Noel zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja heel heftig, wens niemand toe op 1 iemand na
iel maandverbandquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OH MY GOD NOOOHHHH![]()
Medelijden.
Waarom gebruik je niet van die nachtmaandverbandjes dan? Die zijn echt huge
ben ik nog helemaal niet klaar voorquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe gewoon ben je vet dicht bij seks
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je serieus nooit de studentenbox gekregen ?!
Lekt allemaal door. Meestal tampon en maandverband en vaak verschonen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OH MY GOD NOOOHHHH![]()
Medelijden.
Waarom gebruik je niet van die nachtmaandverbandjes dan? Die zijn echt huge
en vers?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag hoor, hoeft maar te vragen stuur zo potje op
Heb aardbeienquote:
dat zijn we nooit, in het diepe enzo ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik nog helemaal niet klaar voor
vast een stadsplattegrond, een gratis-biertje-kaart, een festivalfolder en een condoomquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Wat zat er nog meer in
Ik dacht dat het redelijk bekend wasquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Wat zat er nog meer in
Nee noel is okayquote:
wrm bewaar je die shitquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het redelijk bekend was
Veel flyers en reclame maar er zaten ook oreo koekjes, macaroni, make-up remover, blikjes drinken en zo in
toen ik vroeg of je wat persoonlijker wou worden had ik niet dit in gedachtenquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekt allemaal door. Meestal tampon en maandverband en vaak verschonen.
Jeetjequote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekt allemaal door. Meestal tampon en maandverband en vaak verschonen.
Hahaquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast een stadsplattegrond, een gratis-biertje-kaart, een festivalfolder en een condoom
ohh ja die doosquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat bewaar ik? Ik eet ze op en gooi die gvd papieren weg
Ahw cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |