TS trapt af.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe voelt dat om (ook) online een slachtoffer te zijn van pestgedrag?
Het zijn wel vaak users die in het verleden bepaalde topics opende. Niet perse bagger, maar de topics waren niet populair. Je ziet het ook vaak bij users die willen klagen over hun problemen, maar niks doen met de feedback die ze krijgen. Bijvoorbeeld users die depressief of eenzaam zijn. Als ze niet snel genoeg doen alsof het goed gaat, worden ze de grond ingetrapt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:35 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Dit valt toch wel mee?
Het is meestal alleen bij users die (in het verleden) veel bagger openden om maar aandacht te krijgen.
Jekyll and hyde syndroom noemen ze dat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Eén of ander sub-zelf in mij is een pestertje! Echt een heel vervelend figuur. Die komt los als die op bepaalde manieren getriggerd wordt. Kan het ook niet helpen. Het is een innerlijke demon!
Ieder mens heeft meerdere 'zelven'.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Jekyll and hyde syndroom noemen ze dat.
Maar voel je je weleens schuldig?
Ik moet direct denken aan die mongool, kees/nikonlover met zijn foto camera obsessiequote:Op donderdag 7 juli 2016 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Af en toe zie je mensen op fok die duidelijk gepest worden. Ze worden bij naam genoemd en ze kunnen niks goeds doen in de ogen van andere fokkers. Ook al maken ze een topic dat wel interessant en relevant is, of ze posten een goede reactie op een topic. Hoe voelt dat om (ook) online een slachtoffer te zijn van pestgedrag?
En waarom kunnen fokkers zichzelf niet inhouden om een kwetsbaar user te pesten?
Spijker en kop.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak users die in het verleden bepaalde topics opende. Niet perse bagger, maar de topics waren niet populair. Je ziet het ook vaak bij users die willen klagen over hun problemen, maar niks doen met de feedback die ze krijgen. Bijvoorbeeld users die depressief of eenzaam zijn. Als ze niet snel genoeg doen alsof het goed gaat, worden ze de grond ingetrapt.
Ja dit dus. Het is internet, een forumpje waar mensen rondlopen die gebaseerd op relatief weinig een meninkje over je hebben. Nou nou, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:04 schreef ems. het volgende:
Op een ander forum kreeg ik regelmatig dreig-PM'sIk was er dol op.
Maar het laat me dus compleet Siberisch wat mensen die ik niet ken op internet voor gemeens tegen me zeggen.
Als je zodanig instabiel bent moeten die mensen maar eens overwegen het internet er maar uit te gooien.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je weet nooit hoe stable ze zijn, of wat ze hebben meegemaakt.
Het is enkel een voorbeeldquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je zodanig instabiel bent moeten die mensen maar eens overwegen het internet er maar uit te gooien.
Mijn god, zeg.
Dat dus. En het is nog steeds FOK!.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je zodanig instabiel bent moeten die mensen maar eens overwegen het internet er maar uit te gooien.
Mijn god, zeg.
Zoals zogenaamde stabiele mensen (lees pesters) gebruik maken van de veiligheid van het internet mag een instabiel iemand dat niet doen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn god, zeg.
Ik zal het niemand verbieden. Maar als je op het internet gekwetst kan raken, moet je jezelf eens gaan afvragen of het wel een geschikt medium voor je is.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:16 schreef Koral het volgende:
[..]
Zoals zogenaamde stabiele mensen (lees pesters) gebruik maken van de veiligheid van het internet mag een instabiel iemand dat niet doen?
Dat kan verstandig zijn ja. Maar pesten is nog altijd geen recht.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het niemand verbieden. Maar als je op het internet gekwetst kan raken, moet je jezelf eens gaan afvragen of het wel een geschikt medium voor je is.
Waarschijnlijk heeft die persoon het offline niet veel beter.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het niemand verbieden. Maar als je op het internet gekwetst kan raken, moet je jezelf eens gaan afvragen of het wel een geschikt medium voor je is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |