Waarom gebruik je dan?quote:
Ik ken iemand die dat gedaan heeft.quote:
Alleen als je mannenpap naar banaan smaaktquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gebruikt natuurlijk, zoiets deel je toch
Ja, wilde dat doen omdat ik hevig bloed enzo. Maar deed dat leuk in en na een paar uur viel het uit en was het een zooitje.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat menstruatiecups?
Zoiets kwam een keer uit mijn studentendoos, ik vond het maar een walgelijk idee
Thx bbyquote:
Nooit zo'n box gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Haha oh doos haha
Studentenbox
Wrm sneer naar mij ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen als je mannenpap naar banaan smaakt
Niet meer. Door hevig bloeden, dacht misschien beter dan tampons.quote:
Ik haal je op van stationquote:
...quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Haha oh doos haha
Studentenbox
OH MY GOD NOOOHHHHquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, wilde dat doen omdat ik hevig bloed enzo. Maar deed dat leuk in en na een paar uur viel het uit en was het een zooitje.
Ik eet dagelijks bananen, sterker nog, op werk hebben we bananentijd ingesteldquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen als je mannenpap naar banaan smaakt
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als zo'n cup uitvalt is je kut toch gewoon te wijdt?
nee. ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je serieus nooit de studentenbox gekregen ?!
Ja heel heftig, wens niemand toe op 1 iemand naquote:
mag hoor, hoeft maar te vragen stuur zo potje opquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, volgens mij wil hij gewoon proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |