Wie ben jijquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:54 schreef Vidura het volgende:
[..]
jij kon pas na 7 juli weer afspreken voor noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter met johannes en chick, dus ik wacht netjes tot na 7 juli
Omg jij!quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:56 schreef Vidura het volgende:
[..]
bella gaat 7 aug verhuizen, dus we hebben niet lang meer omg
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg jij!
Wat waarom gaat ze verhuizen
Oke ff mn haar mooi maken brb
mijn nieuwe huisgenoot is net zo gay en bitchy als jijquote:
Is hij wel lekker?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nieuwe huisgenoot is net zo gay en bitchy als jij
denk dat etsu hem wel leuk vindtquote:
waar was je voor heenquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
en dan is mijn wang hopelijk niet meer verlamd
verstandskies tochquote:
mortaxx projecteert weer eens zijn gevoelens op andere mensenquote:
ik denk dat hij en ik een match zouden kunnen zijn danquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nieuwe huisgenoot is net zo gay en bitchy als jij
daarom gaan wij naar de housewarmingquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:39 schreef Vidura het volgende:
[..]
ik denk dat hij en ik een match zouden kunnen zijn dan
sowwwquote:
Lol ken je deze nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
sowww
waarom moet hij bijna naakt erop
Heequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij maakte rare opmerkingen vanmiddag
mickey ook maar daar doen ze ook niks meequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij maakte rare opmerkingen vanmiddag
mikey praat alleen de fp nieuwsposters naquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mickey ook maar daar doen ze ook niks mee
moet hij dan godverdomme lekker daar doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mikey praat alleen de fp nieuwsposters na
hij heeft trouwens wel een puntquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet hij dan godverdomme lekker daar doen
dat zal bestquote:
dat zei hij nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zal best
maar iemand de schuld geven van verkrachting vanwege zijn politieke standpunten is op zijn zachts gezegd debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |