Je hebt ze, zo te zien, ook niet nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
ach, ik verstuur liever beterschapskaartjes dan dat ik ze krijg
gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt ze, zo te zien, ook niet nodig.
Zwaar leven heb je...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig niet
* just me gaat over n uurtje maar weer eens golfen
Als het zo goed met je gaat ga je vast wel een paar eagles slaanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig niet
Arme ballen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig niet
* knokkels belt met de PvDDquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het zo goed met je gaat ga je vast wel een paar eagles slaan
Jij vindt het niet erg als Thieme even bij langs wipt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als Thieme even bij langs wipt?Die heeft ook wel zo'n blik overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg als Thieme even bij langs wipt?die heeft liever een prei danwel banaan. dan een vleesstaaf waar slechte smeerkaas uitkont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het zo goed met je gaat ga je vast wel een paar eagles slaan
hadden ze maar geen bal moeten wordenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die heeft liever een prei danwel banaan. dan een vleesstaaf waar slechte smeerkaas uitkont.
Ik vind het een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die heeft liever een prei danwel banaan. dan een vleesstaaf waar slechte smeerkaas uitkont.
Ik zou nu liever lui op de bank gaan hangen maar ik zal een grote meid zijn en mijn afspraakje (met 6 vrouwen) nakomenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je morgen weer een slecht leven? veel succees op de goflbaan dan.
dus er vallen straks hagelstenen met de grootte van golfballen door de ramen van een willekeurig dorpje met een golfbaan in de buurt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou nu liever lui op de bank gaan hangen maar ik zal een grote meid zijn en mijn afspraakje (met 6 vrouwen) nakomen
Ik vind die dominatirx van de pvv ook mooi, aan de andere kant doet make up heel veel, en kan het de schijt die uit de mond komt niet verbloemen.quote:
karbonaadjes. Yum!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar word je toch veel vrolijker van dan zeuren over karbonaadjes.
Die slaat just me vakkundig uit de luchtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dus er vallen straks hagelstenen met de grootte van golfballen door de ramen van een willekeurig dorpje met een golfbaan in de buurt.
Groepje oudere dames gaat golfen, meer schade dan bij de gasboringen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die slaat just me vakkundig uit de lucht
oepsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Groepje oudere dames gaat golfen, meer schade dan bij de gasboringen.
Die vind ik een stukje minder mooi.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind die dominatirx van de pvv ook mooi, aan de andere kant doet make up heel veel, en kan het de schijt die uit de mond komt niet verbloemen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Groepje oudere dames gaat golfen, meer schade dan bij de gasboringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |