Mensen met zulke dingen zoals een tulpa of zo'n kussen moet je afschieten. Inteeltvolkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Op zich waar, maar het feit dat je al zo wanhopig bent dat je de stap moet nemen om een stuk van je geest om te vormen in een onzichtbare vriend vind ik een enorme afknapper en zeer, zeer onaantrekkelijk. Want je denkt dan namelijk dat je pony of wat dan ook echt is. Iemand die een kussen neukt weet prima dat hij een kussen neukt. (hoop ik)
quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:01 schreef Kassamiep het volgende:
Japanse, niet Chinese
Maar TS heeft een punt. Dit zijn 14jarige meisjes:
Ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mensen met zulke dingen zoals een tulpa of zo'n kussen moet je afschieten. Inteeltvolk
Maar eigenlijk hebben veel religieuze mensen ook last van dat tulpa gedoe besef ik ineens. Er zijn meer dan 50.000 religies. Er vanuit gaan dat eentje de juiste is hebben de overige 49,999 last van tulpas. Ik ga er vanuit dat géén de juiste is maar door te zeggen dat eentje juist kan zijn worden religieuze mensen niet geschoffeerd omdat ze er altijd 100% vanuit gaan dat het om die van hen gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik leg het niet goed uit, maar het is echt zieke shit ja.
Religie is ook zieke shit ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Maar eigenlijk hebben veel religieuze mensen ook last van dat tulpa gedoe besef ik ineens. Er zijn meer dan 50.000 religies. Er vanuit gaan dat eentje de juiste is hebben de overige 49,999 last van tulpas. Ik ga er vanuit dat geen de juiste is maar door te zeggen dat eentje juist kan zijn worden religieuze mensen niet geschoffeerd omdat ze er altijd 100% vanuit gaan dat het om die van hen gaat.
Het is dus iets waar bijna elke mind toe in staat is.
Ik heb dat filmpje nog nooit langer dan 20 seconde bekeken. Wat heb ik een spijt dat ik het deze keer besloot af te kijken nadat je me quote.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:40 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik ontwikkelde 44 verschillende vormen van kanker hierdoor
Heel veel gelovigen moet je dan neerschieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mensen met zulke dingen zoals een tulpa of zo'n kussen moet je afschieten. Inteeltvolk
Dat zou sws ook niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:57 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Heel veel gelovigen moet je dan neerschieten.
Godver ik heb t ook afgekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:55 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog nooit langer dan 20 seconde bekeken. Wat heb ik een spijt dat ik het deze keer besloot af te kijken nadat je me quote.
1:30x 99999999999999
Godverdomme, geen dag gaat voorbij dat ik niet mijn eigen leven wil eindigen nuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:55 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nog nooit langer dan 20 seconde bekeken. Wat heb ik een spijt dat ik het deze keer besloot af te kijken nadat je me quote.
1:30x 99999999999999
Ik heb iets voor je omdat je ook een bioshock fan bentquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:58 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
Godverdomme, geen dag gaat voorbij dat ik niet mijn eigen leven wil eindigen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:12 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik heb iets voor je omdat je ook een bioshock fan bentIk kreeg letterlijk koude rillingen, bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Traps niet kunnen herkennenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Godver ik heb t ook afgekekenDacht eerst dat t een chick was
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:12 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik heb iets voor je omdat je ook een bioshock fan bentmag dit wel op FOK! ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They can't stay livin' on a government's dime!
Ik dacht eerst dat het een chick van een jaar of 7 was ofzo, animequote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Traps niet kunnen herkennen
Je ziet daarvoor al een keer of drie een bult zitten op een plek waar ie niet hoort. Dat + geen tetten en je weet het wel hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |