Neequote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Diegene die hier het hardste bashen zijn wss de grootste anime fans
Nee want anders dan bij gay-bashen zijn anime-faggeds trots op wat ze zijn. Ze krijgen een stijve van alternatief zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Diegene die hier het hardste bashen zijn wss de grootste anime fans
En homo's zijn niet trots? Iets met een gay parade in Amsterdam op jaarlijkse basisquote:Op zondag 10 juli 2016 17:40 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Nee want anders dan bij gay-bashen zijn anime-faggeds trots op wat ze zijn. Ze krijgen een stijve van alternatief zijn.
Hahaha achterlijke mongool, die gay parades zijn er toch juist omdat ze gehaat worden en zich af willen zetten. Bij anime is het anders, animeflikkertjes willen graag kutnerds zijn OTAKU KAWAII DESU!!!!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En homo's zijn niet trots? Iets met een gay parade in Amsterdam op jaarlijkse basis
internet gekkie dat je d'r bentquote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Hahaha achterlijke mongool, die gay parades zijn er toch juist omdat ze gehaat worden en zich af willen zetten. Bij anime is het anders, animeflikkertjes willen graag kutnerds zijn OTAKU KAWAII DESU!!!!
Sws mensen die niet trots zijn op hun geaardheid of wat ze zijn, dan kun je maar beter gelijk van de aardbol verdwijnenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:40 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Nee want anders dan bij gay-bashen zijn anime-faggeds trots op wat ze zijn. Ze krijgen een stijve van alternatief zijn.
Waarom moet je uberhaubt trots zijn op je geaardheid. Hoeoe ik ben zo trots dat ik hetro ben net als 99% van de aardbol. Zullen we maar ook gelijk trots zijn op de we 2 ogen hebben?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Sws mensen die niet trots zijn op hun geaardheid of wat ze zijn, dan kun je maar beter gelijk van de aardbol verdwijnen
Gewoon trots zijn op wie je bent eigenlijk, dus ook op je twee ogen inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2016 20:11 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Waarom moet je uberhaubt trots zijn op je geaardheid. Hoeoe ik ben zo trots dat ik hetro ben net als 99% van de aardbol. Zullen we maar ook gelijk trots zijn op de we 2 ogen hebben?
ahaha animeflikkertjequote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vet goed man. Een klacht over anime hebben en dan in de tweede zin al het compleet verkeerde land hebben.
Dat jij Urotsukidoji alleen maar kent, of andere vage hentai....
Maar goed, er is veel meer qua anime dan dit hoor.
Inb4 hahaha animeflikkertje. Nee, dat ook niet.
De post die moest komen ook he...quote:
sorry dat je zo lang hebt moeten wachtenquote:Op maandag 11 juli 2016 12:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
De post die moest komen ook he...
Goed zo Bas. Ben trots op je.
Tsja, jij moest Japan nog opzoeken. Ik snap dat dat lang duurde.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:35 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
sorry dat je zo lang hebt moeten wachten
quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:43 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ook tot de anime behoort inderdaad
quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Transdimensionale relatie <3 <3
[ afbeelding ]
Oneens. Waarschijnlijk zeiken ze minder en kosten minder in onderhoud. If anything zou het juist een streven moeten zijn om alle vrouwen te vervangen door kussensquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een niveau van sneuheid waar zelfs een mentaal gehandicapte debiel nog plaatsvervangende schaamte voor voelt.
Geen babyfurry zijn --->quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:17 schreef Pap89 het volgende:
Het begint met een beetje Pokemon/Gayball Z kijken, dan rollen die flikkertjes op latere leeftijd naar de anime en manga en shit, dan vinden ze zichzelf niet uniek genoeg en stappen ze over op brony/furry stuff, wat dan weer een open deur is naar pedodierensex met luier fetish.
[ afbeelding ]
STOP THAT SHIT WHILE YOU CAN.
Lichtelijk kansloos welquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een niveau van sneuheid waar zelfs een mentaal gehandicapte debiel nog plaatsvervangende schaamte voor voelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |