En dit laat maar eens te meer zien waarom deze man mod zou moeten worden!quote:
Geen Snorlax?quote:
Zijn er mensen die daar op happen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:18 schreef Berdiiii het volgende:
Pokemon afzeiken is wel de oudste truc uit de doos van easy trolls
Speel maar even op m'n fluit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:57 schreef PaarseStabilo het volgende:
MAMA IK KAN NIET NAAR HUIS EANT SNORLEX BLOKEERT DE STRAAT
Dit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:18 schreef Berdiiii het volgende:
Wat een baas, net als je boy dusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:58 schreef Slayage het volgende:
zag vandaag in den haag een knakker in de 20 met zijn smartphone opzoek naar een pokemon
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:58 schreef Slayage het volgende:
zag vandaag in den haag een knakker in de 20 met zijn smartphone opzoek naar een pokemon
Wat heb ik een hekel eraan als mensen kijken naar wat ik op mijn telefoon doe. Vooral als je ergens in de rij staatquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:58 schreef Slayage het volgende:
DAN MOET JE DAT SCHIJTDING NIET OVERAL TE PAS EN TE ONPAS UIT JE BROEKZAK HALEN!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:08 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel eraan als mensen kijken naar wat ik op mijn telefoon doe. Vooral als je ergens in de rij staat
Is gewoon waarheid hoor. Niks met trolls te maken. Erg treurig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:18 schreef Berdiiii het volgende:
Wat zit je nou te lachen, esek.quote:
Ga nou maar een Pikachuutje vangen met je telefoonquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lachen, esek.
Wat kunnen wij 20'ers er nou aandoen dat de technologie pas nu zover om iets als Pokemon Go te creëren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAN MOET JE DAT SCHIJTDING NIET OVERAL TE PAS EN TE ONPAS UIT JE BROEKZAK HALEN!
[..]
Dat zou wel the dream zijn mattie, maar die kan ik niet vinden. Ik ga vannacht wel even touren zodat ik stil kan staan op de weg wanneer er een wilde pokemon arriveertquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga nou maar een Pikachuutje vangen met je telefoon![]()
![]()
![]()
Maak ff een screenshot en post hem hierquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat zou wel the dream zijn mattie, maar die kan ik niet vinden. Ik ga vannacht wel even touren zodat ik stil kan staan op de weg wanneer er een wilde pokemon arriveert
Dat je pikachu gevangen hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar wil je een screenshot van broer?
Fingers crossed dat ik die binnen afzienbare tijd in mijn collectie kan toevoegen. Misschien loopt hij dan ook altijd bij mij net zoals bij Ashquote:
Hier kan ik me wel in vinden mag inderdaad best wat minder, verder onterechte klacht want Pokémon.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAN MOET JE DAT SCHIJTDING NIET OVERAL TE PAS EN TE ONPAS UIT JE BROEKZAK HALEN!
Dit. Sowieso als twintiger al zo zuur zijn dat je een beetje luchtig vermaak niet meer begrijpt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lachen, esek.
Wat kunnen wij 20'ers er nou aandoen dat de technologie pas nu zover om iets als Pokemon Go te creëren?
Soulmatesquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit. Sowieso als twintiger al zo zuur zijn dat je een beetje luchtig vermaak niet meer begrijpt.
Speel je ook nog met barbies?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit. Sowieso als twintiger al zo zuur zijn dat je een beetje luchtig vermaak niet meer begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |