlijk september).
pi_172105508
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2017 00:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Als je een open jaw ticket voor alleen Ams-Rio // Buenos Aires - Ams koopt ben je met Alitalia 680 euro kwijt. Een enkeltje Rio - BA kan je er voor ca 120 euro bij kopen bij GOL, zodra daar de winterdienstregeling in de boekingssystemen staat (waarschijnlijk september).
Ja, slim, daar had ik niet aan gedacht. Nog een optie via Frankfurt met Lufthansa voor 596:



[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 02-07-2017 16:53:17 ]
  zondag 2 juli 2017 @ 13:41:04 #275
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_172111945
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2017 00:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Als je een open jaw ticket voor alleen Ams-Rio // Buenos Aires - Ams koopt ben je met Alitalia 680 euro kwijt. Een enkeltje Rio - BA kan je er voor ca 120 euro bij kopen bij GOL, zodra daar de winterdienstregeling in de boekingssystemen staat (waarschijnlijk september).
Daar dacht ik gisteren ook ff niet aan. Het zijn de truuks waar diverse boekingssystemen volledig van in de war raken.

Ooit betaalde ik 400 euro bij Turkish Airlines voor BUD-IST-SIN
en terug BKK-IST-AMS. Malaysian deed dat ook goed, heen AMS-KUL-PEN en terug BKK-KUL-AMS voor 420 euro. Maar ik kom ze steeds minder tegen en in Azie hebben de LCC's ook door gekregen dat ze voor cross border vliegen behoorlijk wat meer kunnen rekenen. Tijden van 40 euro voor een retour BKK-KUL zijn echt voorbij.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')