Wat had ik ook alweer in die punten gezetquote:Op zondag 10 juli 2016 02:46 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ben weer thuis, het was echt een hele vervelende avond, omdat ik mezelf rot voelde, en van dat gevoel af wou komen gaf ik een jongen een schouderklopje (bij jongens durf ik wel contact te zoeken), maar ipv. dat hij glimlachte keek hij ontzettend kwaad.
Meisjes zagen mij zoals gewoonlijk niet staan, en ik durf zelfs de barvrouw tijdens het bestellen niet aan te kijken, laat staan dat ik zomaar naar een wild vreemde meid stap..
Ik hield mezelf steeds voor ''Wij mensen zijn allemaal van het zelfde ras, we zijn allemaal even veel waard''.
Om mezelf het idee te laten geven dat ik ook mag ''bestaan'' op deze wereld, en ik mezelf niet als een lager wezen moet zien, en ik dus ook gewoon op een meisje mag afstappen..
Maar toch, het voelt onmogelijk, zit nu weer al een halfuur thuis te huilen, de gedachtes, ''niemand wilt je, je bent niet goed genoeg voor dit leven, de maatschappij haat je '' spoken continu door m'n hoofd, ik heb daarom besloten om niet meer te stappen voorlopig.
Ik zie overal zoenende mensen, mensen die met elkaar aan het dansen zijn en met hun lichamen tegen elkaar aan glijden, verliefd kijkende ogen naar elkaar.. mensen die knuffelen...
Het steekt als een mes in je ziel. op elke plek op aarde waar mensen wonen, zijn koppeltjes, van Nederland tot Brazilië, en vanuit daar tot in China, miljarden mensen....
Het is ook niet te ontlopen, ik heb laatst een zoenend stel aangesproken in m'n straat.. Hun reactie was lachen.... Ze vonden me schijnbaar een stakker,
En het ligt niet aan die mensen, het ligt aan mij en m'n jaloezie.
Ik ga proberen te slapen en accepteren dat ik te mislukt ben voor een vriendin.
Misschien wel een natuurlijke selectie, de zwakke geslachten (ik) planten zich op deze manier niet voort...
Ik ben trouwens bij club vie geweest en even bij sorbonne gekeken
Haha, das wel een goede tip. Ik ben ook begonnen met mensen leren aankijken. Het helpt eigenlijk best wel goedquote:Op zondag 10 juli 2016 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom meteen gaan stappen? Je bent daar blijkbaar nog niet klaar voor. Begin wat kleiner, met mensen leren aankijken. En verder zou ik je aanraden om een psycholoog te bezoeken, want je onzekerheid zit behoorlijk diep.
Je hebt een zoenend stel aangesproken?quote:Op zondag 10 juli 2016 02:46 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ben weer thuis, het was echt een hele vervelende avond, omdat ik mezelf rot voelde, en van dat gevoel af wou komen gaf ik een jongen een schouderklopje (bij jongens durf ik wel contact te zoeken), maar ipv. dat hij glimlachte keek hij ontzettend kwaad.
Meisjes zagen mij zoals gewoonlijk niet staan, en ik durf zelfs de barvrouw tijdens het bestellen niet aan te kijken, laat staan dat ik zomaar naar een wild vreemde meid stap..
Ik hield mezelf steeds voor ''Wij mensen zijn allemaal van het zelfde ras, we zijn allemaal even veel waard''.
Om mezelf het idee te laten geven dat ik ook mag ''bestaan'' op deze wereld, en ik mezelf niet als een lager wezen moet zien, en ik dus ook gewoon op een meisje mag afstappen..
Maar toch, het voelt onmogelijk, zit nu weer al een halfuur thuis te huilen, de gedachtes, ''niemand wilt je, je bent niet goed genoeg voor dit leven, de maatschappij haat je '' spoken continu door m'n hoofd, ik heb daarom besloten om niet meer te stappen voorlopig.
Ik zie overal zoenende mensen, mensen die met elkaar aan het dansen zijn en met hun lichamen tegen elkaar aan glijden, verliefd kijkende ogen naar elkaar.. mensen die knuffelen...
Het steekt als een mes in je ziel. op elke plek op aarde waar mensen wonen, zijn koppeltjes, van Nederland tot Brazilië, en vanuit daar tot in China, miljarden mensen....
Het is ook niet te ontlopen, ik heb laatst een zoenend stel aangesproken in m'n straat.. Hun reactie was lachen.... Ze vonden me schijnbaar een stakker,
En het ligt niet aan die mensen, het ligt aan mij en m'n jaloezie.
Ik ga proberen te slapen en accepteren dat ik te mislukt ben voor een vriendin.
Misschien wel een natuurlijke selectie, de zwakke geslachten (ik) planten zich op deze manier niet voort...
Ik ben trouwens bij club vie geweest en even bij sorbonne gekeken
Je kunt het echt leren. Ik durfde mensen vroeger ook niet goed aan te kijken vanwege onzekerheden.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, das wel een goede tip. Ik ben ook begonnen met mensen leren aankijken. Het helpt eigenlijk best wel goed
En als je het doet terwijl je onzeker bent ziet het er toch nog met een bepaalde blik zelfverzekerd uit. Dat is het fijne. Tegenwoordig is het eerste wat ik doe als mensen mij aanspreken het aankijken in de ogen, dan weten mensen gelijk net wie ze te maken hebbenquote:Op zondag 10 juli 2016 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt het echt leren. Ik durfde mensen vroeger ook niet goed aan te kijken vanwege onzekerheden.
Dat lijkt mij ook normaal gedrag.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
En als je het doet terwijl je onzeker bent ziet het er toch nog met een bepaalde blik zelfverzekerd uit. Dat is het fijne. Tegenwoordig is het eerste wat ik doe als mensen mij aanspreken het aankijken in de ogen, dan weten mensen gelijk net wie ze te maken hebben
Wel onderdeel van het flirten, als je snel wegkijkt wanneer je oogcontact hebt met een vrouw heb je al 'verloren'.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook normaal gedrag.Het is ook interessant om te kijken wie het langst iemands blik vasthoudt en wie als eerste wegkijkt. Tegen van dominantie. Al zou ik ook weer niet te lang blijven kijken, dan komt het misschien een beetje psychopathisch over.
Ik ben in mijn auto gaan zitten, naar de stoep gereden waar ze afscheid van elkaar aan het nemen waren doormiddel van elkaar te zoenen, en ben 4 keer langsgereden, en stopte 2 seconde en toen ze naar binnen keken was ik ze met mijn mobiel aan het filmen.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Je hebt een zoenend stel aangesproken?
Op wat voor manier? Wat heb je gezegd?
Ze wijzen hem niet af, ze wijzen zijn onzekerheid af. Ik denk dat hij zich dat moet realiseren.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Lees jezelf eens terug, zou jij een vrouw aantrekkelijk vinden die zich zo weet te gedragen, die je niet aankijkt, die zich geen houding weet te geven?
Denk dat dat waar is ja. Dat de vrouw als eerst weg 'moet' kijken.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel onderdeel van het flirten, als je snel wegkijkt wanneer je oogcontact hebt met een vrouw heb je al 'verloren'.
Zie je nu wel in waarom je gedrag die gevolgen had?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:15 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn auto gaan zitten, naar de stoep gereden waar ze afscheid van elkaar aan het nemen waren doormiddel van elkaar te zoenen, en ben 4 keer langsgereden, en stopte 2 seconde en toen ze naar binnen keken was ik ze met mijn mobiel aan het filmen.
Schijnbaar voelde ze zich zo geïntimideerd dat ze de politie hebben gebeld, let wel op, dit is anderhalf jaar geleden al gebeurd.
Na 5 minuten werd ik klemgereden door de politie, 1 voor mij, een achter mij, en een zwarte anonieme golf.
[ afbeelding ]
En een keer, dat was tijdens de afgelopen ramadan, schreeuwde ik ''Hee niet zoenen het is ramadan'', waarom ze vervolgens beide in lachen uitbarste.
Ik ben zelf helemaal geen moslim, mijn vader is Egyptisch en totaal niet in beeld, ik heb hem maar enkele keren gezien, maar aan mijn uiterlijk zou je makkelijk kunnen denken dat ik buitenlands ben...
Verder kan ik even niet reageren op alle berichten, zou het wel erg graag willen, maar kom zo op iedereen terug, en iedereen verschrikkelijk bedankt voor de mooie woorden
Haha, dat doe ik weleens. Vooral bij mensen die denken stoer te zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 11:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook normaal gedrag.Het is ook interessant om te kijken wie het langst iemands blik vasthoudt en wie als eerste wegkijkt. Tegen van dominantie. Al zou ik ook weer niet te lang blijven kijken, dan komt het misschien een beetje psychopathisch over.
Dat langsrijden en filmen is gewoon creepyquote:Op zondag 10 juli 2016 11:15 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn auto gaan zitten, naar de stoep gereden waar ze afscheid van elkaar aan het nemen waren doormiddel van elkaar te zoenen, en ben 4 keer langsgereden, en stopte 2 seconde en toen ze naar binnen keken was ik ze met mijn mobiel aan het filmen.
Schijnbaar voelde ze zich zo geïntimideerd dat ze de politie hebben gebeld, let wel op, dit is anderhalf jaar geleden al gebeurd.
Na 5 minuten werd ik klemgereden door de politie, 1 voor mij, een achter mij, en een zwarte anonieme golf.
[ afbeelding ]
En een keer, dat was tijdens de afgelopen ramadan, schreeuwde ik ''Hee niet zoenen het is ramadan'', waarom ze vervolgens beide in lachen uitbarste.
Ik ben zelf helemaal geen moslim, mijn vader is Egyptisch en totaal niet in beeld, ik heb hem maar enkele keren gezien, maar aan mijn uiterlijk zou je makkelijk kunnen denken dat ik buitenlands ben...
Verder kan ik even niet reageren op alle berichten, zou het wel erg graag willen, maar kom zo op iedereen terug, en iedereen verschrikkelijk bedankt voor de mooie woorden
Ja..quote:Op zondag 10 juli 2016 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie je nu wel in waarom je gedrag die gevolgen had?
Hmmm, ok.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:15 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan je de datum van die foto laten zien, dat die foto van anderhalf jaar terug is als je het niet geloofdquote:Op zondag 10 juli 2016 11:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Hmmm, ok.
Je bent of een troll of je hebt heel snel professionele hulp nodig.
Hij wilde misschien een hit scoren zoals elliot rodgerquote:
Eigen risico lekker boeiend.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:25 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ja..
Het is ook foto die ik liever niet graag terug zie, de agent noemde mij ook een stakkertje of iets in die vorm, omdat ik uitlegde aan hem waarom ik dat deed, en dat vond hij natuurlijk idioot gedrag.
Ik ga naar een psycholoog mensen, op mijn werk hebben ze het ook al gezegd dat ik dat moet doen, en zelfs een adres gekregen.
Ik zit alleen met het eigen risico, en ben bang dat het van die gesprekjes worden zoals op mijn vorige school (speciaal onderwijs), van die nietszeggende praatjes.
Maar wie weet, misschien kijk ik op die manier beter tegen mezelf aan.
Wat dacht jij dat je t in je hoofd haalde om 4 keer langs te rijden en nog even te filmen?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik kan je de datum van die foto laten zien, dat die foto van anderhalf jaar terug is als je het niet geloofd
Blijf jezelf er niet mee pijnigen. Je hebt je als een debiel gedragen en daar heb je van geleerd.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:25 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ja..
Het is ook foto die ik liever niet graag terug zie, de agent noemde mij ook een stakkertje of iets in die vorm, omdat ik uitlegde aan hem waarom ik dat deed, en dat vond hij natuurlijk idioot gedrag.
Heel goed.quote:Ik ga naar een psycholoog mensen, op mijn werk hebben ze het ook al gezegd dat ik dat moet doen, en zelfs een adres gekregen.
Daar heb je zelf ook invloed op. Gesprekken zijn wat anders dan gerichte therapie. Misschien zou groepstherapie bijvoorbeeld wel goed voor je zijn, maar daar zal je samen met een psycholoog achter moeten komen. Hij of zij kan je ook helpen om wat meer realistische doelen te stellen zodat je niet jezelf in het diepe hoeft te storten tijdens het stappen en daar nog onzekerder van terug komt.quote:Ik zit alleen met het eigen risico, en ben bang dat het van die gesprekjes worden zoals op mijn vorige school (speciaal onderwijs), van die nietszeggende praatjes.
Maar wie weet, misschien kijk ik op die manier beter tegen mezelf aan.
Als ik echt garantie heb dat het een goed persoon is (liefst een mannelijke psycholoog die al op leeftijd is). Want die jongeren hebben nog te weinig ervaring en doen alles uit de boekjes heb ik het idee, op mijn school waren het altijd coaches van 20 / 30 die les gavenquote:Op zondag 10 juli 2016 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eigen risico lekker boeiend.
Een reis naar Gambia is duurder en een leven met zelfvertrouwen is onbetaalbaar.
Eh, zeker?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijf jezelf er niet mee pijnigen. Je hebt je als een debiel gedragen en daar heb je van geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |