domates salcasiquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe heet die Turkse tomatenpuree ook alweer. Die van rode paprika ofzo?
Ajvar?quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe heet die Turkse tomatenpuree ook alweer. Die van rode paprika ofzo?
luister gewoon Mark Knopflerquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
ik vind dit het enige goede liedje van john mayer
johnfuckinmayer kun je meer liedjes van hem in deze stijl aanraden want ik vind de rest maar een beetje huppelkutmuziek
Je wilt niet bij mij in bed dus ja weeniequote:
ik vind zijn gitaarspel te pielerig, dat geklooi op de vierkante centimeter hou ik niet van (maar ken ook niet veel van hem dus misschien klopt het beeld dat ik heb niet)quote:
Free fallin.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
johnfuckinmayer kun je meer liedjes van hem in deze stijl aanraden want ik vind de rest maar een beetje huppelkutmuziek
Dit is best wel tof!quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
afraid to be rejectedquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wilt niet bij mij in bed dus ja weenie
Ohquote:
jij ookquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga mezelf ook in slaap huilen
doei droomzacht
Baal alleen wel dat ik mij besef dat ik nog was moet opvouwen en daarna nog was ophangenquote:
Dat is wel echt heel matigquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baal alleen wel dat ik mij besef dat ik nog was moet opvouwen en daarna nog was ophangenPff
Ja ga het zo ook doen. Eigenlijk 2 wasrekken aan was opvouwenquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel matig
Maar goed, als je van plan bent om nog ff wakker te blijven ken je dat best wel doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |