Ga nu ff doen, eitje.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:43 schreef Vidura het volgende:
[..]
heb gister gedaan
45 seconden drie keer
zwaar hoor
je trained andere spierenquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal dat nou echt veel verschillen qua resultaat?
heb je gedroomd vannachtquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet douchen want heb echt een extreme BADHAIRDAY godverdomme
hey ik ga jou overmorgen aanspreken op whatsapp, dus zou maar alvast alert staan als ik jou wasquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet douchen want heb echt een extreme BADHAIRDAY godverdomme
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
oke gedaan maar het was toch geen eitje.
Ja drie keer 45 seconden in twee minutenquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
oke gedaan maar het was toch geen eitje.
Ja.quote:
Halve minuut rust ertussen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja drie keer 45 seconden in twee minuten
OKE JIMMY
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg jij het maar jij bent hyper intelligent
Jij niet blijkbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg jij het maar jij bent hyper intelligent
Waarom overmorgen pasquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:47 schreef Vidura het volgende:
[..]
hey ik ga jou overmorgen aanspreken op whatsapp, dus zou maar alvast alert staan als ik jou was
jij kon pas na 7 juli weer afspreken voor noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter met johannes en chick, dus ik wacht netjes tot na 7 juliquote:
en dan is mijn wang hopelijk niet meer verlamdquote:
Wie ben jijquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:54 schreef Vidura het volgende:
[..]
jij kon pas na 7 juli weer afspreken voor noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter met johannes en chick, dus ik wacht netjes tot na 7 juli
Omg jij!quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:56 schreef Vidura het volgende:
[..]
bella gaat 7 aug verhuizen, dus we hebben niet lang meer omg
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg jij!
Wat waarom gaat ze verhuizen
Oke ff mn haar mooi maken brb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |