abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:18:05 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_163576693
Af en toe zie je mensen op fok die duidelijk gepest worden. Ze worden bij naam genoemd en ze kunnen niks goeds doen in de ogen van andere fokkers. Ook al maken ze een topic dat wel interessant en relevant is, of ze posten een goede reactie op een topic. Hoe voelt dat om (ook) online een slachtoffer te zijn van pestgedrag?

En waarom kunnen fokkers zichzelf niet inhouden om een kwetsbaar user te pesten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:19:57 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_163576717
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe voelt dat om (ook) online een slachtoffer te zijn van pestgedrag?

TS trapt af.
pi_163576962
Dit valt toch wel mee?

Het is meestal alleen bij users die (in het verleden) veel bagger openden om maar aandacht te krijgen.
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:40:06 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_163577053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:35 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Dit valt toch wel mee?

Het is meestal alleen bij users die (in het verleden) veel bagger openden om maar aandacht te krijgen.
Het zijn wel vaak users die in het verleden bepaalde topics opende. Niet perse bagger, maar de topics waren niet populair. Je ziet het ook vaak bij users die willen klagen over hun problemen, maar niks doen met de feedback die ze krijgen. Bijvoorbeeld users die depressief of eenzaam zijn. Als ze niet snel genoeg doen alsof het goed gaat, worden ze de grond ingetrapt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:41:23 #5
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163577080
Eén of ander sub-zelf in mij is een pestertje! Echt een heel vervelend figuur. Die komt los als die op bepaalde manieren getriggerd wordt. Kan het ook niet helpen. Het is een innerlijke demon!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:46:08 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_163577170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Eén of ander sub-zelf in mij is een pestertje! Echt een heel vervelend figuur. Die komt los als die op bepaalde manieren getriggerd wordt. Kan het ook niet helpen. Het is een innerlijke demon!
Jekyll and hyde syndroom noemen ze dat.

Maar voel je je weleens schuldig?
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:47:50 #7
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163577206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Jekyll and hyde syndroom noemen ze dat.

Maar voel je je weleens schuldig?
Ieder mens heeft meerdere 'zelven'.

En ja, ik voel me wel eens schuldig.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_163577228
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Af en toe zie je mensen op fok die duidelijk gepest worden. Ze worden bij naam genoemd en ze kunnen niks goeds doen in de ogen van andere fokkers. Ook al maken ze een topic dat wel interessant en relevant is, of ze posten een goede reactie op een topic. Hoe voelt dat om (ook) online een slachtoffer te zijn van pestgedrag?

En waarom kunnen fokkers zichzelf niet inhouden om een kwetsbaar user te pesten?
Ik moet direct denken aan die mongool, kees/nikonlover met zijn foto camera obsessie :')

en zijn dinnetje _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2016 11:50:08 ]
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:50:21 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_163577250
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het zijn wel vaak users die in het verleden bepaalde topics opende. Niet perse bagger, maar de topics waren niet populair. Je ziet het ook vaak bij users die willen klagen over hun problemen, maar niks doen met de feedback die ze krijgen. Bijvoorbeeld users die depressief of eenzaam zijn. Als ze niet snel genoeg doen alsof het goed gaat, worden ze de grond ingetrapt.
Spijker en kop.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:51:59 #10
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_163577277
Sommige gebruikers maken het wel erg gemakkelijk om de identiteit te achterhalen omdat ze per DM hun 06 of instagram-account naar jan en alleman toesturen.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_163577489
Op een ander forum kreeg ik regelmatig dreig-PM's 8-) Ik was er dol op.

Maar het laat me dus compleet Siberisch wat mensen die ik niet ken op internet voor gemeens tegen me zeggen.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 7 juli 2016 @ 12:05:58 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163577528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:04 schreef ems. het volgende:
Op een ander forum kreeg ik regelmatig dreig-PM's 8-) Ik was er dol op.

Maar het laat me dus compleet Siberisch wat mensen die ik niet ken op internet voor gemeens tegen me zeggen.
Ja dit dus. Het is internet, een forumpje waar mensen rondlopen die gebaseerd op relatief weinig een meninkje over je hebben. Nou nou, lekker belangrijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:08:58 #13
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163577587
Mathijs24 word ik ook altijd pesterig van
pi_163577630
Het is nou eenmaal veel makkelijker voor mensen om anderen belachelijk te maken of te pesten vanaf hun veilige computertje. Dat gebeurt overal op het internet trouwens. Op sommige plekken gaat dat pesten echt heel ver. Het is een stuk anoniemer en daarmee dus een stuk veiliger voor mensen om lekker los te gaan. Dan praten ze het vervolgens goed met ''ach, het is internet - dan kun je dit verwachten'''), maar ik vind dat best een zorgwekkende ontwikkeling eigenlijk. Veel mensen weten niet wat voor schade ze ermee aan kunnen richten. Je weet nooit (helemaal hier in R&P) wie er werkelijk schuil gaat achter een TS. Je weet nooit hoe stable ze zijn, of wat ze hebben meegemaakt.
pi_163577651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je weet nooit hoe stable ze zijn, of wat ze hebben meegemaakt.
Als je zodanig instabiel bent moeten die mensen maar eens overwegen het internet er maar uit te gooien.
Mijn god, zeg.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163577667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als je zodanig instabiel bent moeten die mensen maar eens overwegen het internet er maar uit te gooien.
Mijn god, zeg.
Het is enkel een voorbeeld ^O^
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:13:24 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163577678
quote:

Mijn god, zeg.
Dat dus. En het is nog steeds FOK!.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163577731
Het zijn altijd dezelfde soort users die gepest worden
Niet leuk natuurlijk maar ze lokken het ook vaak zelf uit :')
pi_163577741
quote:

[..]

Mijn god, zeg.
Zoals zogenaamde stabiele mensen (lees pesters) gebruik maken van de veiligheid van het internet mag een instabiel iemand dat niet doen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163577760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:16 schreef Koral het volgende:

[..]

Zoals zogenaamde stabiele mensen (lees pesters) gebruik maken van de veiligheid van het internet mag een instabiel iemand dat niet doen?
Ik zal het niemand verbieden. Maar als je op het internet gekwetst kan raken, moet je jezelf eens gaan afvragen of het wel een geschikt medium voor je is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163577853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zal het niemand verbieden. Maar als je op het internet gekwetst kan raken, moet je jezelf eens gaan afvragen of het wel een geschikt medium voor je is.
Dat kan verstandig zijn ja. Maar pesten is nog altijd geen recht.

Gelukkig zijn er hier toch altijd wel weer mensen die opkomen voor mensen die moeite hebben zichzelf te verdedigen of mensen die sociaal geďsoleerd dreigen te raken wel willen helpen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:25:49 #22
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163577904
Mijn 'gepest' is instrumenteel, bedoeld om mensen niet langer te laten liegen, tegen zichzelf en anderen.

Helaas lijkt het resultaat vaak tijdelijk. Zo'n user trekt zich dan even terug, maar gaat kort erna weer verder met hetzelfde riedeltje. Ik zou het bijna zielig vinden, ware het niet dat het heel onsympathieke personen zijn.
1 + 1 = blauw
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:26:27 #23
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163577918
Maar eerlijk... soms is mensen pesten toch ook gewoon leuk? Vooral als het echt zo'n kneus is... niet als ie door iedereen al gepest wordt natuurlijk. Dan moet je ervoor opkomen!
pi_163577975
Sommige users doen het er om, anderen zijn gewoon hoerig irritant, of dat nou bewust of onbewust gebeurt. Snap eerlijk gezegd niet dat je hier nog komt als je toch alleen maar bakken stront over je heen krijgt, zoek dan een ander forum waar mensen wel normaal tegen je doen.
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:29:54 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_163577977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft die persoon het offline niet veel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')