Nee, ook niet in de trein.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Sinds gisteravond het spel en vanmorgen al 2,5 uur gewandeld in het buitengebied hier..
Lopen we het dorp in, ineens 6 pokemons dicht bij elkaar..![]()
Maar de eggs hatchen dus niet als je in de auto een rondje gaat rijden?
Same here!quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Nooit gedacht dat een game mij juist van mijn zolderkamer zou krijgen. Ik maak serieuze plannen morgenochtend weer te gaan wandelen /joggen.
Vet he! Hoe zeldzamer/hogere CP een pokemon heeft, hoe groter hij op je map tevoorschijn komt. De porygon was net zo groot als mijn straat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Delibird het volgende:
Ik wil ook een Porygon.En een Pikachu.
Dat is toch een beetje de intentie van het spel ook?quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Nooit gedacht dat een game mij juist van mijn zolderkamer zou krijgen. Ik maak serieuze plannen morgenochtend weer te gaan wandelen /joggen.
Nice. Dat is meteen een vet begin van het spelquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vet he! Hoe zeldzamer/hogere CP een pokemon heeft, hoe groter hij op je map tevoorschijn komt. De porygon was net zo groot als mijn straat.
Ik ben zo blij met de 1993 in jouw Username, was bang dat ik een van de weinige volwassenen was die helemaal hyped was hiervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:21 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje de intentie van het spel ook?
'Gotta catch them all'
Volgens mij moet het grootste deel van de features nog gereleased worden, het is pas begonnen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:36 schreef xeromorphic het volgende:
hier ook gewoon 30+ xD... nu heb ik wel wat te doen tijdens het lopen.
Maar heel eerlijk mis ik wel heel erg de diepgang.
Het is een betrekkelijke stille release geweest. Niet voor niks versie 0.29quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij moet het grootste deel van de features nog gereleased worden, het is pas begonnen.
Op de fiets wel overigens.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Sinds gisteravond het spel en vanmorgen al 2,5 uur gewandeld in het buitengebied hier..
Lopen we het dorp in, ineens 6 pokemons dicht bij elkaar..![]()
Maar de eggs hatchen dus niet als je in de auto een rondje gaat rijden?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:49 schreef xeromorphic het volgende:
wel relax is dat mijn werk naast zo'n spot zit. Elke 5 minuten gratis items, zonder uit mn bureaustoel te komen.
ik speel niet op een nep account noch gebruik ik nep locaties.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:00 schreef DannyDeko het volgende:
let op als je via een nepaccount al gaat spelen in NL word je eruit gegooid en kun je nooit meer spelen met je gewone account, ze schijnen heel streng te zijn neem het risico niet
Las dit net ergens. Zou er een kern van waarheid in zitten of is dit iemand die probeert te trollen?
Denk dat die dude bedoelde dat wanneer je met de losse APK vanuit NL al gaat spelen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik speel niet op een nep account noch gebruik ik nep locaties.
8,63MB voor paar uur is ook ontzettend veel voor je he. *knuffel*quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik
Meld mij. Beetje jammer dat er geen 'offline modus' is, data gaat er zo wel snel doorheen..
Vind het leuk maar denk dat er nog veel verbeteringen nodig zijn
Volgens mij onzin, heb namelijk gewoon aangegeven dat ik vanuit Nederland speel en geen problemen ondervonden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:00 schreef DannyDeko het volgende:
let op als je via een nepaccount al gaat spelen in NL word je eruit gegooid en kun je nooit meer spelen met je gewone account, ze schijnen heel streng te zijn neem het risico niet
Las dit net ergens. Zou er een kern van waarheid in zitten of is dit iemand die probeert te trollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |