triggerbot???quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
"I'm using triggerbot it's not even a hack"
"But I still have to aim myself so technically it's not cheating"quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:39 schreef Questular het volgende:
Triggerbot bestond al in de tijd dat ik Unreal Tournament speeldeJe moet zelf "aimen" en het programma schiet voor je. Dus beetje over het beeld swipen en kills maken.
En terecht, zulke mensen verpesten het spel voor anderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:25 schreef 2dope het volgende:
De reacties van cheaters na een banwave van Blizzard zijn ook wel goed vermaak om te lezen trouwens.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Comic Sans MS![]()
Voor meer hilariteiten, check dit
het is een class voor noobsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:07 schreef Questular het volgende:
Een hoop mensen vinden het een "noob" character maar ik vind Soldier76 echt heerlijkBen nu ook iets vaker met tracer aan het spelen, lekker chaotische snelle gameplay
serieus net voor het eerst even gespeeld.. echt te simpel gewoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:28 schreef Questular het volgende:
Dan zal ik maar snel D.Va gaan spelen
een class voor noobs als is te simpel om te spelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom? En wat vind jij wel 'pro classes'?
serieus het boeit me niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
serieus net voor het eerst even gespeeld.. echt te simpel gewoon
Okquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een class voor noobs als is te simpel om te spelen...
hanzo, genji, support... is 10x moeilijker dat soldier
die wil ik ook nog even spelen.. zit nu non ranked te doen om andere classes te lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik main al een week alleen maar Zenyatta. Wat een killing machine is dit nu zeg.
Mei is de shit. Ik vond haar altijd megakut maar inmiddels is ze met stipt mijn derde main.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef Questular het volgende:
Ik wil wel eens wat quickplay met Mei doen. Lijkt me op de een of andere manier best een leuke champion om te spelen.
Dankje. Het samenspelen vind ik toch wel de grootste aantrekkingskracht van deze game en Zarya is in dat opzicht de beste hero imo. Ik speel ook met hartelust support characters.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat mens is lastig te doden. Nog nooit gespeeld eigenlijk. Ziet er wel netjes uit deze POTG
Hoe? Is toch alleen met Lucio?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:07 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag Lucioball gewonnen met dit team.
[ afbeelding ]
Zal wel een glitch zijn, ik stormde richting de bal en ineens zie ik een Reinhardt in mijn team alle Lucio's neermaaien met zijn hamer. De winnende goal werd in overtime gemaakt door Hanzo met een scatter arrow.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoe? Is toch alleen met Lucio?
Gewoon wanneer je level-up gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moet je nu Lucioball spelen voor die speciale lootboxes of krijg je die bij gewone gameplay ook?
Nja het is niet direct dat ik perse competitive wil doen. Ik wil gewoon met een vast clubje mensen spelen vooral...quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:48 schreef ems. het volgende:
Ik heb net voor de 4e keer dezelfde Zenyatta legendary skin gekregen
Competetive en gouden wapens interesseert me vooralsnog geen hol, helaasIk speel het wel maar het is niet alsof ik het anders benader dan quick play.
Wat is dit voor shit man? Schandalig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel Overwatch pro's cheaten ook gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een pro of Twitch-streamer? Nogal een verschil.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een pro, speelt bij EnvyUsquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is dit een pro of Twitch-streamer? Nogal een verschil.
Dat is wel schandalig dan, jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is een pro, speelt bij EnvyUs
Er zijn veel meer pro's met dit soort beelden. Als je private cheats hebt kan je wel een flinke tijd onopgemerkt cheaten...quote:
Was ook geen reactie op jou. Ranked interesseert me gewoon niet. Heeft het al niet meer gedaan sinds WoWquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja het is niet direct dat ik perse competitive wil doen. Ik wil gewoon met een vast clubje mensen spelen vooral...
Dat eerste plaatje vind ik wel heel vreemd. Als het echt een aimbot betreft dan zou dat alsnog niet moeten betekenen dat die high noon instant gemikt wordt op die gozer buiten beeld, lijkt me.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet die persoon niet eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:32 schreef ems. het volgende:
Dat eerste plaatje vind ik wel heel vreemd. Als het echt een aimbot betreft dan zou dat alsnog niet moeten betekenen dat die high noon instant gemikt wordt op die gozer buiten beeld, lijkt me.
Oh no problem hoor. Wie weet lukt dat binnenkort hier wel met anderenquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Was ook geen reactie op jou. Ranked interesseert me gewoon niet. Heeft het al niet meer gedaan sinds WoW
En met een vast clubje spelen is zeker aan te raden. Ik zou mezelf aanbieden maar ik heb al 2 groepen waarmee ik eigenlijk elke avond wel een vol team heb.Zonder de aanwezigheid van anderen doen Overwatch (en dergelijke games) me eigenlijk ook niets.
[..]
Ja daarom vind ik het dus vreemd. Die High Noon van Mccree neemt toch altijd heel eventjes voordat je iemand kan targetten? Een aimbot hoort daar, voor zover ik weet, geen invloed op te hebben desalniettemin was hij er (buiten beeld) instant door gelocked.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij ziet die persoon niet eensHij locked in een keer in op iemand die nog achter een muur zit.
Hij schiet met zijn high noon en lockt meteen op de 'volgende persoon' volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het dus vreemd. Die High Noon van Mccree neemt toch altijd heel eventjes voordat je iemand kan targetten? Een aimbot hoort daar, voor zover ik weet, geen invloed op te hebben desalniettemin was hij er (buiten beeld) instant door gelocked.
Zijn geen cheats. In ieder geval die twee plaatjes hierboven niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:52 schreef Afwazig het volgende:
Dat dit cheats zijn staat buiten discussie toch?
Net paar leuke potjes ranked gespeeld maar helaas ook weer wat potjes met leavers.
Klinkt geloofwaardig, bedankt. Toch vind ik het niet kloppen hoor, dit lijkt me niet 'working as intended'quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zijn geen cheats. In ieder geval die twee plaatjes hierboven niet.
High Noon target mensen buiten je beeld ook. Ligt eraan hoe hoog je FOV staat, maar om het balanced te houden heeft High Noon een 'hogere FOV' dan dat je zelf in kunt stellen.
Verder target High Noon instantly, maar hoe langer je mensen getarget hebt, hoe meer damage het doet. Als er een schedeltje staat, is het een instakill.
In het eerste plaatje zie je iemand de trap op lopen al, net voordat Mccree schiet met High Noon.
Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zijn geen cheats. In ieder geval die twee plaatjes hierboven niet.
High Noon target mensen buiten je beeld ook. Ligt eraan hoe hoog je FOV staat, maar om het balanced te houden heeft High Noon een 'hogere FOV' dan dat je zelf in kunt stellen.
Verder target High Noon instantly, maar hoe langer je mensen getarget hebt, hoe meer damage het doet. Als er een schedeltje staat, is het een instakill.
In het eerste plaatje zie je iemand de trap op lopen al, net voordat Mccree schiet met High Noon.
Hangt er vanaf of hij al damage heeft gekregen natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.
De trap zelf niet, maar de doorgang ernaar wel. En wil je echt zeggen dat je op dat filmpje niets ziet in de doorgang naar de trap? De Lucio die hij daar dood maakt hoeft op dat punt niet op volle hp te zitten. Mccree 'charged' 170 damage per seconde met zijn Deadeye, die hij released als hij schiet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Die trap is niet zichtbaar dus ook de persoon niet. Zelfde geldt voor die achter de muur. Ik speel ook weleens met McGree en nee dat is mij nog nooit gebeurd. Verder geef je zelf al aan dat hij ze wat langer in target moet hebben om een instant kill te doen. Als die op de trap al zichtbaar was, dan was dat nooit genoeg voor een instant kill.
Het zou kunnen wat je zegt, maar vindt het zeker geen bewijs dat het geen cheat is. Meer dat er een vervolg onderzoekje nodig is. Gebeuren deze kills ook bij anderen (en dan vooral van wie we weten dat ze geen aimbot gebruiken)
Wat een afschuwelijke naam voor een pro team... Besef nu pas met die hoofdletter U, wat de insteek is. Bahquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is een pro, speelt bij EnvyUs
Ja lijkt random te zijn. Zie op de forums dat er meer mensen last van hebben en sommige helemaal niet. Erg vreemd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Nergens last van, raar. Sinds launch al eigenlijk niet, op 2 DDOS aanvallen na.
Op het forum van Overwatch is al sprake van een Mei buff (haar ult), Zenyatta nerf (discord orb) en nieuwe features / informatie over Season 2. Dat komt dus volgende week lijkt hetquote:Lots of information coming next week.
Zonde inderdaad, want het zijn juist die heroes die (wanneer goed gespeeld) een team helemaal overhoop kan gooien. Of een team kunnen carryen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik word echt zo moe van die teringlijers die er geen kut van kunnen op Competitive. Bijna zonder uitzondering zijn de Torbjorns, Genji's en Hanzo gewoon allemaal kut.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef ems. het volgende:
Nounou, vooral Genji. Hanzo en Torbjorn zijn hartstikke sterk in juiste handen maar een goede Genji legt teams plat als geen ander.
Is ook een beetje een probleem op hoger niveau. Teamcomps draaien erg vaak om de Genji. Verwacht dat hij ook binnenkort aangepast (niet per se generfed) gaat worden.
Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat Lucio en dan met name z'n speedboost aangepast gaan worden. Lucio in combinatie met de huidige Zenyetta is bijna verplicht in teams en dat zag je helaas ook terug in de grote toernooien van afgelopen tijd.
Klopt, maar op twitch en ranked is een heel andere ballgame dan echte toernooien met complete teams. Die twitchers zal je als ze een toernooi gaan spelen ook niet snel widowmaker zien picken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Questular het volgende:
Daarom vind ik het gaaf om te zien dat je op twitch spelers hebt (top 500) die bv Widowmaker spelen. Buitengewoon goede spelers kunnen weg komen met een class die niet meta is
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Blizzard verhoogt de tick rate van Overwatch naar 60
Werkend plaatje:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef So_Surreal het volgende:
Mercy bleef aan d'r staart hangen nadat ze dood ging
[ afbeelding ]
Het kan onderdeel zijn van, ja. Lag is meestal de reden, maar de tick rate draagt daar (voor zover ik begreep van anderen) wel aan bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:41 schreef Omega het volgende:
[..]
Is die 20 tick de reden dat ik soms dood ga terwijl ik (zelfs in de kill cam) niet wordt geraakt? Of is dat weer een andere oorzaak?
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.quote:
Heb ik ook telkes.. daarom vroeg ik al of mensen ranked spelen op de pcquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:29 schreef Afwazig het volgende:
Van rank 57 naar 51 gezakt. Ik word echt helemaal gek van die teams en leavers. Wat een ellende zeg.
Zo kan je natuurlijk elke vorm van skill wel wegzetten met "maar hij had neergeschoten moeten worden"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.
Voeg me maar toe, Afwazig#2431quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik ook telkes.. daarom vroeg ik al of mensen ranked spelen op de pc
Ik was 61 nu ~55quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, Afwazig#2431
Welke rank ben jij?
Volgens mij is dat Seagull, zo'n beetje de beste overwatcher op aard..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij speelt ook gewoon tegen een kut team. Had in de eerste 2 min al 3 keer geoneshot moeten worden door die snipert.
Is Seagull jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Seagull, zo'n beetje de beste overwatcher op aard..
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah het zijn wel vaak de low ranks die roepen dat iemand cheat. Zie dat bij CS:GO ook altijd. Speel je met lagere ranks dan word er geroepen hacker als je met hogere ranks speelt word er geroepen nice shot. Ik zie het zelf ook niet cheat in dat filmpje van internethulk tbhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:57 schreef Questular het volgende:
Och kom op je kunt op zn minst zeggen dat Internethulk en Taimou af en toe een vreemde kill maken. Dus ik snap wel dat mensen denken dat er cheats in het spel zijn. Mij boeit het vrij weinig maar er zijn net zoveel mensen die cheats roepen dan mensen die koste wat kost hun top spelers blijven beschermen. Ow en de vraag Wat ben je? Rank 40? verdiend wel een![]()
Ja, maar een hele witch hunt om een glitch? Zulke dingen achtervolgen pros voor JAREN. En een reddit thread met 1500 comments die hem een cheater noemen oid is niet niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:57 schreef Questular het volgende:
Och kom op je kunt op zn minst zeggen dat Internethulk en Taimou af en toe een vreemde kill maken. Dus ik snap wel dat mensen denken dat er cheats in het spel zijn. Mij boeit het vrij weinig maar er zijn net zoveel mensen die cheats roepen dan mensen die koste wat kost hun top spelers blijven beschermen. Ow en de vraag Wat ben je? Rank 40? verdiend wel een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |