Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zijn geen cheats. In ieder geval die twee plaatjes hierboven niet.
High Noon target mensen buiten je beeld ook. Ligt eraan hoe hoog je FOV staat, maar om het balanced te houden heeft High Noon een 'hogere FOV' dan dat je zelf in kunt stellen.
Verder target High Noon instantly, maar hoe langer je mensen getarget hebt, hoe meer damage het doet. Als er een schedeltje staat, is het een instakill.
In het eerste plaatje zie je iemand de trap op lopen al, net voordat Mccree schiet met High Noon.
Hangt er vanaf of hij al damage heeft gekregen natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.
De trap zelf niet, maar de doorgang ernaar wel. En wil je echt zeggen dat je op dat filmpje niets ziet in de doorgang naar de trap? De Lucio die hij daar dood maakt hoeft op dat punt niet op volle hp te zitten. Mccree 'charged' 170 damage per seconde met zijn Deadeye, die hij released als hij schiet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.
Het zou kunnen wat je zegt, maar vindt het zeker geen bewijs dat het geen cheat is. Meer dat er een vervolg onderzoekje nodig is. Gebeuren deze kills ook bij anderen (en dan vooral van wie we weten dat ze geen aimbot gebruiken)
Wat een afschuwelijke naam voor een pro team... Besef nu pas met die hoofdletter U, wat de insteek is. Bahquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is een pro, speelt bij EnvyUs
Ja lijkt random te zijn. Zie op de forums dat er meer mensen last van hebben en sommige helemaal niet. Erg vreemd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Nergens last van, raar. Sinds launch al eigenlijk niet, op 2 DDOS aanvallen na.
Op het forum van Overwatch is al sprake van een Mei buff (haar ult), Zenyatta nerf (discord orb) en nieuwe features / informatie over Season 2. Dat komt dus volgende week lijkt hetquote:Lots of information coming next week.
Zonde inderdaad, want het zijn juist die heroes die (wanneer goed gespeeld) een team helemaal overhoop kan gooien. Of een team kunnen carryen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik word echt zo moe van die teringlijers die er geen kut van kunnen op Competitive. Bijna zonder uitzondering zijn de Torbjorns, Genji's en Hanzo gewoon allemaal kut.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef ems. het volgende:
Nounou, vooral Genji. Hanzo en Torbjorn zijn hartstikke sterk in juiste handen maar een goede Genji legt teams plat als geen ander.
Is ook een beetje een probleem op hoger niveau. Teamcomps draaien erg vaak om de Genji. Verwacht dat hij ook binnenkort aangepast (niet per se generfed) gaat worden.
Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat Lucio en dan met name z'n speedboost aangepast gaan worden. Lucio in combinatie met de huidige Zenyetta is bijna verplicht in teams en dat zag je helaas ook terug in de grote toernooien van afgelopen tijd.
Klopt, maar op twitch en ranked is een heel andere ballgame dan echte toernooien met complete teams. Die twitchers zal je als ze een toernooi gaan spelen ook niet snel widowmaker zien picken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Questular het volgende:
Daarom vind ik het gaaf om te zien dat je op twitch spelers hebt (top 500) die bv Widowmaker spelen. Buitengewoon goede spelers kunnen weg komen met een class die niet meta is
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Blizzard verhoogt de tick rate van Overwatch naar 60
Werkend plaatje:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef So_Surreal het volgende:
Mercy bleef aan d'r staart hangen nadat ze dood ging
[ afbeelding ]
Het kan onderdeel zijn van, ja. Lag is meestal de reden, maar de tick rate draagt daar (voor zover ik begreep van anderen) wel aan bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Omega het volgende:
[..]
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.quote:
Heb ik ook telkes.. daarom vroeg ik al of mensen ranked spelen op de pcquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Van rank 57 naar 51 gezakt. Ik word echt helemaal gek van die teams en leavers. Wat een ellende zeg.
Zo kan je natuurlijk elke vorm van skill wel wegzetten met "maar hij had neergeschoten moeten worden"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.
Voeg me maar toe, Afwazig#2431quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik ook telkes.. daarom vroeg ik al of mensen ranked spelen op de pc
Ik was 61 nu ~55quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, Afwazig#2431
Welke rank ben jij?
Volgens mij is dat Seagull, zo'n beetje de beste overwatcher op aard..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.
Is Seagull jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Seagull, zo'n beetje de beste overwatcher op aard..
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel Overwatch pro's cheaten ook gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah het zijn wel vaak de low ranks die roepen dat iemand cheat. Zie dat bij CS:GO ook altijd. Speel je met lagere ranks dan word er geroepen hacker als je met hogere ranks speelt word er geroepen nice shot. Ik zie het zelf ook niet cheat in dat filmpje van internethulk tbhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:57 schreef Questular het volgende:
Och kom op je kunt op zn minst zeggen dat Internethulk en Taimou af en toe een vreemde kill maken. Dus ik snap wel dat mensen denken dat er cheats in het spel zijn. Mij boeit het vrij weinig maar er zijn net zoveel mensen die cheats roepen dan mensen die koste wat kost hun top spelers blijven beschermen. Ow en de vraag Wat ben je? Rank 40? verdiend wel een![]()
Ja, maar een hele witch hunt om een glitch? Zulke dingen achtervolgen pros voor JAREN. En een reddit thread met 1500 comments die hem een cheater noemen oid is niet niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:57 schreef Questular het volgende:
Och kom op je kunt op zn minst zeggen dat Internethulk en Taimou af en toe een vreemde kill maken. Dus ik snap wel dat mensen denken dat er cheats in het spel zijn. Mij boeit het vrij weinig maar er zijn net zoveel mensen die cheats roepen dan mensen die koste wat kost hun top spelers blijven beschermen. Ow en de vraag Wat ben je? Rank 40? verdiend wel een![]()
Goed filmpje vond ik dit weer. Leuk hoe ze nog meer kleur en inhoud geven aan het spel door stukje bij beetje de achtergronden uit te leggen van alle heroes.quote:
Ik denk het wel, maar dan moet Blizzard het zelf ook serieus aan gaan pakken. Het WK dat ze hebben gepland voor Blizzcon (met invites en beroemdheden enzo) is natuurlijk een lachertje, maar als je kijkt naar dat toernooi van Gamescom is het zeker én vermakelijk én indrukwekkend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:30 schreef Questular het volgende:
Denken jullie dat de game bestaansrecht heeft als een top E-sport? Blizzard doet er in ieder geval alles aan om het te laten slagen en volgens mij doen ze het best goed.
Ik ben er wel van overtuigd ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:30 schreef Questular het volgende:
Denken jullie dat de game bestaansrecht heeft als een top E-sport? Blizzard doet er in ieder geval alles aan om het te laten slagen en volgens mij doen ze het best goed.
Echt typisch Blizzard om zoiets te doen, mede daarom waardeer ik ze zo als developer. De hele rits met hints staan mooi uitgelegd in een Eurogamer artikel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef Noppie2000 het volgende:
http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20748794686
Die Sombra hints worden steeds beter
Die laatste hint is inmiddels ook opgelostquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Echt typisch Blizzard om zoiets te doen, mede daarom waardeer ik ze zo als developer. De hele rits met hints staan mooi uitgelegd in een Eurogamer artikel.
Sombra, information is power, Sombra. Leuk gedaan inderdaad, enige wat ik hier altijd jammer aan vind is dat je toch niets vindt wat Blizzard niet wil. Het is niet alsof ze ineens een revealtrailer gaan vinden voor Sombra / iets anders ofzoquote:S O M B r @ 1 N F : r M @ 7 i O N 1 S P 0 v v E r r S O M B r @
Seizoen 1 is afgelopen, ze hebben nu dus wat downtime terwijl ze het nieuwe systeem van Seizoen 2 uitproberen. 6 september is competitive er weerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hebben ze nu competitive verwijderd??
Mijn matties spelen dit alquote:Op maandag 5 september 2016 20:08 schreef 2dope het volgende:
Overwatch komend weekend gratis speelbaar op consoles
Goed moment om je matties over te halen. Helaas vallen pc-spelers buiten de boot.
Dat lijkt me compleet af te hangen van de competentie van je team/vriendenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:13 schreef ArtistA het volgende:
Heb toch weer het gevoel dat bij competitive solo de way to go is.
Ik heb juist het gevoel dat het veel meer afhangt van wie je tegenstander is. Tegen premades maak je vaak minder kans, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me compleet af te hangen van de competentie van je team/vrienden
Manieren gevonden om te carryen? Is dat niet gewoon een kwestie van skill?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:13 schreef ArtistA het volgende:
Heb toch weer het gevoel dat bij competitive solo de way to go is. Gisteren van de 8 potjes 6 gewonnen en 1 gelijk. Dat was m'n ervaring ook al in het verleden. Na 200+ uur heb ik wel manieren gevonden om te carryen, wat een erg prettige ontwikkeling is in de levensloop van deze game. Jammer dat het hier zo rustig is wel.
Hoofdzaak bij 'carryen' is in mijn ogen die ene hero pakken die je team nodig heeft. Natuurlijk zijn er gevallen waarbij het wat genuanceerder ligt, maar ik heb gemerkt dat hoe langer ik het spel speel en hoe beter ik het spel begrijp, des te beter ik me kan aanpassen aan bepaalde situaties. Als het tegenteam dan niet switcht om met de situatie om te gaan, ga je dus winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Manieren gevonden om te carryen? Is dat niet gewoon een kwestie van skill?
Dat is hetzelfde. Als je teammates allemaal pro zijn dan heeft dat hetzelfde effect dan als je tegenstanders niet zo goed zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat het veel meer afhangt van wie je tegenstander is.
Uiteraard. Premades communiceren over het algemeen beter.quote:Tegen premades maak je vaak minder kans, is mijn ervaring.
Toch ervaar ik ook hetzelfde probleem als ik zelf met een team van 5 of 6 speel. Straks nog ff solo queueueueuen, kijken of ik nog steeds kan winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Als je teammates allemaal pro zijn dan heeft dat hetzelfde effect dan als je tegenstanders niet zo goed zijn
[..]
Uiteraard. Premades communiceren over het algemeen beter.
Ja maar dat ligt dan toch aan jou en je team?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Toch ervaar ik ook hetzelfde probleem als ik zelf met een team van 5 of 6 speel. Straks nog ff solo queueueueuen, kijken of ik nog steeds kan winnen.
Je hebt gelijk hoor, ik zoek vaak ook de balance in het team door te switchen. Toch kun je vaka hard eraf gaan als een groot deel van je team uit retards bestaatquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoofdzaak bij 'carryen' is in mijn ogen die ene hero pakken die je team nodig heeft. Natuurlijk zijn er gevallen waarbij het wat genuanceerder ligt, maar ik heb gemerkt dat hoe langer ik het spel speel en hoe beter ik het spel begrijp, des te beter ik me kan aanpassen aan bepaalde situaties. Als het tegenteam dan niet switcht om met de situatie om te gaan, ga je dus winnen.
Ik stel mezelf altijd een paar standaardvragen: Hebben we genoeg healers, genoeg HP, genoeg DPS? Als je dan eenmaal begint kun je je nog aanpassen aan de tegenstander. Hebben ze een hero die erboven uit springt, dan pak ik een counter daartegen, gewoon om het momentum in de war te schoppen. Draait allemaal om momentum heb ik gemerkt. Niet doodgaan helpt ook wel. Hoewel je met Lucio kunt doodgaan en 10 sec later weer op de point bent, dus dat is ook weer per hero afhankelijk.
Edit: Daarnaast ga ik zelfs zover dat ik per checkpoint (op payload bijv.) en op attack of defense al een favoriete hero heb. Switchen is essentieel.
Overwatch free weekendquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar moet je op de ps4 zoeken voordat gratis weekend?
Thanks kan dit niet kopiëren naar me ps4 maar dus gewoon de demo aanklikken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Overwatch free weekend
http://forum-fok.digidip.(...)er%2Factive%2F104357
Niet als je speelt met mensen die weten wat ze doenquote:Op zondag 11 september 2016 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk spelletje complete chaos maar fucking makkelijk 20killstreaks zijn normaal.
Ik merkte het Amerika kwam online en ga opeens wel dood. Al werd ik net wel bij mijn laatste potje player of the match.quote:Op zondag 11 september 2016 22:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet als je speelt met mensen die weten wat ze doen
Ja, denk het. Blijf me toch verbazen hoeveel je verliest, ook in QP. Maar ergens vind ik dat niet erg ook, houdt het uitdagend.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt dan toch aan jou en je team?
De 'speciale' bevatte idd codes voor de skins die je erbij kreeg. Ook zaten er dingen bij voor andere Blizzard games, mocht je dat willen hebben, maar lijkt me sterk. Zou gewoon de goedkoopste ergens op de kop tikken, alle uitbreidingen zijn toch gratis en universeel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit dat met die normale editie en die andere is dat met code of zou ik ook de speciale tweedehands kunnen overnemen ? Het is een tof spel.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 15 september 2016 17:48 schreef roos199 het volgende:
sorry ben nog een vrij grote noob opdit gebied, maar is het mogelijk om opnieuw te beginnen in overwatch voor pc? heb een account van iemand gekregen die het niet meer kan spelen maar ik wil graag zelf overnieuw beginnen in level 1.
Ik heb wellicht een trend ontdekt; het viel me op dat de zondagen en met name de zondagmiddag, vaak frustrerend is. Je kunt speculeren of er dan meer kindertjes wat playtime krijgen van pappie en mammie, of gewoon dat moment van de week vermijdenquote:Op zondag 25 september 2016 19:56 schreef Ruif het volgende:
Soms echt super frustrerend, maar het is ook echt verslavend. Ik vind Zenyata altijd wel écht tering irritant.
Ik heb alleen echt een schijthekel aan Mei. De rest van de heroes zijn wel ok.quote:Op zondag 25 september 2016 19:56 schreef Ruif het volgende:
Soms echt super frustrerend, maar het is ook echt verslavend. Ik vind Zenyata altijd wel écht tering irritant.
Ik speelde laatste tijd als ik echt even wil winnen eigenlijk alleen Hanzoquote:Op maandag 26 september 2016 12:02 schreef Questular het volgende:
Mei is ook echt verschrikkelijk irritantDe laatste tijd speel ik wat vaker Hanzo, erg leuke class.
Wel eens met all torbjorn, of 5 torbjorn en 1 healer teams gespeeld?quote:Op maandag 26 september 2016 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg toffe game inmiddels level 40 aangetikt. Speel het liefst met Lucio en Tjornborn. Beetje sneaky die turrets neerzetten.
Nope maximale wat ik heb meegemaakt is drie Torbjorn in een team.quote:Op maandag 26 september 2016 13:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel eens met all torbjorn, of 5 torbjorn en 1 healer teams gespeeld?
Je mist wat.quote:Op maandag 26 september 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope maximale wat ik heb meegemaakt is drie Torbjorn in een team.
Chaos en mayhem? Op attack is trouwens nog wel eens lastig met hem maar zo lekker als het lukt. Sneaky langs de enemy-line en dan een turret in de rug bouwenquote:
Ik voel je pijn. Wordt vaak niet als team gedacht.quote:Op woensdag 28 september 2016 02:19 schreef iPat het volgende:
Zojuist mijn dieptepunt bereikt. Elf potjes op rij verloren in competitive, van 3000+ terug naar 2500. Zeker lijkende overwinningen ineens omgeslagen door een leaver. Belachelijke keuzes van teammates. Kon nog net inhouden om mijn ps4 uit het raam te gooien, met mezelf erbij.
Competitive kan echt heel frustrerend zijn ja. Gister ook van die klootzakken die dan Hanzo / Widowmaker gaan. In attack. In één team.quote:Op woensdag 28 september 2016 02:19 schreef iPat het volgende:
Zojuist mijn dieptepunt bereikt. Elf potjes op rij verloren in competitive, van 3000+ terug naar 2500. Zeker lijkende overwinningen ineens omgeslagen door een leaver. Belachelijke keuzes van teammates. Kon nog net inhouden om mijn ps4 uit het raam te gooien, met mezelf erbij.
Ik heb wel het vermoeden dat dit seizoen dat al minder voorkomt dan vorig. Ik ga er voor het gemak vanuit dat die trend zich blijft voortzetten en dan zal je wat consistenter stijgen in toekomstige seizoenen.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Wordt vaak niet als team gedacht.
Hier even een lijstje wat ik de laatste tijd vaker tegenkom dan me lief is:quote:Op woensdag 28 september 2016 11:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Competitive kan echt heel frustrerend zijn ja. Gister ook van die klootzakken die dan Hanzo / Widowmaker gaan. In attack. In één team.
Geen leavers?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:34 schreef iPat het volgende:
[..]
Hier even een lijstje wat ik de laatste tijd vaker tegenkom dan me lief is:
- Symmetra op attack?
- Dezelfde Symmetra die dan een teleporter zowat bij de spawn van de tegenstander zet.
- Lucio die alleen op speed mode staat.
- Verdedigen voor een clutchpoint
- Solo ipv als groep naar voren gaan
- Teammates die denken dat ze shortcut kunnen nemen, om na 4 pogingen maar in te zien dat het niet lukt zonder van het level af te vallen.
- Een ult gebruiken terwijl er niemand in de buurt is
- Denken dat je met Ana het wel gaat redden als enige healer
- Törbjorn op attack
- Een emote doen omdat jouw ult redelijk succesvol was, om dan zelf afgeschoten te worden door iemand om het hoekje.
- Long range heroes die liever hun eigen weg gaan dan achter het schild van Reinhardt blijven. Dag Reinhardt.
- Niet contesten bij de payload. Ik zag gister onze Zarya serieus de payload verlaten om achter een Mercy aan te gaan. Defeat.
En nog veel meer
Of jullie rank verschilt teveel of hij heeft een (tijdelijke) ban.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Help ik speelde gister met mijn zwager competie waarbij hij zijn verbinding verloor uiteraard hadden we toen een speler minder en verloren we de match.
Maar toen ik daarna nog een met hem wou opstarten kreeg ik een melding dat ik geen competitie met hem kan doen. Weet iemand waarom en how to fix it ?
Ik word ook een beetje moe van mensen die dan meteen quick play als excuus gebruiken om te gaan kloten. Als je beter met een hero wil worden ga je maar op de practice range oefenen, maar het hele spel (zoals Blizzard dat ook bedoeld) draait om samenspel. Zes individueel goede heroes betekent niet meteen dat je een goed team hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:27 schreef Questular het volgende:
Wat is het toch met spelers en quickplay. Dat je niet de ultieme teambalance nodig hebt snap ik maar je kunt toch wel een beetje rekening houden met je team als je een class kiest? Als ik als laatste in een game kom kijk ik of ik dps/tank/support moet spelen maar zo veel mensen doen dat niet. Gisteren een mooi voorbeeld, we hebben een healer nodig maar de 2 spelers die nog een class moeten kiezen pakken beide widowmaker. Ik zelf vervolgens dat 2 widowmakers en geen healer niet heel handig is, en dan komt altijd de standaard reactie:
1. Ga zelf healen dan (doe ik vaak genoeg trouwens)
2. Stfu noob this is not ranked play.
Hoe lastig is het om af en toe rekening te houden met je team balance ook al is het quickplay..
Dat kan, maar wordt niet gedaan aangezien dat nogal makkelijk te misbruiken is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
De laatste dagen online een paar keer gehad dat competitie potjes werden beslist door een leaver.
Dat is irritant zo wil ik eigenlijk niet winnen en al helemaal niet verliezen. Kunnen ze het niet maken dat wanneer er iemand leaved dat de rest dan geen rank up of down gaat?
Dan gaan mensen extra weg bedoel je.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat kan, maar wordt niet gedaan aangezien dat nogal makkelijk te misbruiken is.
Het voelt zuur, dat is het natuurlijk ook, maar het zou veel vaker voorkomen als er geen penalty aan vast zat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan gaan mensen extra weg bedoel je.
Nu voelt het wel zuur als de match nipt is iemand het opgeeft en je vervolgens van de ratings valt.
Net ff gespeeld, wel leuk voor de afwisseling. Had 130 killsquote:
Sowieso leuker dan die vorige special brawlquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:48 schreef 2dope het volgende:
Sinds lange tijd vanavond Overwatch weer opgestart, zie Ana en Eichenwalde nu voor 't eerst.
Zou bijna vergeten hoe briljant deze game is
[..]
Net ff gespeeld, wel leuk voor de afwisseling. Had 130 kills
Niet echt voor (veel) herhaling vatbaar verder.
Ik had de Reinhardt skin. Maar ik ben slecht met Reinhardt en speel hem nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
de eerste halloween box bij level up die ik krijg heeft gelijk die reaper skin
Nee, foutieve weergave. Patch is 75 MB ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Sombra maar wel een patch van 12 gig als ik het spel opstart hmmn..
Makkelijk op te pakken, moeilijk te masteren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:42 schreef Fipotje het volgende:
Hoe lastig is het spel nu op te pakken? Loop je ver achter of maakt dat helemaal niks uit.
Heb genoeg ervaring met TF2 als dat er toe doet
Twijfel al sinds de launch om het spel aan te schaffen namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |